renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Simson S 51 Enduro (1985)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník JohnCoat
Vloženo 2.5.2020
Aktualizováno 28.6.2022
Zobrazeno 779x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Rozhodl jsem se zavzpomínat si na svojí první motorku.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
ČZ 125/477: Nebyly peníze..

První dojmy - Dospělejší stavba než Mustang, jinak jako nevyježděný salát jsem se hlavně koukal hned nevysekat.

Motorku bych doporučil pro - Pro milovníky kozího dechu.

Recenze

Simsona jsem nechtěl. Měl jsem řidičák A1, takže jsem chtěl "stopětadvácu", ale jakžto študý chudent jsem se musel spokojit s tím, co mi sehnal táta.

Simson byl od bratrova kamaráda, celkem dorasovaný. Odřený všude možně, promáčklé kastlíky, zvohýbané rámové trubky, roztržená sedačka, bez ztupaček, bez stojanu. Takže jsem si ho dával postupně dohromady.

První stupačkový kříž mi vyrobil táta, bratr zase svařil zlomený stojan a mohlo se vyrazit na STK. A hned tuto první jízdu na Simsonu jsem vzal přes pangejt, a vyrobil si tu epesní promáčklinu na nádrži, která je vidět na nejstarších fotkách.

Na Simsonu jsem jezdíval do školy, kde jsem za něj sklízel náležitý posměch. Jednou se mi dokonce povedlo se na tom vyválet přímo před školou, před zraky celé třídy.
Jindy mi zase cestou do školy došel benzín, takže jsem to musel tlačit asi 7 kilometrů, přitlačil jsem to ke škole na konci první hodiny (měli jsme němčinu). Do třídy jsem vstoupil zcela propocený a vyčerpaný, a způsobil tak další výbuch smíchu mých spolužáků.

Kritiku jsem nesl těžce, takže jsem Simsona začal vymazlovat. Postupně jsem vyměnil zohýbané rámové trubky, koupil origo stupačkový kříž, dal nový potah sedla Made by máma. Z vraku Simsona SR50, který jsme měli v garáži po bouračce, jsem parazitoval všechny díly, co byly v hezčím stavu, než na mém Símu. Silichromem jsem vyleštil všechno, co vyleštit šlo, co nešlo, jsem zakryl. Nakonec jsem se odhodlal i k novému laku. Nejvíc jsem se babral s nádrží, kde jsem si dával velice záležet, abych zmizel tu obří promáčklinu. Nakonec se mi to docela povedlo a stal se z toho k světu vypadající Simson. Dal jsem mu i karburátor Bing.
Co se mi ale nikdy vyřešit nepovedlo, to byla neviditelnost blinkrů. Zkoušel jsem k nim natáhnout nové dráty, ale pomohlo to jen minimálně. Blinkry byly zkrátka vidět jen v noci.

Pak jsem si udělal řidičák na auto, a na Simsonu jsem přestal jezdit. Asi po dvou letech mi ale jedna stopa začala chybět, a tak jsem Simsona zase vytáhl. Nicméně občas stávkoval a nechtěl jet. A i když jel - už jsem nemohl překousnout ten nulový výkon. Tak jsem ho nakonec poslal do světa, a šel do vyšší kubatury.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist