renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Triumph Trident 660 (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tomino96
Vloženo 13.4.2021
Aktualizováno 25.7.2022
Zobrazeno 3 469x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Tříválcová a zábavná stylovka. Motorka, která poslouží jako velmi dobrý dopravní prostředek pro popojíždení po městě, stejně tak jako zábavný stroj na okresky s rychlostí okolo 100 km/h.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Triumph Praha (Praha 4-Modřany)

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-07: horší podvozek, hmyzácké přední světlo, lacinější vzhled
Honda CB 650R: čtyřválec, větší hmotnost, vyšší cena

První dojmy - Lehoučká, snadno ovladatelná, moc pěkný zvuk, po městě jednoduchá na ovládání, na okreskách zábavná. Samozřejmě svým naturelem není úplně vhodná na nějaké delší cestování nebo do terénu. V reálu mi přijde ještě hezčí než na fotkách (ta matná černá má šmrnc).

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky a také pro někoho kdo hledá městský dopravní prostředek se kterým si užije zábavu i na okreskách.

Doplňky na motorce - - originál slidery na ochranu rámu
- quickshifter
- originál větrný štítek
- kožený potah Sahara seats
- originál ochrana přední vidlice
- quadlock
- kryt chladiče
- krátké sportovní páčky
- kulatá bar end zrcátka (M-style)
- nějaké drobnosti z Aliexpressu (krytka brzdovky, čepičky, destičky místo zadních stupaček, rolny, platforma zadní brzdy)

Recenze

Předchozí dva roky jsem jezdil na skútru PCX125. Využíval jsem ho primárně na cesty do práce a dojíždění ze středních Čech do Prahy. Loni v době koronaviru jsem se rozhodnul, že si pořídím papíry na velkou motorku a následně na příští sezonu i naháče ze střední třídy. Takže se jedná o mojí první velkou motorku.

Motoškolu jsem absolvoval na Yamaze MT-07 a byl jsem z té motorky nadšený. Mé nadšení je třeba brát s rezervou, protože jsem to mohl srovnávat opravdu jen s PCX :) Každopádně po úspěšném složení zkoušky jsem věděl, že na velkou motorku určitě přejdu. Podzim a zima byl tedy ve znamení pročítání recenzí, sledování různých videíí a prouzdání po motorkářských foréch.

Na podzim se ke mě dostaly zvěsti, že MT07 bude mít pro novou sezonu upgrade. Pevně jsem doufal, že oproti starší verzi dostane lepší podvozek (alespoň USD vidle) a také světlo ze staré MT09. Bohužel se ani jedno z mých přání nevyplnilo. Podvozek zůstal prakticky beze změn a světlo se naopak oproti starší verzi designově ještě zhoršilo (dle mého názoru).

Na jeden den jsem měl možnost se svést i na Hondě CB650R, která byla dalším horkým favoritem. Zde mě bohužel zklamal charakter motoru. Oproti MT07 se nedostavila žádná zábava a tím pádem ze short listu vypadla.

Naopak Trident jako neočekávaná novinka mě příjemně překvapil. Designově se mi moc líbil. Výbava vzhledem k ceně nebyla vůbec špatná a i dle prvních recenzí se jednalo o povedený stroj.

Na začátku ledna tedy nastal čas se rozhodnout. Zariskovat a zaplatit záloha na Tridenta bez zkušební jízdy nebo počkat na jaro/léto a ještě testovat Tridenta i ostatní motorky?

Nakonec jsem zálohu zaplatil (20 000 Kč).

9.4. 2021 Převzetí Triumph Trident 660 matt black and silver ice.
Celková cena motorky 198 000 Kč, k tomu slidery na ochranu rámu 4144 Kč.
Hned po cestě domu jsme se spolu skamarádili. Motorku je opravdu jednoduchá na ovládání. Takže pro začátečníka úplně ideální. Městem jsme se propletl stejně rychle jako na skútru a o víkendu jsem vyrazil i na okresky středních Čech. Mám zatím najeto necelých 200 km, takže na podrobnější recenzi je ještě čas. Postupně sem budu svoje pocity ještě doplňovat. Každopádně už teď jsem rád, že jsem se rozhodnul pro Triumph Trident 660.

20. 5. 2021 - první servis
Tak máme za sebou prvních společných 1000 km a také první servis. Zatím vše bez problému. Na Tridentu už si připadám jako doma a pomalu si začínám víc a víc dovolovat (jak v zatáčkách, tak i při kličkování ve městě. Pro zajímavost cena prvního servisu 3 063 Kč. Jinak sám jsem zatím jen umýval, čistil a mazal řetěz. Také jsem trochu sklopil přední světlomet, protože svítil hodně vysoko a v noci osvětlovat protijedoucí auta. Bar end zrcátka jsem po pár jízdách zase sundal, protože jsem v nich viděl kulový. Takže jsem se vrátil k původním. Quickshifter si asi nechám na příští sezónu. Aktuálně zvažuju přední štítek. Ani tak ne, kvůli tomu, že odkloní vítr (je fakt malej), ale spíš kvůli vzhledu a kvůli mouchám.

10. 6. 2021 - originální přední štítek
koupen a namontován originální přední štítek. Cena 3347 Kč. Instalace jednoduchá. Trident s ním dle mého názoru vypadá líp a v rychlostech 70-110 km/h je jeho přítomnost pozitivně znát. Nad 110 km/h už je to jedno a fičí na mě stejně :)

28. 6. 2021 - první delší cesta
Trasu Praha - Opava jsem si na Tridentu užil. Jel jsem mimo dálnice, počasí vyšlo a najel jsem 340 km. Po cestě jsem měl dvě pauzy. Nic mě nebolelo (kromě zadku :) Takže i delší cestování v pohodě.

23. 7. 2021 - první "nehoda"
Tak první bolístka. Přítelkyně mi při parkování auta v garáži přimáčkla Tridenta ke zdi. Po prvotním ohledání a drobných oděrkách jsem ho zkusil nastartovat, což se povedlo, ale rozblikaly se všechny varovné kontrolky (konkrétně chyba ABS, kontrola motoru a vypnutá kontrola trakce). Objednáno na servis 2.8. Servis hotov 16.8. a motorka je zase jako nová. Jednalo se o ohnuté kolečko ABS. Čekalo se na nový díl z UK, proto se oprava trochu protáhla. Cena opravy 5 tis. Kč.

20. 8. 2021 - pár drobností
Nové jsem namontoval kryt chladiče, ochranu přední vidlice, krytku zadní brzdovky, čepičky na ventilky, plošky místo zadních stupaček a rolny.

30. 10. 2021 - motorka na boku
Při poslední vyjížďce roku 2021 mi při zastavení podklouzla na štěrku noha a Trident se překlopil na pravý bok. Škody naštěstí nebyly nijak velké (zlomená páčka přední brzdy a ohnutý pedál zadní brzdy).

Sezóna 2022

Technické problémy.
Do nové sezóny jsem vstupoval už s novými páčkami. Zvolil jsem krátké sportovní páčky z Aliexpressu a zatím naprostá spokojenost. Bohužel začal Trident zlobit z hlediska elektroinstalace. Nejprve špatné kontakty zadních blinkrů a následně i pojistky na zadním světle. Oboje vyměněno/opraveno v rámci záruky.

28. 6. 2022
"Nové" sedlo, přesněji řečeno potah :) Od začátku jsem měl problém s laciným vzhledem sedla u Tridentu. Zároveň se mi nechtělo dávat víc než 5 tis. za úpravu sedla (a ještě na něj x týdnů čekat). Takže jsem nakonec zvolil cestu nového potahu od firmy Sahara seats. Kožený potah vyšel cca na 2 tisíce a vzhled motorky výrazně vylepšil. Zároveň jsem dokoupil platformu na pedál zadní brzdy, nyní se mnohem lépe a citlivěji ovládá.

7. 7. 2022
Homologovaná Bar end zrcátka od M-style. Dle mého názoru znatelný upgrade a to jak z hlediska vzhledu, tak i funkčnosti (oproti původním).

25. 7. 2022
Nainstalován quickshifter. Zkušenosti napíšu po delším používání :)

Průměrná spotřeba se pohybuje mezi okolo 4,8 l/100 km.

Když budete mít nějaké dotazy, tak klidně napište. Pokud budu vědět, tak odpovím :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mlans
Mlans napsal 24.05.23 v 12:26

Ahoj, můžu se zeptat, jaký typ zrcátek od M-Style na Tridenta pasuje?
Musí se k nim dokoupit také boční krytky na řidítka?
Díky za info.

m.

pavel73
pavel73 napsal 23.01.23 v 18:42

Me se ta motka libi moc a porad se rozhoduju jestli tuhle nebo jinou. Chci neco mensiho k me Africe. Startovat Afriku kvuli kazde blbosti se mi nechce. Mimochodem jsem cekal, ze po prvni nehode, kdy ti pritelkyne primackla trindu ke zdi bude uveden i pohreb pritelkyne??? Zrejme si to rozdychal.

opic26
opic26 napsal 21.02.22 v 16:36 8b.

Krasavec. Ať Ti dobře slouží.

LukySima
LukySima napsal 13.09.21 v 01:36 10b.

Taky jsem o nem uvazoval. Gratuluji. Top bike ve stredni tride.

alnagon
alnagon napsal 09.09.21 v 14:23 10b.

kolama dolů

Více komentářů



TOPlist