Byla to rsv4 a nějakej pan Biaggi kdo uzmul wsbk titul v roce 10... Taky přišla doba, kdy všechny zůčastněný tak srala, že fabriku z wsbk vyštípali. Kdo ví, co za tím bylo. Jedno je jisté - je to TOP rejsik tůl rovnou z obchodu.
Výška jezdce: 188 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R1M: Třeba příště... až se mě začne stejskat po VR46;)
První dojmy - Jako věčný ochutnávač podléhám pokušení pochopit o čem to je... Jaký asi je V4? Co ta kopa elektroniky, V4-MP? Hajp nebo jůsful staf? V neposlední řadě - jak se na to vleze dvoumetrový hovado?
Motorku bych doporučil pro - Když už dneska někdo pokukuje po sportovním litru, asi ho nechce na letní výlety po ČR(tedy kromě mě). Když tedy tárget grup zůžíme na brusiče slajdrů, paradoxně si nemyslím, že rsv4 je úplně dobrá volba. Kýžená rychlost(čas na kolo) tu bude víc vydřená... a tak se nabízí otázka, zda třeba konkurence z NDR nebude univerzlnější náčiní. Ovšem pakliže to máš rád "delší, ale za to horší cestou...", jsi tu doma;)
Doplňky na motorce - V4-MP module
IRC blipper
Recenze
Motor, motor, motor. Elektronika, flybywire, podvozek(stále mechanický štelování). Pak je tu něco jako fetiš pro všechno, co jede rychle a produkuje zvuk, kterej znám z bedny. No a pak je tu ještě dumka nad tím, jaký že je ten úplně nejvíc nejlepčí racing koncept. Odpověď na to nikdo nedá, páč ta otázka objektivní odpovědět nemá, že? Nic méně když uvážíme, že většina fabrik v mGP tlačí vývoj +/- téhož(Honda, Ducati, KTM a Apríl) asi na tom "něco" je...
Tohle je jednoznačně peckovní sportovní mašina , kde rozhodně nebudeš postrádat výkon, tak si užij blížící se sezónu!
Není krásnějšího subiku