renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NC 700D Integra (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník KennyL
Vloženo 12.3.2022
Aktualizováno 16.5.2023
Zobrazeno 2 274x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


kočkopes, motorka s převlečením za skútra

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Miroslav Křeček - Benemoto (Benešo - co se domluvilo, to platilo, od prodejce koupena druhá motorka v řadě

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NC 750X: Integra mě víc chrání před větrem a deštěm

První dojmy - Automatická převodovka funguje perfektně, ale je to pro mě něco naprosto neznámýho. Neřídil jsem auto s automatem, natož motorku. Chvíli potrvá si zvyknout. Pohodlný vzpřímený posed, nebolí mě záda, sedadlo celkem pohodlný, čas ukáže. Celkem to žehlí nerovnosti.

Motorku bych doporučil pro - pro kochače, pro cestovatele, pro šetřílky

Doplňky na motorce - vyhřívané rukojeti
hliníkové nástavce na plexy, které dovolí zvednout plexy o 5 cm.
držák telefonu

Recenze

Tahle zvláštní motorka, celým názvem Honda NC 750D Integra S (S = příplatková barva, polepy), mě začala provokovat asi tak dva roky zpátky, kdy jsem se začal poohlížet, co by do budoucna mohlo nahradil Burgmana 400 K7, který skvěle sloužil, ale nebylo to úplně ono. Hlavně mi vadil posed, při kterým mě bolely záda, tvrdý podvozek, špatně se mi ovládal. Text níž je částečně porovnáním s Burgmanem, protože vím, že nejeden majitel Burgmana přemýšlí tímto směrem.

Integra je sňatkem z rozumu. Nemůžu říct, že je nádherná, ani naopak, že je ošklivá, ale spíš se mi líbí. Je to zvláštní hybrid, který mě oslovil svojí netradičností, dobrými jizdními vlastnostmi, "nesmrtelnym" motorem a nízkými náklady na provoz.

Motorka má vynikající úsporný dvouválcový motor, který by měl natočit spoustu kilometrů, než doslouží.Rekordmana na youtube jsem objevil s 350 000 Km, měnil jen rozvodový řetěz z vodítky a spojku, jinak jen běžný servis, masakr. Motor je hodný, neurazí, není žádný lenoch, ale ani závodník. Funguje všeobecně v nízkých otáčkách. Maximálka podle jiných recenzí je něco lehce pod 190 dle GPS. Já jsem kochací typ, nehodlám to ani zkoušet, ale chtěl jsem stroj, který se nebude na dálnici při 130 trápit jako Burgman, který na to nebyl vhodný. Já jel podle GPS 160 se všema kuframa a dalo se to držet dlouhodobě, ale už to na mě bylo moc. Automatická šestistupňová převodovka sází stupně neuvěřitelně rychle, ze začátku trvalo vyzkoumat, jaký režim kdy a kde použít. Používám téměř pořád režim S, když jedu klidně, tak řadí hezky ve středních otáčkách, když za to zatahám, klidně podřadí o dva stupně a vypálí jak bestie. Výkon není nějak oslnivý, ale jak to automat sází s minimálníma prodlevama v ideální okamžík, tak to přidává na rychlosti akcelerace. Režim D jsem moc nepobral. Podtáčí motor tak, že se o něj až bojím, proto ho využívám jen na dálnici. Tam, když přidám naplno, tak to zbytečně netočí. Zkouším taky jezdit občas na manuální režim, ale jako kochač mam radši automat. Líbí se mi, že i do automatického režimu můžu manuálně "kecat". Přece jenom já vím nejlíp, že budu zpomalovat, tak si tam palcem podřadím a trochu ušetřím brzdy. Automat funguje nad očekáváni dobře, je do jisté míry inteligentní. Variátor na skútru nejde s tímhle systémem srovnávat.

Spotřebu mám mimo dálnice kolem 3,5 l tam se cítí motorka nejlíp.Na dálnici při 130 kolem 4,5, ochrana proti větru už nic moc, město podobná spotřeba. Spotřeba na 750 neuvěřitelná.

Tlumení je celkem dobrý, oproti Burgmanovi, který mě vytřásal, je Integra hodně komfortní, Má to klasické vlastnosti motorky se 17" kolama. Zkusil jsem i šotolinu pod plynem a celkem dobrý, ale na tohle to není stavěný, tak proč to tam trápit. Motorka se hezky ovládá, hezky padá do zatáček.

Motorku jsem koupil s originál bočníma kuframa a topcase s opěrkou pro spolujezdce. Jeden z kufrů při bouračce přišel o úchyt, opraveno svařením plastů. Pod sedlem je úložný prostor na drobnější věci, nemůže se to rovnat Burgmanovi. Vejde se sem lékárnička, pití, svačina, kompresor, náhradní rukavice a další drobnosti. Je tady taky zásuvka 12V, chybí osvětlení. Prostor se zahřívá od motoru, takže pivo, co jsem tam vezl, ikdyž bylo chladno bylo nepitný. Občas mám obavu, když tma vozím a dobíjím cestou powerbanku, aby mi tam nebouchla, je tma fakt hodně teplo.

Motorku jsem koupil jako bouranou Italku s nízkým nájezdem dle tacho, ale pravděpodobně si někdo pohrál s nájezdem, podle stupně opotřebění bych přidal tak 20 - 30 000 Km. Motorka byla za krásnou cenu..cca o 50 000 Kč míň než nebouraná. Krom rozbitých částí od bouračky byla celkem leštěnka. Oprava vyšla prozatím na 20 000 Kč, ještě by potřebovala lakovat a další drobnosti, ale už se mi do toho nějak nechce vrážet, snad někdy. Co mě překvapilo, tak nový originál lakovaný boční přední plast by stál asi 16 000 Kč - no nesmysl za kousek plastu, koupil jsem lehce poškozený za zlomek ceny, ale v jiné barvě. Šílenost stojí taky originální chladič, který byl bouchnutý, koupil jsem druhovýrobu za asi 3500 Kč. Ostatní díly jako nášlap a další boční plasty, držák světla, plast sání vzduchu pod světlem atd. se pohybovaly do cca 3500 Kč za kus. Světlo bylo naštěstí ok, u blinkrů jsem se naučil svařovat plasty a zachránil jsem je.
Všechny nové díly jsem nakoupil na partsdepot. Na Integru je minimum bazarových dílů, tak se musí většinou sáhnout po novým origo dílech. To je nevýhoda v případě bouračky - prostě to vyjde draho. Díky tomu, že byla motorka bouraná a celou jsem ji odstrojil jsem zjistil, že oproti Burgmanovi se dá dobře a rychle odstrojit.

Když jsem měl motorku celou odstraněnou a udělal jsem z ní naháče (viz. foto), tak jsem si uvědomil že to opravu není skútr, jak sám tvůrce Integry řekl, že skútry neumí. Motorka má standardní rám s nádrží pod sedlem, kolo je poháněný řetězem. Částečně ale přebírá některý vlastnosti ze skútru. Nemá spojkovou páčku, ale páčky jsou brzdy, má taky ruční brzdu, je okapotovaná a chrání před špatným počasím a větrem, ale zdaleka ne tak jako Burgman. Trochu by pomohlo vyšší a širší plexi, ale nechci to hyzdit.. Nohy nejdou natáhnout jak na Burgmanovi. A to sedlo, to je peklo, musím to vyřešit, fakt to bolí.

Stejně jako s Burgmanem cestuju s Integrou k moři, do alp a všude možně. Chci jezdit levně a klidně, ale přitom mít dost výkonu na předjíždění na alpských silničkách, na dálnice a na jízdu ve dvou. Myslím, že jsem se s výběrem trefil a strávíme spolu v dobrém i ve zlém hezké časy dokud nás jiná motorka nerozdělí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jirrri
Jirrri napsal 16.05.23 v 20:36 10b.

Striker333
Striker333 napsal 15.03.22 v 19:27 10b.

Hustá tyjo :)...

Andy3210
Andy3210 napsal 15.03.22 v 19:02


Ať slouží. Teď sice Integru prodávám, ale určitě budeš hlavně při cestování ve dvou spokojený.
Teprve při prvním výletě ve dvou s plně naloženými kufry jsem ocenil její kvality.
Rozdíl ve spotřebě byl asi jenom 0,1-0,2l/100 Km.

Hondasl
Hondasl napsal 15.03.22 v 08:15 10b.

Super stroj, též jsem po ní pokukoval ale nakonec zvolil NC. Mě naopak po burgmanovi 400 neseděl ten posez. tak vždy kolama dolů..

ilicc
ilicc napsal 13.03.22 v 08:59 10b.

Více komentářů



TOPlist