
Honda Integra 2014
13.02.2014
18.08.2020
01.09.2016
16.11.2015
10.11.2015
04.11.2013
07.12.2011
23.11.2011
08.11.2011
26.10.2011
26.09.2011
05.11.2010
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 670 cm3 | 745 cm3 | |||
Výkon | 38.1 kW | 38 kW | 40.3 kW | ||
Výkon při otáčkách | 6250 ot/min | ||||
Točivý moment | 62 Nm | 68 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 4750 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||
Počet válců | 2 | ||||
Rozvod | OHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | - | |||
Vrtání | 73 mm | 77 mm | |||
Zdvih | 80 mm | 73 mm | 80 mm | ||
Kompresní poměr | 10.7 : 1 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | - | Elektrický | |||
Počet rychlostí | A/6 | 6 | A/6 | - | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Typ rámu | Trubkový | - | |||
Materiál rámu | ocel | - | |||
Zdvih předního odpr. | - | 107 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | - | 150 mm | 120 mm | ||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - | 320 mm | ||
Přední třmen | třípístkový | - | dvoupístkový | - | |
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 17 " | - | |||
Zadní kolo | 17 " | - | |||
Rozměr přední pneu | 120/70-ZR17 M/C | - | 120/70-ZR17M/C (58W) | 120/70-ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 160/60-ZR17 M/C | - | 160/60-ZR17M/C (69W) | 160/60-ZR17 | |
Rozvor | 1525 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | 35 ° | 27 ° | - | 27 ° | |
Závlek předního kola | 110 mm | - | |||
Výška sedla | 790 mm | ||||
Suchá hmotnost | 238 kg | - | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 237 kg | 238 kg | ||
Objem nádrže | 14.1 l | ||||
Spotřeba | - | 3.7 l/100 km | 4.1 l/100 km | - | 2.91 l/100 km |
Maximální rychlost | - | 165 km/h | - | ||
První cena | 199900 Kč | - | 229900 Kč | - |
Od Havell75(2013)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Skútry & mopedy | Držák telefonu Integra 700 | 21 | 16.10.2021 20:49 | ||
Japonské | Nový motor do rady NC | 30 | 19.6.2020 15:07 | ||
Skútry & mopedy | problém řazení | 1 | 7.6.2020 19:46 | ||
Silniční cestovní | Přídavná LED přední světla Honda integra 750 | 4 | 1.6.2020 00:59 | ||
Silniční cestovní | Rozdíl v Automatu NC750X podle roku výroby před a po 2016 | 1 | 11.3.2020 15:58 | ||
Skútry & mopedy | Kto má hondu integru rv 2012 okolie Trenčína resp. Trenčiansky kraj | 7 | 20.10.2017 21:43 | ||
Japonské | Honda City Adventure | 19 | 18.9.2016 19:45 | ||
Skútry & mopedy | Honda Integra 2016 | 3 | 27.5.2016 20:23 | ||
Japonské | Sekacka honda blbne | 23 | 27.6.2012 18:17 |
Skvělý stroj, myslím, že v sobě má to nejlepší z motorek i skůtrů, dostatečný výkon a točivý moment ...
Princezna koloběžka. Je to skůtr. Je to motorka. Trochu sandál, trochu pohorka.
kočkopes, motorka s převlečením za skútra
Je to oslík a hotovo. To mi nikdo nevymluví. Malej, kupředu jdoucí osel. :-) Ale to sem chtěl a bav...
Je to silný, dobře ovladatelný velký skútr s jízdními vlastnostmi motorky a navíc krasavec. Jeho po...
Honda Integra - Jasná volba po pěti sezónách na ždímačkách s variátorem.
nechápal jsem z recenzí pojem "hravá" - už to chápu :-)
Rozumný stroj do města i mimo. Štíhlý, dobře reaguje a s dobrou spotřebou.
Potřeboval jsem stroj především do města a blízkého okolí, ale aby zvládnul i nějakou tu delší vyjíž...
Velice úsporný, lehce ovladatelný stroj s převodovkou DCT, brzdami s ABS, kapotáží, vhodný do města ...
Je prostě skvělá, okamžitě reaguje.
kočkopes, motorka s převlečením za skútra
Bílá Honda "TDI" na dvou kolech - zabírá vždy a hned
Skvělý stroj, myslím, že v sobě má to nejlepší z motorek i skůtrů, dostatečný výkon a točivý moment ...
Princezna koloběžka. Je to skůtr. Je to motorka. Trochu sandál, trochu pohorka.
Naprostá pohoda, spojuje světy skútrů i motorek. Úvodní fotka je vskutku úvodní, hned po naložení v ...
Velká motorka s oplastováním do tvaru skútru, s automatickou převodovkou, minimálním úložným prostor...
Honda Integra - Jasná volba po pěti sezónách na ždímačkách s variátorem.
Výhody skůtra na podvozku motorky. Ovladatelná ve městě, dostatečně rychlá na dálnici a obratná na o...
Silniční motorka převlečená za skútříka. .
Bouranou motorku jsem koupil s kuframa, jeden z nich byl ale po bouračce poškozený a to tak, že byl ...
Nakoupeny plastové originál náhradní díly, boční bílý plast jsem našel bazarový červený, lehce poško...
Držák telefonu. Z Alíka za 200 Kč.
Olej měl celkem hezkou barvu ale nevím, jak dlouho v bouraný motorce ležel, takze proběhla výměna za...
Po roce najeto 7.442 km v celkové spokojenosti. Motorka mi padla do ruky hned a kromě úpravy sedla p...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.6/10 |
Průběh výkonu | 7.9/10 |
Vibrace | 8.4/10 |
Převodovka | 8.9/10 |
Mechanická hlučnost | 8.6/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.8/10 |
Těsnost tlumičů | 9.6/10 |
Tuhost rámu | 8.8/10 |
Jízda | |
Sport | 7.3/10 |
Město | 9.2/10 |
Cestování | 8.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.5/10 |
Ceny servisu | 5.8/10 |
Servisní síť | 8.3/10 |
Dostupnost dílů | 8.2/10 |
Nabídka doplňků | 6.3/10 |
Servisní intervaly | 8.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.4/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.8/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.9/10 |
Světla | 9.1/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda NC 750X | Integra mě víc chrání před větrem a deštěm |
Kawasaki Versys 650 | vzhled super, slabší ochrana proti větru a hlavně v nabídce nebyl pro mě dobrý poměr ceny k ročníku a výbavě |
Honda CB 500X | stejně jako u NC 750x - pro mě nedostatečná ochrana proti větru |
Honda Integra | Integra 700 - starší motor, slabší výkon, jiná kapotáž - menší prostor pro kolena |
Honda NC 750X | chyběla mi na ní kapotáž - ochrana proti větru |
Honda X-ADV | |
Honda X-ADV | |
Yamaha T-max | Robustní skutr, vyšší cena |
Honda X-ADV | |
Yamaha T-max | |
BMW C 650 Sport | To samé BMW - předražené. Integra je lepší , je to Honda = spolehlivost!!! |
BMW C 650 GT | BMW = drahé motorky, skútry, díly i servis. Integra je cenově dostupnější a má lepší jízdní vlastnosti. |
Honda NC 750X | |
Gilera GP 800 | Větší spotřeba a Integra se mi líbí víc. |
Aprilia SRV 850 | Je to ještě drahý... a už by nebylo kam ve skůtrech dál :-) |
Honda CTX 700 | Moc mohutná do města. |
Aprilia Dorsoduro 750 | Skvělá hravá motorka, na které bych si asi brzy rozbil hubu, protože k blbnutí přímo vyzývá. |
Honda NC 750X | Musel bych na ni dlouho čekat, protože s dvojspojkovým automatem byla vyprodaná a bez něj NCčka nedávají smysl. Taky menší praktičnost, ale líbila se mi víc. |
Yamaha T-max | Velké rozměry a hmotnost, vyšší spotřeba |
Honda CB 500 | Menší dynamičnost |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda Integra | Integra 700 - starší motor, slabší výkon, jiná kapotáž - menší prostor pro kolena |
Honda Forza 300 | Hmotnost, minimum úložného prostoru a především cena. |
Honda X-ADV | X-adv?ko je více univerzální stroj do Valašských kopců. |
Honda X-ADV | |
Honda X-ADV | Úplně na začátku jsem se zakoukal do Integry, která se mi pořád moc líbí, ale X-ADV mě postupně přesvědčilo i přes vyšší cenu hlavně svou univerzálností. |
Yamaha Tracer 7 / 700 | Jelikož jsem přecházel ze skůtru, tak se Integra zdála jasnou volbou, její skvělé DCT , podvozek a přitom skůtrový posed. Nicméně jsem ji zkusil po víkendu (600km) strávených v sedle Tracera a přišlo zklamání z menšího výkonu a vedení v zatáčkách. |
Honda X-ADV | Chtěl jsem bezklíč. |
Kawasaki Vulcan S (EN 650) | bylo by to fajn, akorát na mě vysoký |
Aprilia Atlantic 500 Sprint | Pro mě malý a nepohodlný |
Honda Forza 300 | Cena |
Honda X-ADV | X-ADV jsem si vybral protože je to takové SUV na kolech. Silnice, částečně i terén |
Kawasaki Versys 650 | To isté ako NCčko |
Suzuki DL 650 V-Strom | cena ojetin je stále dost vysoká a na trhu u nás jich moc není. |
BMW C 650 Sport | Přšlo mi to takové zvláštní. Ale super je převodovka a 17ky kola. |
ČZ 175/501 | Skútr co nemá rezervu |
Kawasaki Versys 1000 | pretoze tu kapotaz navrhoval clovek, ktory podla mna v zivote nevidel ani motorku ani skuter, podarilo sa mu totiz v kapotazi sklbit tie najhorsie vlastnosti motoriek a skutrov |
Yamaha Majesty 400 | Výhodná nabídka na Majesty |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2016 | Slavakaras | 7604_nc750a-xd-2016.pdf | 5.0 MB | |
2016 | Horton | servisny-manual-nc75.pdf | 6.4 MB | Servisní manuál AJ |
2016 | Palček | navod-na-obsluhu-nc7.pdf | 10 MB |