Kámoš o ní říká: Na tomhle bude rychlej i úplnej blbec, tak snadno se vodí!
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Ve srovnávácích zahraničních periodik vždycky všem litrům ujela. O dost.
Motorku bych doporučil pro - Každému, kdo chce být snadno rychlej. Hodně rychlej!
Doplňky na motorce - Aku Shorai, koncovka Arrow, PP tuning, plexi MRA, RCS 19, držák SPZ LSL, stavitelná páčka spojky, protektory.
Recenze
K padesátinám se většinou přechází na něco vyklidněnějšího. Hm, jak kdo. Na už bohužel neexistujícím testování Aprilek v Kořenově před cca deseti lety jsem si umínil, že jednou bude doma. Naskytla se možnost koupit netklou krasavu s desítkou na hrbu a nikdy nejetou na okruhu. Na krovce má dokonce podpisy Reddinga a Espargara. Krom padáků série. Nebyl bych to já, když bych nezkrátil sériové převody -1 vpředu + 2 vzadu. Brzdová pumpa RCS19, přepákování PP, klasický výfuk Arrow (možná hezčí "vajgl" jsem kvůli kraválu nechtěl), krátký držák SPZ od LSL, stavitelnou spojkovou páčku (mám malé ruce), vyšší plexi, na občasný okruh kapoty, krátký plyn Domino a lehký aku Shorai. Proč tato a ne RSV1100? Líbí se mi poslední analogový otáčkoměr, nemusím el. tlumení. Navíc mi tenhle Öhlins přijde to nejlepší, co na RF v sérii dávali. Tuhý, přitom ale žehlí. Skvělá ergonomie, i se 188 cm se vejdu. Deklarované dvě stovky koní asi na brzdě neukáže, ale i tak jí mám v Mostě plné ruce. Zvedne se bez spojky na trojku. Chybí down shift, nahoru quick má, ale to přežiju. Když ji vytáhnu na okresky, tak musí být na Corsy aspoň dvaadvacet, sucho, slušnej asfalt a ne pátek odpoledne. Stačí hodina a dušička má na dva, tři týdny vystaráno. Úplnou plíseň snad nejezdím, ale jak ta mi ve vinglech srazí sebevědomí, škoda mluvit. Na druhou stranu, asi jen těžko hledat bike, který líp zatáčí. Proto ji mám. Co by šlo líp? Přes kratší převody jezdím city speed na dvojku a ještě jí to moc nevoní,. Kámoš na MV F4 z roku 2006 (viz někde foto) s řaďákem klidně jede na čtyřku, chápete? Trpí na ventilové pružiny. Když teda dostává sodík na dromu. Mám náhradní sadu, ale ještě to chvíli má čas, točím ji do třinácti jen na dromu. Red line je kousek před čtrnáctkou. Otáčkoměr je fajn, ale rozlišení monochromatického displeje je na slunci na pytel. Naštěstí jde přepnout do závodního módu s většími číslicemi. A chybějící rychlost už v obci odhadnu.
To je naprostá pecka
Plnej počet bodů, tady to nejde jinak