Ke konci sezóny se mi povedlo ještě pár kiláků ukrojit než tahle kráska půjde na velký servis.
Takže, další dojmy? Trvám na tom předešlém co jsem napsal. Motorka s nádherným vzhledem, jede krásně klidně a tak jak má. Začínám si zvykat, že plyn ani není třeba mnohdy přidávat, stačí mít ruku na rukojeti. Otočení znamená vcelku hned překročení limitů ať už ve městě nebo na okresce. Ale právě proto je tak super. Zbožňuju ty frajery v osobákách jak dělají ramena, že jsou mega rychlí a většinu z nich jde s tímhle natřít už na jedničku. Už jen za tohle to stojí mít tuhle Ninju. I když jistě to jde i na mnoha jiných motorkách ne, že ne :) Dále potvrzuji, že tahle raketa žere gumy celkem dost, i to byl důvod proč jsem jí už předčasně odstavil, jelikož na předku už je to slick a vzadu už pěkně hladký prostředek. Mnozí mě hned nazvou rovinkářem, ale mizí to snad samo od sebe i když stojí na místě :D Tak či tak dělá mi ohromnou radost už jen se na ní dívat a řídit jí je ještě lepší pocit. Navíc když při víkendové akci potkám tu samou motorku a shodnu se v mnohém s dalším majitelem je to bezvadný. Nyní už mám i kombošku, rolny a stojan takže servis přes zimu co zvládnu může začít. Vzhledem k ujetým kilometrům dostane novou řetězovou sadu, nové pneu, filtry a olej, zkrátka vše co je potřeba aby na další sezónu byla připravená ukázat co znamená označení ZX-12R - totiž nejrychlejší sériově vyráběné motorky v historii značky Kawasaki a nejspíš i na světe. Jelikož mi někteří, neříkám tady ale tvrdí, že Hayabusa je silnější a rychlejší. Naštěstí není, a možná že nová H2R má přes dvě stovky koní a jistě se takových motorek najde víc, nicméně má omezovač do 299 za hodinu, který se dá třeba i odblokovat nějakým způsobem. Já naštěstí na své raketě nic takového nemám a nepotřebuju, takže tam těch 350 dostanu :) jediné co je potřeba je prostor, čas a palivo. Pokud to někdo čte doufám, že sdílí podobné dojmy ze svojí motorky ať už sedlá cokoli. Není důležité tolik jakou máte a jak rychle jedete, důležité je zažít ten správný pocit co vám poskyte. A proč jezdíte vy? :)
Vlastník | Kali88 | |
---|---|---|
Vloženo | 30.8.2021 | |
Aktualizováno | 4.5.2022 | |
Zobrazeno | 3 549x |
Pěkný zápis, dobře se to čte. Souboj Kawasaki a Suzuki v kategorii hypersportů už dávno zavál čas. Tehdy na přelomu milénia u prvních produkčních kousků bez omezovačů byla ve většině testů Busa o chlup rychlejší, ale tím celá záležitost skončila. Oběma výrobcům došlo, že čím víc budou tlačit na pilu, tím větší je šance, že si na omezování těchto motorek bude nějaký politik chtít udělat kariéru. Proto překalibrovali tachometry a do světa roztroubili, že třístovka stačí. Jak je to s reálnou instalací omezovačů rychlosti netuším, ale žádný takový zásah jsem za jízdy nezaznamenal. S příchodem Kawasaki ZZR 1400 a Hayabusy druhé generace už souboj na maximálku nikdo extra neřešil. Navíc nedávno představená třetí generace Hayabusy je kvůli plnění EURO5 o pár koníků slabší než její předchůdce. Kawasaki H2 bych do této kategorie strojů vůbec nepočítal, to je reálně spíš technologický demonstrátor a showbike. Pokud jde o pneumatiky, záleží na tom, co od motorky očekáváš. Jestli chceš jezdit agresivně a na okruhu, počítej s tím, že měkké sportovní směsi ti vydrží okolo 6000 km. Já Hayabusu využívám hlavně jako sportovní cesťák a tak volím tvrdší směs s větším množstvím siliky. Zatím zdaleka nejlepší zkušenosti mám s Pirelli Angel ST, podle způsobu jízdy jsou schopné najet 8 až 12 tisíc kilometrů.