Užitečné kolemkomínové přibližovadlo.
Motorka koupena od FIRMA:2M Power (Ostrava - Třebovice)
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha NMAX: Nmax má sice čtyřventilovou techniku a kotoučovou brzdu i na zadním kole, ovšem PCX nám sedlo při přímém srovnání mnohem lépe.
První dojmy - Velmi příjemné překvapení. Skůtr s ovladatelností kola. I s mou váhou (120kg), si poradí hravě. Ovládání naprosto intuitivní. Překvapily mě akorát na můj vkus blízko k jezdci umístěné řídítka, ale po ujetí pár kilometrů jsem si na ně zvykl a naopak je to teď velmi příjemné.
Doplňky na motorce - Zatím objednány reflexní polepy na ráfky, jak z důvodu líbivosti, tak i bezpečnosti.
Co přinese budoucnost a potřeby se uvidí.
Recenze
O skůtru jsem uvažoval už nějaký ten pátek. Do práce to mám cca 10km a dojíždění na kole, je vzhledem k dopravní situaci téměř sebevražda. Trápit auto denně na tak krátkou vzdálenost se mi taky moc nelíbí. (1,2 TSI). Skůtr mi přišel jako velmi rozumná varianta. Navíc ho využije i dcera s béčkem, než si dodělá rozšíření na větší moto. Zkrátka takový "pracant" kolem domu.
Zatím ho máme velmi čerstvě na nějaké hodnocení.
Na jakoukoli jízdu s ním se těším a užívám si ji jak malý kluk. (Kdo začínal v mládí na Fichtlu-pochopí).
6/2020
Tak a je to tady. Najeto prvních 1000 km a první garanční prohlídka v Motoparku Ostrava,kde byla Hondice zakoupena, je za námi.
Udělána na počkání, pauza na kafe, omrknutí motoshopu a za cca hoďku a půl bylo hotovo.
Cena 1515 kč. Doseřízena akorát vůle plynového lanka. (Jinak běžné úkony)
Takže malé resumé po ujetých 1000 km:
Začnu mínusy...
-Jako fakt dvanáctihodinový formát hodin??? (Malichernost ale úsměvná)
-Na můj vkus celkem tvrdý zadek.
-Tachometr přeměřuje oproti GPS o 8km/h.
-Otravná krytka zapalování - Z druhé strany, určitě lepší než zalomená sirka v zámku.
Pozitiva...
-Absolutně bezproblémový a rychlý start.
-Velký úložný prostor pod sedlem.
-Spotřeba... 2,1 - 2,3 l/100km. (Ale je fakt, že za to celkem tahám...)
-Ovladatelnost a celková váha.
Úpravy a vylepšení:
Nalepeny reflexní proužky. Objednáno zde. http://www.prouzky-na-rafky.cz/cz/uvod
Nalepení loga Honda z obou stran.
Takže zatím absolutní spokojenost a skůtr naprosto splnil očekávání.
Na městský a příměstský provoz excelentní. Na dálnici bych se s tím ale nepouštěl. Zrychlení do cca osmdesáti km/h je velmi svižné, potom už je to vlažnější. Maximálně mi budík ukázal 108km/h. Udělal jsem si s ním i dva téměř dvousetkilometrové výlety a naprosto v pohodě. Opravdu parádní mezičlánek mezi autem a vekou motorkou.
Takže jezdit, užívat a tak...
Naprostej souhlas! Mám PCX 2019, čili stejný, akorát že v šedý barvě. Chtěl jsem bílou... Dneska výlet do 200 km po Orlických horách. Na úzký točivý silnice lepší jak velká potvora, kterou mám v garáži. Od doby, co mám PCX, nějak nechápu, jak jsem mohl ve městě fungovat bez něj...?!
Tak šťastný kilometry Codo
Ahoj. Pcx je dobrá volba. Mám model 2017. Spolehlivý a úsporný. Ať ti jezdí. Hezký den.
Je to úžasný stroj
Pěkná, osvědčená, praktická, co dodat? Dobrá volba
Dobrá volba, ať slouží