renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Rocket III Classic (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Joxerveliky
Vloženo 27.11.2020
Aktualizováno 8.9.2021
Zobrazeno 1 746x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Nenažraná bestie! :) Toužil jsem po Rocketu dlouho, ale v hlavě jsem to měl nastavené tak, že si ho nemohu dovolit. Až nová životní situace mi dala podnět k tomu, abych si ho pořídil, život je přece krátký a je nesmysl ho pročekat.

Více fotografii

Výška jezdce: 197 cm

První dojmy - Je nádhernější a monstróznější, než jsem čekal. První rande bylo jen tak polehoučku, oťukávání, žádný spěch a hlavně velmi velký respekt. Po první jízdě zjišťuji, že ta motorka umí být hodná a kultivovaná, tedy dokud se jezdec chová slušně :) Nebudu tlačit na pilu a nechám našemu sbližování volný průběh :) Po dalších projížďkách jsme ještě větší kamarádi, počáteční nezvyk a bolavé ruce mizí. Nejdřív jsem měl z toho nezvyku tendenci Rocketa jaksi manipulovat a dost jsme se při jízdě přetahovali, postupně jsem však začal polevovat a nechal vedení na něn, každá další jízda se tak blíží k dokonalému zážitku!

Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo na ní pomyslí, kdykoliv se zamyslí.

Doplňky na motorce - Originál vyhřívané hefty, originál ukazatel paliva, originál hodiny, originál mlhovky. Padací rám z 3" nerezu vyráběný panem Burešem, speciálně pro ten účel. Nejlepší rám, jaký můžete na Rocketu mít.

Recenze

Venku je kolem nuly, takže zatím nic moc najeto nemám, ale pocity jsou obrovské, zrovna jako tato kráska. Konečně mám obstojného parťáka, na kterém nevypadám jak vosa na bonbónu :)
Motorku jsem koupil s tím, že bude potřebovat investice. Postupně zjišťuji, že za spotřební komponenty dám zhruba tolik, co u jednoválce za generálku motoru :D
Předpokládám, že základní servis si budu moct dělat sám, jako vždy, jen si budu muset obstarat nějaký pořádný servisní stojan.
Přes zimu plánuji vyměnit dosluhující baterku a 10 let! staré pneumatiky, na jaře udělám před sezónou olej a svíčky.

Sbližování pokračuje rychlejším tempem, než jsem si myslel. Já ji prostě miluju! :D
Těším se na novou zadní gumu, snad se zlepší to naklápění.
Lak na hliníkových částech koroduje, motorka pravděpodobně někde dlouho stála vystavena drsným povětrnostním vlivům, škoda. V plánu je opískování hliníkových částí a nalakování do černé (něco do matu, něco do lesku, to se ještě uvidí).

První pořádný servis zhltnul přes 30 tisíc. Je to dost, ale zase mám teď všechno v cajku a v nejbližší době mě snad nečeká žádné překvapení.Trochu se bojím převodovky, je to takový strašák prvních modelů Rocketa a je malinko hlučnější, než bych si přál, uvidíme.

Po servisu a výměně gum za Avony Cobra Chrome se razantně změnily jízdní vlastnosti. Tohle snad ani není Cruiser??? Jízdní vlastnosti jsou na takto těžký stroj prostě úchvatné, motorka mi není malá, všude se líbí, všude, kde zastavím se fotí :) Je to takový lapač pozornosti kolemjdoucích. Však taky aby ne, designově na té motorce není nic špatně, prostě se povedla.

Je to nenažraná bestie :D Ještě jsem se dostatečně nevybouřil, a ten monstrózní zátah od volnoběhu je jako droga, takže tankuji až nějak moc často. Dálky se dají jezdit i při ostřejší jízdě za 7 litrů, kdybych jel ukázkově, určitě půjdu pod 6, možná i na 5. Takové ty projížďky po práci, k uvolnění stresu a načerpání sil si řeknou klidně o 11 litrů, víc jsem se "zatím" nedostal, tak snad to tak i zůstane.

S motorkou máme dohromady přes půltunu! To prostě není možný, jak to jede?!? Připadám si, jako bych měl hódně pod metrák :D Město je oproti skútru utrpení, na křižovatkách a v kolonách ten motor fakt topí. Nacpat se mezi auta dá, ale né vždy. Jednoznačně, do města patří skútr!

Jakoby to nestačilo?! Zjišťuji, že motor má neskutečný potenciál pro různé úpravce motorů. Rocket se dá "poladit" až do absurdních hodnot! Běžné kity nabízí profesionální úpravu (vč. výměny důležitých komponent za bytelnější) do cca 240 HP (bavíme se stále o nízkootáčkové mašině!). Ty extrémní kity s kompresorem, či turbem nabízí i úpravy přes 300 HP. Není to nejlevnější záležitost, takže zatím pouze přemýšlím, každopádně je dobré vědět, že je kam se posunout :) Pak by to samozřejmě chtělo lepší brzdy, ty jsou i vůči sériovému stavu jen tak tak...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 13.12.20 v 18:19 10b.

Zdvihový objem Rocketu je důkazem, že Down-sizing v praxi funguje!

rade35
rade35 napsal 04.12.20 v 22:30 10b.

snad se jednou svezu

D297
D297 napsal 04.12.20 v 11:31 9b.

moc hezká, to je další level motorkáře

Paulano
Paulano napsal 04.12.20 v 07:32 10b.

Pořádný kus pěkný mašiny!

Joxerveliky
Joxerveliky napsal 03.12.20 v 14:21

Všem děkuji za povzbudivé komentáře

Více komentářů



TOPlist