renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NC 700D Integra (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pajonk85
Vloženo 23.10.2023
Aktualizováno 23.10.2023
Zobrazeno 1 567x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Luxusní svezení v kapotáži skútru.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda Forza 750: Šiléně vysoká cena.
Honda ADV 350: Na 350 s variátorem vyšší spotřeba, než na dvouválci 750 s DCT
Honda X-ADV: Slabší ochrana jezdce.

První dojmy - Z přední strany to vypadá hrozně. Z boku dobře, ze zadu taky fajn. Hm. barevný display. Sedí se na tom fakt dobře. Hmm zvuk je fakt hezký i s továrním výfukem. Ono to jede jako z praku :-)

Motorku bych doporučil pro - Vyježděné jezdce, hledající komfortní stroj na daleké cestování i v relativně civilním oblečení.

Recenze

Hledal jsem dvouválec, DCT, nižší spotřebu a dobrou ochranu jezdce. Ve výběru tedy zůstalo jen rodina NC750. Ideálem by byla Forza 750, nicméně stojí raketu a mé spořivé já se zatím statečně brání. Pak je tu X-ADV750, ta zase neposkytuje dobrou ochranu jezdce. Dále je tu NC750X - úložný prostor místo nádrže je super. Nicméně, tady už bych musel jezdit výhradně jen v moto oblečení. Jelikož se na rok 24/25 chystá nový model (prý USD vidle, lepší brzdy,..), zůstal tedy v kolonce asi ještě ne. No a pak je tu NC750D. D na konci jako Integra Technika jako ostatní zmiňované modely, ale v kapotáži skútru, která poskytuje dokonalou ochranu před větrem a deštěm. Ceny lehce jetých modelů jsou za hubičku a dostanete opravdu kus radosti. Každopádně, rozhodně berte Integru jen od roku výroby 2016. Vše pod tento rok rozhodně nekupujte (ucukané DCT, nevhodné jízdní režimy, otřesný výfuk, žárovkové světla,..)

Takže, máme Integru 750 (2016 +)
Stačí si sednout a víte, že jste tady správně. Měřím 185cm a tady se cítím komfortně. Mnohem více místa, než na X-MAXu. Je tedy hodně těžká, jakože fakt hodně, ale když se rozjede, hmotnost se hned ztratí. Co je rozhodně výborné, tak podvozek. Konečně nejsem vyklepaný jako řízek. Žehlí to obstojně na svojí třídu. DCT - dvěma slovy - super automat Každopádně, pokud by s tímto strojem někdo jezdil pouze město a kolony, byl by zklamaný. DCT by v tomto režimu jen házelo stupně nahoru a dolů, až by vás to přestalo bavit a cvakli byste tam manuální režim. Na tohle neustálé zastavování a rozjíždění po 50 metrech je lepší variátor. Já si tedy pomáhám tím manuálním režimem na DCT. Poté, co opustíte ucpané centrum města, budete jako král DCT tam hází rychlosti neskutečným tempem a na tváři zůstává jen rohlík.

V pozitivním duchu bych tu mohl psát ještě opravdu dlouho, nicméně pak byste si řekli, že nejsem objektivní. Tak začnu psát negativa, nebo spíše vlastnosti vyplývající z konstrukce:

1. DCT -může být z počátku velmi nebezpečné. Pokud kopete kvalty, při chybě maximálně vytočíte jen zařazený kvalt. Ale u DCT lehce otočíte plynem a zrychluje to do aleluja a najednou tam máte třeba kilo. Na to bacha hlavně při rozjezdech do zatáček. Sice je tam náklonové čidlo, které v náklonu koriguje řazení a zrychlování, ale nezkušeného jezdce to dokáže dost vylekat. U DCT to chce um v pravé ruce.

2. Palubní počítač - jako barvičky hezké, v tunelu paráda. Ale rozhodně nechápu, proč Honda zapomněla na teplotu vody, venkovní teploty a napětí baterie. Tohle nechápu a bral jsem to vždy jako standart u všech motorek.

3. Úložný prostor - blbé. Jen malý prostor pod sedlem na klíče a doklady. Max nějaký nepromok. Bohužel tam jde hodně tepla od motoru. Takže kufr je must have. PS. Forza 750 už má pod sedlový prostor lépe vyřešen, vejde se tam i helma. Nicméně museli kvůli tomu zmenšit zadní kolo o jeden palec oproti Integře.

4. V režimu D řadí DCT podle mne moc eko kvalty. Při 60km/h bez zátěže už tam hází 6. stupeň. Když pak chcete zrychlit, cítíte lehké vibrace jinak velmi kultivovaného dvouválce. Nicméně stačí otočit plynem trochu více a už to podřazuje. Pokud nejedu kochací jízdu, jezdím na zahřátém stroji na režim S1. Pak to háže kvalty přesně jak byste čekali. Jsou tam ještě S2 a S3, ale to už pak je peklo-stroj

Jinak asi jsem nezmínil, že to má řetěz. Takže sem tam si k tomu sednout, umýt a namazat. A napnout. A spotřeba je luxusní. Kochací jízdy 3,2l/100km. 160km/h v Německu o litr, litr a půl více max.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Trinnlee
Trinnlee napsal 03.11.23 v 22:09

Mě se ta Integra vždycky moc líbila..snad si ji někdy zkusím...

Vasko969
Vasko969 napsal 27.10.23 v 22:00 10b.

Mmm
Mmm napsal 25.10.23 v 21:12 9b.

Ať ti dělá radost já nemám vyšší spotřebu u Adv 350 taky 3.2 až 3.6 najeto 5500km

deda3195
deda3195 napsal 25.10.23 v 19:42 10b.

Jo jo, pod to bych se mohl podepsat.
Co ten blatníček na zadním kole, je k něčemu?

Pupi04
Pupi04 napsal 23.10.23 v 11:56 10b.

tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu

Více komentářů



TOPlist