renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Trident 660 (2021)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník ArnieX
Vloženo 10.9.2021
Aktualizováno 9.7.2022
Zobrazeno 3 770x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Popis motorky


Horká novinka od Triumphu, vstupní brána do světa jejich motorek za skvělou cenu a v porovnání s dalšími konkurenty ve stejné třídě výbornou výbavou, která se spíše objevuje až u vyšší kategorie.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Triumph Praha (Praha 4-Modřany) - Prodejce se mi věnoval na výbornou, projel jsem si testovací kus ačkoliv zrovna byla motorka v záběhu. No a posléze když jsem se rozhodl motorku koupit tak jsem celý nákup prakticky zvládl online jak v eshopu, platbu jsem poslal převodem, a dodal jsem akorát plnou moc a zelenou kartu, motorku jsem si pak vyzvedával s téměř vším příslušenstvím a už zaregistrovanou s SPZ na motorce. Vše bez práce a naprosto perfektně a rychle vyřízené.

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-07: Starší technika, horší filtrování nerovností.
Yamaha MT-09: Chtěl jsem jí a moc, neklapla mi ale předváděčka MT-09 SP a tak jsem si řekl ať se uklidním a vrátím se raději k původnímu výběru.
Honda CB 650R: Nakonec jsem na ní ani nejezdil ale nějak mě tolik neoslovila. Opět starší technika, displej, nemožnost QS nahoru i dolu.

První dojmy - Když jsem si motorku zkoušel poprvé při zkušební jízdě tak padla do ruky dobře, jen mi přišla extrémně tvrdá a při vyšší rychlosti je na ní poměrně nepříjemně silný protivítr. Na druhou stranu, to asi na skoro každém naháči. První dojmy byly tedy smíšené, ale moc se mi líbila elektronika, možnost připojit telefon, intercomy, nechat si zobrazovat navigační pokyny na displeji a ovládat spoustu věcí. No a největší benefit co musím zmínit je rozhodně trojblik a samovypínací blinkry po 70m nebo 7sekundách (v případě stání na místě, na křižovatce např. se nevypne nikdy).

Motorku bych doporučil pro - Lidi co se vracejí k motorkám po delší době, těm co si pořizují motorku v 18ti na A2 protože jde uzavřít a nebo klidně jako úplně první motorku. Pro zkušené jezdce to asi nebude ono, pokud už jsou zvyklí na 160koní :D ale za mě to je prostě vizuální skvost. Paráda taky pro kafíčkáře do Prahy, kteří chtějí cestovat po Praze a koukat na krásnou mašinu ze zahrádky oblíbené kavárny :).

Doplňky na motorce - Originální doplňky Triumph
1, Štítek
2, Padáky
3, Nabíječka USB
4, Bluetooth modul
5, Tankpad
6, QuickShifter - bude v říjnu

Recenze

S výběrem to u mě bylo těžké, vracím se k motorkám po nějakých 12ti letech kdy jsem max párkrát jel chvilku na nějaké mašině a pak zase dlouho nic. Rozhodl jsem se proto postupným prohledáváním toho co je v nabídce že se zaměřím na třídu naháčů s možností snížení na 35kW (to pro mě nebylo důležité mám už dlouho velké Ačko ale je to takové specifikum této kategorie). První krok k výběru bylo že jsem se jel podívat do Triumphu, kde jsem si domluvil testovací jízdu na Tridentu a pak jsem se jel podívat do Hondy na CB650R, kde jsem se jen ptal jak to funguje s testovacíma jízdama. Pak jsem objevil v Seči a později Písku MT Tour. Cílem bylo projet si MT-07 a vidět jaká bude a srovnat pak s Triumphem a Hondou. Na prvním MT Tour jsem si projel jednou MT-07 a byl jsem nadšený, divoká motorka ale s poměrně zastaralou technikou a jako jediná z řady MT nemá ani USD vidle. Zato je nejlevnější z těch 3. Pak mi to nedalo a jel jsem i na MT Tour v Písku kde jsem odjezdil 2 jízdy na MT-07 a pak se mi povedlo ulovit jízdu na MT-09 ze zvědavosti. No a bylo vymalováno. Zamiloval jsem se do MT-09 a chtěl jí za každou cenu. Jenže nebyly. Kamarád do mě pořád hučel že jedině SP, která ale stojí strašnou raketu už a pak jsem jí objevil. MT-09 SP předváděcí s rozumným nájezdem a přislíbenou slevou 15%. Bohužel a možná i bohudík se to pak celé zkomplikovalo, najednou nájezd 15tis místo 10tis, a sleva jen 10%. Takže jsem to odmítl a vrátil se nohama na zem a řekl si že už je pak jediná možnost a to Triumph Trident 660, protože z těch všech možností to byla motorka, která se mi od začátku líbila nejvíc a zároveň se na ní i skvěle jezdilo. Má spoustu zajímavé techniky a Triumph byl vždycky tak trochu můj sen. Časem pokud mě motorky opět chytnou a rozjezdím se tak koupím třeba Striple 765 RS.

Najeto mám 150km na testovací a 500km na své. Mám jí tedy krátce a nemůžu ani zdaleka ještě využívat plný výkon. Nicméně už teď vím že to je fakt super motorka a za těch 12let to šlo extrémně kupředu. Má ABS a kontrolu trakce s možností změny režimu na ROAD nebo RAIN. Zároveň super displej s možností zobrazení navigace z mobilního telefonu z aplikace MyTriumph, možnost ovládat hovory, hudbu, hlasitost, GoPro a mnoho dalšího. Zároveň asi nejlepší funkce jsou automaticky vypínací blinkry - buď se rychlým stlačením spustí jen trojblik jako v autě a nebo delším stlačením blikání na 70m nebo 7s, popř. neomezeně dlouho v křižovatce. Tohle by dnes měla mít povinně každá motorka, protože je to i o bezpečnosti. Další skvělou fíčurou je kompletní LED svícení a je to teda velká paráda, jednou jsem se teď vracel už za tmy a svítí to zejména při dálkových světlech lépe než moje auto s tradičním svícením. Noční jízdy tedy nejsou s Tridentem vůbec žádné utrpení.

Co se týče jízdních vlastností tak za mě jedním slovem velká stabilita. Při nižších rychlostech je motorka hodně agilní, jde rychle překlápět ze strany na stranu a cítím z ní velkou jistotu - ačkoliv jsem ještě docela posera po tak dlouhé době na 4 kolech. Jakmile se s motorkou jede třeba po dálnici nad 100km/h tak je jak ztopořený úd po viagře. Díky všem gyroskopickým silám jí nejde jentak vyhodit ze stabilní vzpřímené pozice. Jde samozřejmě pořád dobře klopit ale ta stabilita je hodně cítit. K podvozku nemám výhrady, ale osobně asi nejsem dost kompetentní to posuzovat, nicméně proti MT-07 je podvozek úplně jinde. Mnohem jistější na horším povrchu ačkoliv docela dost sportovně naladěný a tvrdý. Co se týče brzd tak přesto že na papíře nevypadají nijak úžasně tak brzdí velmi dobře. Opět v porovnání třeba s MT-07. Co se týče MT-09 tak ta brzdí ještě o kus lépe. Nicméně pokud by se někomu chtělo utrácet tak na Tridenta se dá koupit upgrade na Brembo, nemyslím si ale že to je nějak nutné. Málem bych zapoměl zmínit že Trident má úžasný kroutící moment. V podstatě od 3600ot. do 9600ot. motor dodává 90% maximálního kroutícího momentu, který je v 8600ot. což je úchvatné. Není problém jet na 6tku 50km/h a začít poměrně solidně zrychlovat. Z tohodle pohledu je motorka ve všech režimech úžasně použitelná. Maximální výkon je pak samozřejmě nahoře v 10tis. otáčkách.

Vidím tu v nápovědě otázku na úložný prostor, spotřebu a servis, tak k tomu jen krátce. Úložný prostor 0, lze zalisovat pod sedlo lékárničku a možná tam přidat malý multitool. Toť vše, lze tam tedy ještě přidat originální USB nabíječku, tu tam mám také. Spotřeba zatím kolem 5,1-5,4l/100km, podle palubního počítače. Motorka jde přes BT připojit k aplikaci MyTriumph kam stahuje data o spotřebě, aktuálním dojezdu podle stavu nádrže, celkovém nájezdu a kdy je další servis. Skvělá věc, jenom ta spotřeba se mi tam stahuje naprosto nesmyslná nějakých 12l/100km. K servisu asi jen to že Triumph má poměrně netradičně dlouhý interval na motorku, kdy servis je 16000km nebo 1 rok. Což je poměrně hodně ale mají to určitě za ty roky dobře vyzkoušené. Asi bych byl komfortnější měnit olej třeba v polovině ale uvidím, vše asi bude záležet na mém stylu jízdy. Ještě krátce zmíním že záruka na motorku je 2+2, kdy 2roky jsou přímo od Triumphu a je to celosvětová záruka, další 2 roky jsou od prodejce a tam jediné omezení je nájezd, pokud v posledních 2 letech budu mít už celkový nájezd vyšší jak 50tis. km tak se mi co 10tis. km bude zvyšovat spoluúčast na případné záručné opravě o 10%. Nevím tedy jestli tolik najedu ale pokud ano tak i to je pořád skvělé.

Kde se motorka cítí nejlépe? Rozhodně město a pak krásný hladký asfalt mimo město. Horší jsou rozsekané silnice ale ani tam to nedělá žádné koniny, jen už z toho bolí celé tělo.

Dá se s moto i dobře cestovat? No většina mých jízd zatím byla spíše cestovních, takže dá se asi celkem rozumně za den urazit i několik set km, akorát pak už trochu bolí zadek - ale to je i tím že jsem rozmazlený z auta a pak samozřejmě na dálnici dostává zabrat hlava a celé tělo od větru, takže cestovat ano, ale spíše mimo dálnice, okresky, tam je to pecka.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Beny87
Beny87 napsal 08.06.23 v 18:28 9b.

opic26
opic26 napsal 21.02.22 v 16:43 8b.

Moc pěkný stroj a dobře napsáno . Přeju hodně veselých a bezpečných zážitků v sedle.

ArnieX
ArnieX napsal 17.09.21 v 13:53

@jofré Noo hele abych řekl pravdu tak trochu lítá. Nemám ale srovnání takže těžko říct. Mám zezadu trochu zajebanou helmu a záda a sedlo spolujezdce. Přijde mi ale že to je mnohem lepší než by bylo bez toho.

Jofré
Jofré napsal 17.09.21 v 13:47 10b.

Pěkná motorka i recenze. Mě by zajímalo, jestli při jízdě na mokru nebo za deště nelítá voda od zadního kola na záda. Zkrátka, jak funguje ten blatníček přímo na kyvce.

Manažer
Manažer napsal 14.09.21 v 08:46 10b.

Hezká, upřímná recenze =) ať slouží

Více komentářů



TOPlist