renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník martintdi
Vloženo 24.3.2020
Aktualizováno 27.3.2020
Zobrazeno 3 543x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Jsem na ni pyšný, prozatím poslouchá jak má... Není to nový model takže majitel nemůže očekávat zázraky moderní technologie, která může být někdy na škodu.

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - Tento typ F650 Gs splnil mé očekávání. Je to sice starší ročník ale pokud není člověk náročný tak si tento motocykl užije jak se sluší a patří.Ideální na naučení a nejenom to. Je to jednoválec takže se dají očekávat vibrace motoru ale toto mi nevadí, protože zvuk jednoválce je jedinečný :) Takzvaný jednobuch :)

Recenze

Uvažoval jsem prvně nad typem F 800 Gs ale po prvním svezení jsem se cítil nejistý, protože se mi zdála motorka celkem vysoká na mou výšku 173cm, těžká a cenově nákladnější. Proto jsem zvolil starší model F 650 Gs s váhou a výškou jsem si moc nepomohl ale cenově byla pro mě jako nováčka prostě přijatelnější.
Jezdím sám a výkon motoru pro mě jako jednotlivce dostačující. Nejsem žádný divoch spíš krajinkář, který si cestu užívá a kouká všude kolem.
Brzdy jsou k výkonu dostačující , volil jsem verzi s ABS. Podvozek je naladěný tak akorát pro použití jak asfalt tak menší terén.
Ovladatelnost motorky je pro mě v pořádku, když je naložena s plnými kufry nebo je odstrojená je to znát. Každopádně vždy záleží na jednotlivci jaké má zkušenosti a jak přizpůsobí styl jízdy. Za mě je ovladatelnost v pořádku.
Co se týče spotřeby jsem maximálně spokojen až překvapen cca 3,6l na 100km Nevím jestli je to docíleno tím, že jsem změnil převod z původního 16-47 na nový 17-43. Můj důvod pro změnu převodů byl následující. Když jsem chtěl jet vyšší rychlostí musel jsem motorku točit a komfort už nebyl takový komfortní při delším cestování. Uvedu příklad, když jsem chtěl jet stálou rychlostí například přesun po dálnici 130km/h točil jsem na původní převod 5390 ot/min na novém převodu točím 4640 ot/min. (rozdíl 750ot/min) Nešlo mi o maximální rychlost ale o pokles otáček a to se povedlo. Převod jsem si spočítal podle jednoduchého odkazu, který jsem vypátral na internetu. www.gearingCommander.com Určitě doporučuji všem kteří si chtějí změnit převod nebo zjisti různé možnosti. Uvedu celkový pilový diagram převodů Před a Po úpravě v galerii.
Co se týče servisu tak si dělám, veškeré opravy a úpravy sám. Motorka mi přijde strašně jednoduchá a když je člověk trošku šikovný a manuálně zručný zvládne si udělat na této motorce vše. Ceny náhradních dílu jsou různé, vždy záleží od kterého zdroje nakupuje. Každopádně je to pořád BMW
Přední světlo mě u této motorky moc neosilnilo, proto jsem si dovolil vyrobit celé přední světlo podle vlastní představy. Použil jsem dvě bixenon čočky, které jsem osadil ledkou + denním svícením. Možná to někomu bude připadat jako z filmu číslo 5 žije. Účinnost svícení je určitě lepší než původní světlo. Motorka má jiný čumák a celkem i omládla.
Dále jsem si dodělal display pro ukazatel teploty chladící kapaliny. Bude uchycen na hradu vedle zásuvek USB. Držák se musí ještě nalakovat komaxitem. Dále dodělávám šuplík pro nářadí,komresor a maličkosti. Až bude taky kompletní včetně zámku poputuje na kamaxit.
Kufry Vario dostali taky wellness. Hliníkové kryty už zažili za ty roky původním majitelem své. Kryty jsem odlepil, vyklepal, pořádně nalepil vytmelil, vybrousil a výsledné efekt je znát na první pohled. Kufry dostali samozřejmě reflexní nálepky pro lepší viditelnost. Na kufry jsem dodělal taky spodní úchyty, protože ty dva plastové zobáčky mi přijdou trošku slabé a za ty roky taky pěkně vyžvýkané.

Výbava motorky:

Dvojité přední led světlo s denním svícením.
Zadní led svítilna
Hliníkový krycí plech motoru Touratech.
Výfuk značky Creptus (velice pěkný zvuk).
Odpojovač baterie.
USB zásuvky.
Čidlo teploty vody s diplay ukazatelem.
Čidlo teploty oleje v nádržce
Reflexní prvky na kufrech + kapotáži motorky.
Kufry Vário a jejich spodní uchycení.
Kastlík pro nářadí.
Vyhřívané rukojeti
ABS

Na motorce cestuji asfalt, šotolina, hodně mírný terén.

Děkuji za pozornost Martin

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ThomasCh
ThomasCh napsal 14.09.23 v 20:11

Ahoj,
Všiml jsem si ze jsi dělal změnu převodu na 17/43. Neudělalo to nepletou v ukazateli rychlosti ATd? Apripadne jakem jsi dal řetěz (kolik článku) na tento převod ? Jde m o to ze jezdím hodně silnici a opravdu když to tolik na 5 stupeň tak ta vibrace motorky není úplně příjemná a tímto bych to mohl trosku eliminovat.
Jezdím na sertau ale to bude podobne asi. A případně jak se změnila dynamika motorky v tomto převodu
Dekuji

BoďaBMW
BoďaBMW napsal 21.03.23 v 21:14 10b.

super mašina a parádní vychytávky ;) asi se budu trochu inspirovat

martintdi
martintdi napsal 06.03.21 v 11:37

Ahoj, čidlo oleje se dá koupit různě nahradíš původní zátku olejové nádrže. Výrobců je snad několik a ceny jsou taky různé. Například...
https://www.ebay.com...f:g:4eYAAOSwGUNfWOFe

Ukazatel teploty vody tam je taky hodně možností co si člověk vybere. Já mám například toto
https://www.ebay.com...6:g:bh8AAOSwmflfb1nc
umístění si zvolíš taky jak uznáš za vhodné...nejlépe samozřejmě na motoru. Udělal jsem mezikus mezi motorem a hadicí chladiče viz obrázek. Možností je určitě hodně Já byl bez ukazatele teploty vody pořád nervozní hlavně v létě. Určitě se dá bez toho žít ale za pár kaček se to dá vyřešit třeba takhle. Přesně víš kdy se spíná ventilátor při kolika stupních se vypíná atd... tak samo vidíš teplotu oleje. Pro někoho důležité informace pro někoho možná zbytečné

Kulda111
Kulda111 napsal 25.02.21 v 17:35 10b.

Cau. Mohl by jsi prosim te detailneji popsat jak jsi udelal cidlo teploty vody a oleje? Moc z toho obrazku nepoznam. Jake cidlo a z ceho jsi tam namontoval?
Diky za odpoved. Kulda
A ty svetla sou kruty!

slon
slon napsal 28.03.20 v 20:12 10b.

Více komentářů



TOPlist