Motorka zaměřená na pohodlné cestování s potenciálem sportovní jízdy
Motorka koupena od FIRMA:MMB (Mladá Boleslav III)
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1050 V-Strom XT: Nebyla skladem a dostupnost v nejbližším období neznámá
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo: Ačkoliv se mi moc líbila, posaz na ní byl perfektní pro mojí postavu tak nakonec rozhodla cena.
KTM 890 Adventure: Při vyzkoušení naživo jsem zjistil, že je na mě moc malá. Navíc se mi moc nelíbilo provedení v oblasti přístrojové desky
Ducati Multistrada 950: Multistradu jsem taky zvažoval, ale nakonec rozhodla cena
První dojmy - Motorka mi padla hned do ruky. Co se týče velikost a váhy tak jsem nezaznamenal výraznější rozdíl oproti minulé Hondě CB500X. Zdá se, že ochrana proti větru je dostatečná. Kvituji možnost nastavení výšky sedla, pozice stupaček a řidítek.
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, boční kufry, držák mobilu Interphone Motocrab Wireless, originální top case 50 litrů + držák, quickshifter, zadní tlumič Öhlins YA 581 (S46DR1S)
Recenze
Sice jsem chtěl verzi GT, ale bohužel dodávky této verze jsou nejisté. Díky tomu, že jsem svoji stávající motorku již prodal jsem nechtěl čekat několik měsíců, dost možná až do podzimu. Proto jsem se rozhodl pro standardní verzi a přikoupil pár doplňků.
Zatím jsou první dojmy veskrze pozitivní. Jednou výtku mám k čelnímu plexi, které na nerovnostech občas vydává cvakavý zvuk.
Zkušenosti po 9.000 km
Pružina v plynové rukojeti se mi zdá moc tvrdá a občas se mi stává, že mi v rukavicích prokluzuje.
Bezva motorka, jen nevím, jak se ti do horního kufru daří dostat ty 2 integrální helmy (obrázky na dně kufru jsem viděl). Já mám helmy ve vel. L a M (každá od jiného výrobce) a ani jednu z nich do té poloviny nedostanu. Skořepina je prostě větší než velikost kufru.
Tak si motorku užívej
Pěkná, taky jsem na ni myslel, u mě nakonec vyhrála ta 950.
Prajem veľa radosti a šťasných km Zaujímavá farba
Hezký Tak vždy jen pro potěchu