Dvanáctistovka BMW boxer není jen GS!
Poslušná a neskutečně silná raketa!
Motorka koupena od renocar_bmw (Brno-Slatina)
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 900 XR: důvod neuveden
První dojmy - Krásně ovladatelná, skvěle dávkovatelný plyn. Úžasně nízké těžiště. I 75kg člověk s těmi 243kg manipuluje jako se skútrem.
Doplňky na motorce - - padací rámy kappa KN5128 (původně na GS)
- slidery na padací rámy z AliExpressu
- rychloupínací nosiče bočních kufrů kappa KLXR5117 (pro mé staré kufry K33N)
- zadní blatníček Puig
- chránič kardanu (plastový výstupek u druhého kloubu) z AliExpressu
- hrazda na GPS od Hornig
- zamykatelný držák na mobil od DR2.CZ
- spolujezdec na řídítkách - kačenka z AliExpressu
- zásuvka na 2 USB z AliExpressu (připojeno na originální 12V napájení pro GPS)
- nejnovější SW se možností sporotvního módu obrazovky
- fólie na displej z AliExpressu
- GIVI plotna SRA 5117
- Kufr Givi V56 Maxia 4
Recenze
Na první pohled působí motorka opravdu precizním dojmem a je tomu tak i po delší době. Při jízdě je vzorně klidná, plyn je ukázkově dávkovatelný. Elektronika pozná, když při přejezdu nějakého hrbolu lehce cuknete rukou na plynu a ignoruje to. Když ale člověk otočí plynovou rukojetí pořádně, tak se rozpoutá peklo a je motor je schopen vytrhnout řídítka z rukou. I přes elektronický podvozek, který funguje ukázkově je v řídítkách, stupačkách i příjemně měkkému standardnímu sedlu cítit co se pod jezdcem přesně děje a jaká je vozovka. Podvozek umí být měkký až uhoupaný, ale i pěkně tvrdý, záleží na nastavení (Dynamic ESA).
Díky vysokému kompresnímu poměru a objemu motoru není při klidné jízdě skoro vůbec potřeba používat brzdy, až mi to přijde vzhledem k vozidlům za mnou nebezpečné. Spotřeba se hodně liší dle stylu jízdy. Město a svižná jízda může být za 6L/100km, ale také klidná jízda mimo město může být i za 4,1L/100km.
Přesně jak píšeš, akorát u bavoráka je to brždění motorem pěkně plynulý a můžeš si ho plynovou rukojetí regulovat. Kdežto u leckterých jiných je to s nepříjemným škubnutím. Krasavec a 10b
Jízda s boxerem BMW nepotřebuje brzdy. Exkluzivní kombinace super motoru a luxusního podvozku, o kousek víc pohodlí a máš RT. Krásný stroj, ať slouží.
Ten zadní blatníček se PUIG-u povedl. Vypadá skvěle!
Te přední pohled evokuje ke srovnání s TDM
(schází jen ta bludička uprostřed...)
S chováním motoru a nutností (nenutností) používání brzd
mám pochopení a stejnou zkušenost (R 1200 RT).
Přeji mnoho pohodových km a
VŽDY ŠŤASTNÝ NÁVRAT!!!
Vypadá skvěle !