renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSR 600 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Andyone
Vloženo 26.12.2020
Aktualizováno 26.12.2020
Zobrazeno 640x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Suzuki gsr600. Hezký naháč, sportovní vzhled.

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Hledal jsem nějakou silnější motorku na každodenní ježdění aby měla trochu sportovní nádech a hlavně byla spolehlivá. Pěkný vzhled naháče, ale zas ne retro. Zezadu má pod sedlem krásné originál výfuky, které se zadními světli vypadají jako by měli čtyři koncovky.

Motorku bych doporučil pro - Všestranná moto na výlety i do města. Pro začátečníky, menší postavy i vyšší. Pro ty který ještě neví co přesně a jak silné chtějí.

Doplňky na motorce - Širší eloxová modrá řidítka, plexi, které stejně nefungovalo jsem sundal.

Recenze

Hledal jsem nějakou silnější motorku na každodenní ježdění aby měla trochu sportovní nádech a hlavně byla spolehlivá.
Za sezonu jsem najezdil okolo 6000 km z celkových 36000km.
Motorka se perfektně ovládá, má nízké těžiště, je lehká, dobrá manipulace na místě. Zadní tlumič je nastavitelný výškově a nejspíš i tuhost. Vidlice též nastavitelné.
Do zatáček jde krásně sama, je hravá, rychle jsem si na ní zvyknul. Díky dlouhému sedlu se na ní dá sednou k nádrži a tím se napřímit, na dálnici se naopak posunout dozadu a zalehnout i když mi to má řídítka moc nedovolovala. Podvozek lehce měkký, dá se popojíždět v Praze ale taky za to zatahat někde v serpentýnách. Je to opravdu všestranná motorka.
Motorka má na můj vkus trochu hlučnější chod motoru na volnoběh. Zvuk výfuku nic moc a při pomalé jízdě už vůbec, ale když ručička otáčkoměru přesáhne 6000 otáček rozezní se krásný hučivý zvuk jako závodní motorky, který vás nutí zatáhnout za plyn.
Její plný výkon ucítíte v 8 000 který pokračuje do 10 000 potom malinký pokles a omezovač. Při ostřejší jízdě, časté akceleraci a vyjíždění ze zatáček kdy chci plynule pomalu přidávat plyn je na začátku přidávání cítit menší díra a přidání je s cuknutím a není plynulé. Ani za rok jsem si na to nezvyknul. Přeci jen není to závodní stroj a dočetl jsem se, že GSRa to mají běžně.
Brzda je při svižné jízdě tvrdá a slabší. Pro drobné holky by to mohlo být nepříjemné. Ale opět je to vlastnost gsr, pro charakter této motorky dostačující.
Se spolujezdcem jsem najezdil přes 1000km. GSRo to určitě cítí jak na brzdách tak na akcelerace je potřeba jej víc točit a spotřebu odhaduji o cca 1 - 1,5l více. Oproti tomu podvozek vše bez problému zvládá a to jsme ji zatížili 140 kg.
Pod sedadlem je jediné místo, kam se dá uložit moto lékárnička a s trochou šikovnosti i reflexní vesta.
Co se týče servisu jsem ihned po koupi pořídil nové pneu Michelin. Výměna oleje v motoru. Moto naprosto bezproblémové. Hlučnější chod motoru jsem přisuzoval volnějšímu řetězu a napínáku rozvodů to byl nájezd přibližně 35 000. Ve stejnou dobu i řetězová sada.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist