renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Benelli TRK 502 X (2021)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník šmudla
Vloženo 30.10.2021
Aktualizováno 12.9.2023
Zobrazeno 4 933x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 26 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Machajda
Machajda napsal 08.05.23 v 19:23

zase to čtu a zase mě to bavilo :D

kníželucifer
kníželucifer napsal 17.02.23 v 12:31 10b.

Je to úžasný bajk kemo!!! Enem ať Ti to fičí

31081
31081 napsal 18.10.22 v 10:07 10b.

Machajda
Machajda napsal 27.08.22 v 11:48 10b.

Díky za fajn a vtipné počtení Jsem také pro jízdu na velkou pohodu (jezdím rychlostí mezi 80-110km/h). Koukám po novém stroji a TRK 502 X mi podle recenzí vč. té tvé přesně toto nabízí, navíc je teď za krásný peníz i s kufry. Navíc když jsem ji náhodou uviděl v obchodě...no v hlavě to udělalo WOW, to je ona Ještě se rozhoupat k objednávce

Marty93
Marty93 napsal 16.02.22 v 20:35 9b.

Pěkně napsané.. a ten úvod pobavil

stm01
stm01 napsal 02.12.21 v 00:49 10b.

Zasmál jsem se. Pěkně napsaný. Tak ať slouží.

Leatherboy
Leatherboy napsal 17.11.21 v 12:41

moc podařená recenze a hodnotný komentář k obvyklému stavu věcí při koupi motorky dotažené ze zahraničí ... nový je nový, o tom žádná a u motorek to platí minimálně dvojnásob!

Leatherboy
Leatherboy napsal 17.11.21 v 12:38 10b.

skvěle napsané, opravdu jsem se pobavil

zirda
zirda napsal 04.11.21 v 09:51 9b.

Tak to Ti přeji více štěstí při prvním problémů s motorkou v Outdoor Liberec.
V roce 2020 jsem tam kupoval Benelli imperiale 400. Ochota, vstřícnost byla až podezřelá, ale byl jsem vlastně milé překvapen. Když jsem byl motorku zaplatit a dohodl se na převozu do mého bydliště. Nebyl žádný problém a motorku mi za 600 KČ privezli. Motorku jsem přebírál zcela novou a co bylo zarážející při dovozu na první pohled, bylo to, že motorka měla úplně modrý svod k výfuku. Štvalo mě to, jelikoz když jsem motorku přebírál v Liberci, tak nebyl ani náznak modrého svodu. Hodil jsem to za hlavu a těšil se až začnu jezdit. Nastal problém, že otáčky motoru zůstávaly viset. Volal jsem do Outdoor Liberec a bylo mi sděleno, že si toho všimli, motorku měli na diagnostice a nic nezjistili. "prý do garanční prohlídky 1 tisíce kilometrů si motorka sedne a bude v pořádku." Řekl jsem si, tak dobře" zhruba po necelém měsíci jsem jel na garanční prohlídku k autorizovanému servisu. Klasický vyměnili olej a ostatní kontrola. A opravdu, otáčky se ustálily a bylo po problému. Další garanční prohlídka po 6 tisících proběhla u stejného servisu. Vše v pořádku.
Letos v létě po najetí cca 9 tisíc kilometrů se mi rozsvítíla kontrolka motoru. Nelenil jsem a volal do servisu, kde jsem byl 2x na garanční prohlídce. K mému údivu mi bylo sděleno, že nemají diagnostiku na Benelli imperiale. Takže jsem volal do Outdoor Liberec, kde jsem motorku koupil. Sdělil jsem informaci o problému a rozsvícene kontrolce motoru. A zde nastal další a už mnohem větší problém než modrý svod k výfuku. K mému úžasu bylo nejprve tisíce výmluv,
1) nedělali garanční prohlídky v Outdooru.
2)převoz motorky by stál cca 5 tis Kč
3)A jako třešničku mi sdělili, že nemají diagnostiku na Benelli imperiale 400.
Z toho plyne jediné, že lžou!! když jsem se ptal před rokem na to, že zůstávají otáčky viset, tak mi sdělili, že motorku měli na diagnostice a nic nezjistili.
Nyní mi oznámili, že stále nedisponuji diagnostikou na konkrétní typ motorky.
Věřím, že v servisu Halle mi motorku opraví a zjisti závadu. V každém případě příští rok na jaře kupuji novou motrorku, ale rozhodně už ne v Outdoor Liberec. Mirek

sekáčmagor
sekáčmagor napsal 04.11.21 v 06:58 10b.

Recenze roku...

nimdus
nimdus napsal 04.11.21 v 03:59 10b.

Udělal jsi dobře,doba se mění a je potřeba se rozhlížet.Taky jsem přesedlal z rychlých motorek na Honda CB 500X. Za dvě sezony 21.000km a furt rohlík na hubě.Z motorky máš evidentně radost jako já a tak to má být,neboť cesta je cíl.Kolama dolů!!!

Salkafalka
Salkafalka napsal 03.11.21 v 11:19 9b.

super

Vojtek77
Vojtek77 napsal 03.11.21 v 07:38 10b.

Hezky napsané

blaza.matej
blaza.matej napsal 02.11.21 v 06:09 10b.

Pěkně napsané a ve vše souhlasím

Tdicko
Tdicko napsal 01.11.21 v 22:04

GS je fajn ale o tomto to nie je. Zelam ti vela pohodovych km a je pravda, ze je vas vidiet viac a viac a to o niecom svedci.. Gratulujem

Šmod
Šmod napsal 01.11.21 v 19:32 10b.

Souhlasím s Gathisem a s tebou taky. Nová, voňavá, zajetá... co nám je po všech možných kultech? Leda hovno. Hlavně si to ježdění každý po svým užít!

CRF1000
CRF1000 napsal 01.11.21 v 15:30 10b.

Blahopřeji, nejlepší motorka je nová motorka

ivano
ivano napsal 01.11.21 v 13:57 10b.

Ve všem s tebou souhlasím . Bráchovi jsem ji vezl po ose od prodejny domů a překvapila mě. Byla plně vybavená i se třemi kufry GIVI. Nějaký rok zpět byla v Itálii v prodejnosti hned třetí za GS a Africou... Ať ti dělá jen radost...a to ona bude

Hunyady
Hunyady napsal 31.10.21 v 18:23 10b.

Taky ten kult GS nechápu. Určitě je to skvělá mašina, ale nová od půl mega nahoru. Ale nehaním ji, každý má rád něco jiného - někdo endurka, jiný naháče, jiný retro. Přesto jsem přesvědčený, že si ji hodně lidí koupí jen proto, aby bylo vidět, že maji (na) GS. Já jsem i na TRK uvažoval, ale nakonec jsem šel do NC750X a jsem moc spokojený. Myslím ale, že bych byl i s TRK. Ať Ti dělá jen radost, pokud to máš v hlavě takhle, tak určitě bude

gathis
gathis napsal 31.10.21 v 16:27 7b.

Pěkná mašina, taky jsem na ní koukal, ale byla na mě vysoká... Ve výběru byla i verze s menším předním kolem a liťákama, nakonec vyhrála stejně výkonná Honda...při přejezdech po dálnici se mi občas po větším výkonu zasteskne, ale dá se to přežít a po sjezdu na okresku je vše tak jak má být tak ať slouží a hodně šťastných km na cestách

SV-DR
SV-DR napsal 30.10.21 v 21:16 10b.

Vozil som sa na kamarátovej Benelke 500vke C a bol som milo prekvapený aký dobrý je ten motor

puffybodie
puffybodie napsal 30.10.21 v 16:27 10b.

Vzdy se libila. Nedivil bych se, kdyby to bylo i spolehlivejsi nez BMW Taky koukam na adv/enduro do staje. Problem je, ze neni nabidka. Kdyby byla Opice s 250ccm tak je to bomba, jedina realna alternativa je asi tedy Honda CRF 300 Rally, ktera stejne ted nikde neni. Sice neduhy jak popisoval callowsick u CRF300L budou podobne, hlavne teda tlumice, ale kdyz na to moje jezdeni jsou ok i ty na Opici nekde v beznem terenu, tak s koly 21/18 a tema Showa to urcite ok bude.

Alternativa je KTM 990 Adv, jenze to uz je zase pres 200kg, LC4 Adv jsem malem koupil loni, ale to byl otresny vibrator, ale zase aspon vaha byla pod 200kg. Videl jsem pekne KTM 500 EXC predelane na rally a vydrzi to i cca 50 tis. km aniz by se sahlo do motoru pri tomhle stylu jizdy, ale porizovaci ceny jsou nesmysl, vcetne ojetin presne jak jsi psal u toho BMW

A Suzuki Van Van 200 nebo Yamaha TW 200 to uz davno neni a uz asi ani nikdy nebude

callowsick
callowsick napsal 30.10.21 v 14:11 10b.

Ten příběh i rozuzlení úplně chápu

Ať ti to jezdí!

mari
mari napsal 30.10.21 v 12:53

šak já už taky koupil i něco víc na pohodu https://www.motorka.../motorka/?mid=130870 , ale Busa je jenom jedna a ta zůstává...
Tak ať si na té Benelce užiješ kupu zážitků a ať Ti to drží vše pohromadě vč. zad

šmudla
šmudla napsal 30.10.21 v 12:43

Zdar kamarade , asi uz nemam zapotrebi jezdit svizneji , ale nikdy nerikej nikdy . Busa super ale ja uz asi na ni nemam zada ?

mari
mari napsal 30.10.21 v 12:30 9b.

Ale jako proč ne, ale musí k tomu člověk mít ještě něco na čem se svezeš trošku svižněji ( otřepaná fráze "objem ničím nenahradíš" je zde více než na místě...), mě by to třeba chybělo...
A co Busa, už nebude???



TOPlist