PROFIL MOTORKY

BMW R 1250 RS (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Frennky
Vloženo 10.10.2020
Aktualizováno 10.10.2020
Zobrazeno 1 944x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Byla to k ní celkem dlouhá cesta...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:ACR auto (České Budějovice 4) - S Ducatistou a prodejcem BMW v jednom - Pavlem Sýkorou je radost posedět, pokecat a uzavřít obchod. Všechno domluvené klaplo na jedničku.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Po eRku 1200 jsem zhruba věděl do čeho jdu a výsledek předčil všechny moje očekávání. Ergonomie u BMW klasicky příkladná a tělo jen lehce nakloněné dopředu mi vyhovuje.

Motorku bych doporučil pro - Motorka vhodná jak na cestování, tak na běžnou projížďku, nebo sportovní svezení.

Doplňky na motorce - Dynamická ESA, DTC-kontrola trakce, bezklíček, denní svícení - všechny bílá LED světla, řadící asistent PRO, vyhřívané rukojeti, tempomat, kontrola tlaku v pneu, asistent rozjezdu do kopce, ABS PRO, výfuk Akrapovič HP, páčky HP, kryty válců orig.BMW, karbon. blatník Ilmberger.

Recenze

Po pěti Ducatkách, jedné Žabičce, jedné Brutalce a jedné Bramboře snad už konečně vím, co mi ve všech směrech vyhovuje. Rok jsem si vyzkoušel boxera na roadsteru R1200R a čím dál víc jsem začínal cítit, že to je ono. Koncem sezony mi kamarád umožnil se svézt na R1250R s ESOu...a já věděl, že je "zle". Nakonec jsem se rozhodnul pro RS, protože kapoty se mi vždycky líbily a vyhovuje mi lehce nakloněná pozice dopředu a trochu zalomená řidítka. Je neuvěřitelný kolik ta polokapota s výškově nastavitelným plexi udělá s ochranou před větrem. Tam kde jsem na eRku věděl pocitově kolik jedu jen podle větru, tak tady se člověk musí opravdu podívat na budík aby věděl... Boxer je ještě jemnější a 143 N.m a 100 kW fakt táhnou všude jako lokomotiva. Nějakou změnu vačky během jízdy absolutně cítit není a všechno to dává super pocit, že takhle nějak to asi má být. Brzdy u BMW klasicky příkladný. TFT budík nemá chybu - všechno krásně čitelný, velký a přehledný, což se o jiných říct nedá (viz. Agusta). RS má o 15 mm větší rozvor než eRko a někde jsem četl, že se proto hůř skládá do utaženejch zatáček a musí se na něj trochu víc zatlačit. Já tohle fakt nepociťuju a v normálních táhlých zatáčkách jede jako po kolejích. Možná je to proto, že nejsem žádný kolínkář a prostě si užívám jízdu jako takovou, zrychlení a zátah motoru a nemusím s nikým a s ničím závodit. A tak když se naskytla příležitost koupit novou černou, kterou jsem vždycky chtěl, nebylo už cesty zpátky. Teprve pořád zajíždím, ale už teď si tuhle motorku neskutečně užívám, není vidět na každém rohu a hlavně se mi moc líbí

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ivos
Ivos napsal 17.10.20 v 21:11 10b.

Fanoušku tentokrát také já udělám výjimku A něco pisnu+10tku dám taky Tato motorka je moc ale moc pěkná!!!Můj názor na motor znáš,ten se nemění ale když se na tu krasavici koukám tak se mi tuze líbí Opravdu!!!Přeji Ti ať nejen dobře slouží ale taky ať tě všude odveze a přiveze!!!A tobě gratulace k vysněnému snu a hlavně továrny na výrobu krásných zážitků

StB
StB napsal 17.10.20 v 12:07 10b.

Ten motor je excelentní, mě při testovací jízdě vyhovoval na 1* No a jak píšeš, ještě že se dělá tolik typů motorek že si snad každý vybere. No a že se někdo šklebí na cokoliv a ani možná neví a nevyzkoušel...
Super stroj, ať slouží.

Mig_35
Mig_35 napsal 14.10.20 v 10:03 10b.

úplně v klidu. do sportovnější motorky bych si představoval něco zábavnějšího, vím, že na GS se extra moc nebavím, ale ta motorka je na cestování, takže tam to zase tak moc nevadí. Quickshifter bude u boxeru vždycky problém, jinde funguje daleko líp, už jsem slyšel různá vysvětlení, někdo říká kardan, někdo dvouválec... osobně raději se spojkou.
jestli jsi vyklidněný jedinec, tak je to ta správná volba.

akula
akula napsal 14.10.20 v 08:29 10b.

Měl jsem testovačku v Inveltu a už před jízdou mě upozorňovali, že první 3 kvalty v nižších otáčkách raději se spojkou To asi nebude o kusu
Ta motorka je jinak super a ten boxer v ní dává smysl
Jen to zpřevodování mě nenadchlo a trochu posed, ale to bylo spíš mými 193 cm . Nechápu proč, pokud chtěli zvednout maximálku, neudělali radši dlouhou dálniční šestku místo hrabání se ve stálým převodu.

Frennky
Frennky napsal 14.10.20 v 07:28

Někdo má rád holky, jiný zase vdolky . Buďme rádi, že je na výběr tolik druhů motorek a motorů, kde si každej najde to svoje. U QS nic takového nepociťuji, třeba nejsem takový fajnšmekr, nebo jsi měl blbej kus, nevím... Věděl jsem, že prostě chci boxera, tak si teď nebudu stěžovat na nějaký nudný projev motoru, na nějaký vibrace od 5ti tis.ot., nebo na něco, co mi ve všech směrech vyhovuje.

Více komentářů



renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist