renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-12R Ninja (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kali88
Vloženo 30.8.2021
Aktualizováno 4.5.2022
Zobrazeno 3 545x
HODNOCENÍ PROFILU OD 52 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 27.06.2023, Uskutečněno: 23.06.2023, Stav tachometru: 33650 km, Zhlédnuto: 55x


Tak už jsem zase zpátky. Celých 63 dní, které byly opravdu dlouhé jsem si myslel, že se nedočkám své rakety. Zápis do deníku se nedá označit pouze jako vyjížďka, ale souvisí to i se servisem a hledáním toho, proč pořád dělala úžasná střela nečekané problémy v podobě náhlého vypnutí se a cukání na plynu a dalších neduhů. Už jsem ztrácel naději, že se na to přijde a kolik to bude stát.
Nyní o parádním víkendu jsem měl možnost ji opravdu otestovat a projet jak jsem dostal vlastně i nařízeno od mechanika jež je zároveň člověkem zapáleným pro správnou věc a chce aby tyhle stroje dál sloužily a fungovaly jak mají a plní svůj účel, kterým je bez pochyby dělat radost. Nájezd nějakých 810 km za dva dny a to jsem do toho nezapočetl nějakých 150 km na cestu na jih čech je docela mazec. Ale co je důležité, ani na chvíli mě motorka nedala pocit nedůvěry. A věřte nebo ne, tenhle správně řečeno hypersport je na cestování po silnici vlastně docela dobrou volbou. Krom bagáže teda, kterou musíte mít nejspíš jen na svých zádech.
No a abych se vrátil k původní myšlence. Poté co si ji dotyčný převzal mě čekalo zjištění, že těsnění pod hlavou je sice nové, ale nejspíš nesprávným postupem vyměněné, tak se začalo tímto novým dílem. Pak se začal hledat problém s náhlým vypínáním motorky z ničeho nic. Po posouzení mechanika, který se jak jsem poznal na vlastní oči opravdu vyznal v mém modelu i roku uznal, že problému bude nejspíš více. Nějaký domácí kutil sahal do lišty škrtících klapek a v manuálu ani snad nikde jinde tyhle hodnoty prostě nejsou. I přesto se mu povedlo je nastavit nejspíš správně. Jelikož jak on sám řekl vůbec ti to nejede je to nějaký slabý. Tahle raketa určitě nemá být hodná jak říkáš. Tahle motorka si dává busu k snídani, takže to podle toho taky uděláme . Musím přiznat, že po jejím návratu domů a vyzkoušení krátce jen po městě je to sakra rozdíl. Je ostřejší na plynu mnohem více než předtím. Uměl jsem se s tím poměrně slušně popasovat. A abych pokračoval dál, došlo na výměnu řídící jednotky za původní, poté také na kontrolu snad všech snímačů. Odpojení Gipro a USB od Daytona možná nebylo úplně nutné, ale nikdo neví co dělá v elektrice neplechu, takže se postupovalo metodou pokus, ale bez omylu naštěstí. Nikdy bych neřekl, co dovede jeden drát od snímače vačky do řídící jednotky. Ostatně v tom byl ten hlavní problém. Probíjet do kostry je prostě chyba. Navíc se to dělo celkem nahodile, a tím to bylo jestě těžší na to přijít.
Teď už to vypadá, že je vše v pořádku a můžu jezdit a nechat peněženku plakat kadých 200 km po kterých je nutno natankovat a na řadu přijdou brzy i nové pneumatiky :)
Takže pokud jste mě zahlédli na různých místech republiky, tak věřte, že to byla právě tahle. Jiná takhle zelená s rokem výroby 2000 tu asi nejspíš není, což mě dělá samozřejmě radost. Sezóna je v plném proudu a dost mi toho uteklo. Ale stejně to všechno zmizelo hned po nasednutí a startu motoru. Poté stačilo jet náhodně rovnou za nosem. Jak jsem již napsal chová se docela jinak a proto pomalá jízda není její oblíbená disciplína. Už od tří tisíc otáček motoru je tah a výkon naprosto vyhovující pro normální jízdu. A když za to vezmete, čímž myslím plný plyn tak se reaktor probudí a vy máte co dělat vnímat okolí a uřídit ji. Zároveň se však dostaví nečekaný pocit euforie a to nejde vyjádřit jednoduše slovy.
Nevím jak tohle psaní pořádně ukončit, takže všem přeju pohodové léto, nejlépe s motorkou a třeba i batůžkem.
Zdarec všem

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Zimní servis a úpravy

    Tak přišlo na povánoční radost v podobě dalšího servisu mojí zelené rakety. Bylo na čase vyřešit brzdy, přední vidle, ložiska v krku řízení a v kolech, vyměnit TPS senzor za nový a když už to bylo tak všechno dohromady n

    Typ: Údržba
    Vloženo: 02.02.2023
    Uskutečněno: 02.02.2023
    Tachometr: 32188km
  • Červenohorské sedlo

    S nějakým zpožděním kvůli silnému pracovnímu vytížení sem přidávám další záznam. Výlet na Červenohorské sedlo. Den 18.6.2022 se stal naprosto dokonalým zážitkem s jedinou chybou, že měl pouze 24 hodin. Jinak to bylo /cestovani/?act=poi&did=360

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 30.07.2022
    Uskutečněno: 18.06.2022
    Tachometr: 31113km
    Komentářů: 2x
    POI: Červenohor
  • Nové zkušenosti

    Dlouho jsem váhal nad novým příspěvkem do deníku kdy to psát a jak vlastně začít a dát tomu nějakou formu. https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/24/602845_d9aa873221e13e0f35b5d5957ae57781.jpg No takže t/cestovani/?act=poi&did=46

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 13.06.2022
    Uskutečněno: 11.06.2022
    Tachometr: 30395km
    Komentářů: 1x
    POI: hrad Kámen


TOPlist