Kawasaki ZX-12R Ninja (2000)

Vlastník Kali88
Vloženo 30.8.2021
Aktualizováno 4.5.2022

Vloženo: 30.07.2022, Uskutečněno: 18.06.2022, Stav tachometru: 31113 km, Zhlédnuto: 44x , Bod zájmu: Červenohorské sedlo

S nějakým zpožděním kvůli silnému pracovnímu vytížení sem přidávám další záznam.
Výlet na Červenohorské sedlo.
Den 18.6.2022 se stal naprosto dokonalým zážitkem s jedinou chybou, že měl pouze 24 hodin. Jinak to bylo skvělý a ještě nyní to vidím jako by to bylo dnes. Pro někoho kdo tam zajede poprvé a vychytá všechno včetně počasí až po téměř nulový provoz na místě tak se to dá srovnat se životním zážitkem jelikož se tam sešlo vše najednou a pocit radosti, euforie, svobody a síly trvaly ještě dlouhé hodiny poté co jsem odtam už musel odjet.
Myslím, že právě o tomhle to je, jedete si vstříc novým zážitkům, zkušenostem, poznat nová místa. Navíc s motorkou ohromné síly a výkonu, která možná není úplně ideální na takový účel ale radost rozhodně poskytuje. Slidery jsem neodřel, snad ze strachu a respektu ke svojí raketě ale vím, že to lze jen ještě neznám její hranice náklonu jelikož se mi zdají šílené. Ale jak mi tam bylo řečeno, o tomto to vážně není kámo, hlavně že seš tady a bavíš se stejně jako my :)
Takže lítačka okolo 160 do kopce (krom zatáček samozřejmě) na druhý rychlostní stupeň s tím že otáčky neklesly snad pod 6000, spíš jsem to držel u 8000 byla naprostá paráda a téměř dokonalost. Pocit byl skoro nepopsatelný, pekelně rychlá raketa s úžasnou jistotou v jakékoli situaci a já se smál pod helmou naplno. Dohnal jsem to do situace, že při zastavení jely větráky ještě dlouho po vypnutí (bylo horko i tak) a neutrál jsem tam prostě nenalezl do chvíle než vychladla. A na vrcholu nalézt někoho s nadšením pro stejný stroj. Ale moc jsme nepokecali, neumím polsky :)

Na místě navíc spousta dalších nadšenců a šílenců zapálených pro to stejné a to ze všech koutů země včetně Slovenska. Za tuhle dálku tohle místo rozhodně stojí a po první jízdě jsem hned pochopil to kouzlo. Asfalt téměř bez chyby, široká silnice, místo stvořené právě k takové jízdě.
Moc jsem toho nenafotil protože jsem si to přijel hlavně užít a to se rozhodně povedlo. I tak doufám, že ten kdo si tohle přečte se mnou bude souhlasit, že tohle je jedno z mála míst, co vám v paměti zůstane, protože se tam budete chtít určitě ještě někdy vrátit a svoje zkušenosti prohloubit a své hranice posunout a to obojí jedině k lepšímu.
V současné době je raketa opět v servisu jelikož se vyskytly další poruchy způsobené ať už stářím některých součástek nebo opotřebením. Ale na místě mě nenechala a zklidila obdiv. Nemusel jsem se stydět a ostatní na mnohem novějších strojích i třeba silnějších měli přesto respekt. Je krásná, rychlá a dá vám ten nejlepší pocit na světě. Neustále jí tady vychvaluju, ale nemůžu si pomoct. Tenhle den byl kombinací všeho dobrýho a mrzí mě, že musel skončit jinak bych z té skvělé hodné bestie neslezl a jezdil do nekonečna.
Těším se na další skvělé zážitky a třeba potkám někoho tady z motorkářů (třeba se už stalo). Tak všem kolama dolů a vstříc novým cestám a cílům, majitelům Kawasaki a modelu Ninja obzvlášť :)

Josef. (1) napsal 02.02.2023 v 20:24+1

Co dodat,lépe bych to nenapsal a nejde než souhlasit,já tam občas také zajedu i když to mám trochu z ruky ale jezdíme tam lítat s větroněm,ale zážitek je to opravdu super a když se jede od Hradce Králové tak sranda začíná už od Jablonného n.O. až po Bělou pod Pradědem. Jen tak dál abychom se z poza helmy nepřestaly smát

NiLu (127) napsal 31.07.2022 v 14:23+1

Nádherný výlet na Červenohorské sedlo a když vyjde počasí, je to TOP! Člověk by tam jezdil pořád, je to tam super, mám stejné pocity. My tam byly na tři dny a skvělý, ale i ten den za ten zážitek stojí.

• Konečně!

Tak už jsem zase zpátky. Celých 63 dní, které byly opravdu dlouhé jsem si myslel, že se nedočkám své rakety. Zápis do deníku se nedá označit pouze jako vyjížďka, ale souvisí to i se servisem a hledáním toho, proč pořád d

Vloženo: 27.06.2023
    Uskutečněno: 23.06.2023
  • Zimní servis a úpravy

Tak přišlo na povánoční radost v podobě dalšího servisu mojí zelené rakety. Bylo na čase vyřešit brzdy, přední vidle, ložiska v krku řízení a v kolech, vyměnit TPS senzor za nový a když už to bylo tak všechno dohromady n

Typ: Údržba
    Vloženo: 02.02.2023
    Uskutečněno: 02.02.2023
  • Nové zkušenosti

Dlouho jsem váhal nad novým příspěvkem do deníku kdy to psát a jak vlastně začít a dát tomu nějakou formu. https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/24/602845_d9aa873221e13e0f35b5d5957ae57781.jpg No takže t/cestovani/?act=poi&did=46