PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník TombaRider
Vloženo 2.10.2007
Aktualizováno 5.6.2010
Zobrazeno 11 230x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Motorka pro cloveka, ktery vi co chce. Je to Verze s predni devatenactkou, vhodnejsi na silnici a pro me o neco hezci.

Více fotografii

Recenze

Zkušenosti: Co to je? Cestak? Enduro? Motard? Asi trochu vsechno.


Motorka ktera umi vsechno dobre, a neco skvele. Mestem se s ni propleta jedna radost. Vysoky posez, uzka stavba, dobre davkovatelny vykon.Jizdni pozice velice uvolnena a prirozena. Neni problem si stoupnout do stupacek, riditka jsou pomerne vysoko.

Jeji nejvetsi prednosti jsou okresky, cim utazenejsi tim lepsi. Jizda do 120 kmh, hrani si v zatackach..to na ni miluju!

Na rovnych cestach na dalnici se necha jet samozrejme taky. Ale jak rychlost presahne 130 kmh, prestane byt tak pohodlna. Jede i 170. Ale to je opravdu jen v pripade nutnosti. Jednou sem s ni jel v kuse po D1 do Jihlavy a zpet, rychlosti 140-170 celou dobu. Kdyz se prilehne jde to. Ale za prve to uz celkem vibruje a za druhe ja nerad lezim I tak me la prekvapilo jak to pobrala a jak si i zde zachovala pohodli a ovladatelnost.


Sotolina, sterk, lehky teren neni problem.Myslim ze ani tezsiho se neboji, ale asi s jinymi pneumatikami nez na ni mam. Navic ja nejsem zastancem off roadu...Zatim
Design je diskutabilni. Ja, oslnen japonskou nabidkou, jsem drive designu od BMW moc nerozumel. Jenze on si me dostal.Svoji uzitnosti. Nyni se mi BMW libi vic nez zbytek sveta. Samozrejme jsou tady vyjimky. Jak od Italu, Japoncu,USA.. Je fakt ze GSo je konstruovano tak at vse funguje. Kapota je pomerne stihla, a presto obstojne chrani. Na dalnici bych ocenil asi vetsi, ale dost se da azchranit vetsim stitkem.

Krasna jsou klasicka pletena kola. Na odiv vystavene brzdice Brembo.. Mam na ni doplnky ktere myslim design hodne podporuji. cira optika, vyfuk pod sedackou..Jeji design Miluji!

Moje doplnky:

-vyšší plexi(sportovni verzi, nejvíc ji sluší z nabízených možností, ale ochrana nic moc. Vysoké od wunderlichu musi byt jine kafe, ale dost masinu hyzdi..)
-vyhřívané rukojeti
-top case 35L(vejde se tam helma plus par drobnosti)
-padací rámy(chráni jen motor a vanu, ale krásně podtrhují spodní část motorky)
-abs, vystrazna znameni
-reflexní pruhy
-pletena hadice na brzde
-Ladák SCORPION ( k nemu chci dodat, ze i pres uzasny zvuk jak s vlozkou tak bez - bez ni je to spis jak lokomotiva; byla obtizna montaz. vse bylo objednano jak melo byt, a presto mezisvod neodpovidal sirce svodu originalu.Nemit sikovneho kamarada automechanika, musel bych cekat dalsi 3 mesice!!! nez by dosel. V uzivani neni problem.)
V plánu jsou jeste brasny na boky, zvazuji vyssi plexi, ale nevim, a meric teploty oleje.Největší denní trip co jsem zatím absolvoval je cca 450 km. dalo by se ujet rozhodne vic. bylo to s mnoha turistickymi prestavkami. Musim rici ze me ale uz bolela zadnice. Preci jen je sedlo u nadrze (falesne) trochu uzke. Zavidim spolujezdci jeho gauc. Na druhou stranu proti sportovnim motorkam je to porad kreslo, je krasne mekcene. ve srovnani s ostatnimi moty luxusni posezeni.

Ocenite urcite pocitadlo deniho tripu, hodinky na pristrojovce.
Servisni intervaly jsou dostatecne dlouhe. Ja meni vzdy po sezone. Kdybych najel vic nez 8 tisic, vymeni i dvakrat. Loni sem najel asi 7000 a myslim ze uz si to zaslouzila. Jinak olej moc nepapa. Na to ze je to rotax vubec. Doleju tak jednou, dvakrat za sezonu dve deci.
Motor hodne brzdi, hodne zrychluje na konci rychle umira. Je syrovejsi, prece jenom je to jednobuch Ale mezi jednovalci je to myslim sametovy chod.se standartnimy vyfuky by clovek skoro veril ze je tam vecko.
Motor: Jeden válec, 4 ventily, 2 svicky. 50 koni, 62 nm.
Tahne od spoda, ale nejradsi ma stredni otacky.cca od 3-5500 je to vazne tahoun. mak trochu pada kroutak, nad 6 tisic ho netocim... moc.. Pokud jste nejezdili jednovalec, prirpavte se na vibrace, ktere jsou tu celkem znat. Mezi jednovalci patri k mensim. Me uz ani nevadi. Naopak mi pride ze motorka zije. Jizdni dynamika : 0-100kmh - 5,5sec. max rychlost - 170kmh.

Technika: misto nadrze je olejova vana, nadrz je pod sedlem, coz z ni dela motokolo co se ovladani tyce. Brzdy brembo, motor rotax, strikacka. Ocelovy mostovy ram.



Prevodovka: 5ti rychlostni. Prvni rychlost je klasicky rana jak dela, dvojak je taky slyset, pak uz pohoda. To je ale proste normal u GSa radi presne, trochu z tuha. nekdy bych tam kop 6tku.





Pneumatiky: Uz nevim s jakymi jsem to koupil, ale po jedne sezone jsem prezul na Metzeler Tourance. Nemuzu rict krivy slovicko. I ve dvou a v hlubokych naklonech se mi nestalo ze by ustrelily. Ve vyssich rychlostech rovnez stabilni. Lehke terenni vlastnosti zaruceny. Na mokru jedu jak posranej takze nevim, asi bych nepoznal kdyby byli spatne. Vzorek i po 9 tisicich hluboky. Priste zkusim ze sportu jine, ale doufam ze neslapnu do hovna.

Brzdy: v jednom paradni.Bremba se hezky davkujou, i kdyz pro silne brzdeni je treba trochu vetsi tlak nez u double kotoucu. ABS funguje dobre. Ve dvou potom brzdy slabnou. predevsim kdyz jedete vyssi rychlosti, citim ze jdou na maximum. Ale faktem je ze motorka hodne ubrzi motorem.Pri klidne jizde na brzdy moc nesaham. Mam tam pleteny hadice. Myslim ze je to dobre.Co me trochu sere je jak se motorka potapi dopredu pri agresivnejsim brzdeni. Je to ale dan za pohodli ktere je tu vazne velke.Ja uz si teda zvykl, ale presto planuji zkusit hustejsi olej do vidlic. Pohodli chci zachovat. Ale trochu ztuhnout by to mohlo.
Spotrebni naklady: Benzin papa opravdu po skromnu. Pri klidne jizde na okreskach kolem 4 litru. nejvic si muze vzit mezi 5 a 6, to kdyz jsem ji honil na maximum po ty dalnici jak sem napsal vyse. Moc to ale nedelam. nebavi me to a motoru se to asi taky moc nelibi.
Brzdove desticky pakatel. Olej nezere. Pneumatika vydrzi vzdy pres 10 tisic. Je to opravdu levny stroj na udrzbu.
Samotny servis ale neni takova sranda. Ja, jako uplny amater, jsem se s tim pral asi 3 hodiny. mozna dele(olej, filtry,brzdovka,chladici kapalina). Zde bych rad podekoval TURBYMU, zde z motorkaru, ktery mi vse detailne ukazal a pomohl mi. Bez nej bych to nezvladl. Pokud nejstde zrucni a nebo vas to nebavi, asi bude lepsi dat to do servisu.
Zvuk ma libovej. Origo vyfuky ji slusely a diky ochrane byli nutno uznat prakticke. Ale ja se v tom dunivem zvuku s ladakem proste libuji. S vlozkou je decentni, hluboky, a pri vyssi rychlosti ho moc nevnimam, idelaka na cestovani.


Jezdim tak 40 procent mesto, 40 okresky 20 dalnici. Myslim ze to je idealni mix, kdyz chcete jezdit BMW F 650 GS.


V planu je i more, tzn. dlouha cesta. Pak napisu poznatky.


Diky silnicnim pneumatikam se necha jezdit prekvapive sportovne, toceni motoru enni problem, naklony take ne a predevsi diky nadrzi pod sedlem a celkove hmotnosti kolem 170 kg jsou zatacky prdel


Jizda se spolujezdcem: 50ti kilovou holku za sebou ani necitm. nemeni to vubec vlastnostnosti motorky. Tezsi slecna, nebo chlap za zady uzje zdat. Motorka trochu ztezkne, sedne si na zem, coz je prekvapive prijemne ve vyssich rychlostech, kdy je stroj klidnejsi, ale zatacky uz nejsou tolik zabavne. Pohodli ma diky gauci pod zadnici a kufru o ktery se za trochu oprit hodne silidni.uvolnena jizdni pozice. Trochu potom klesa dynamika, jednovalec se s tou vahou trochu pere. i s dospelycm chlapem sme se ve dvou rozpohybovaly ke 160 kmh. Ale je to hranice motorky.Co se mi libi na odpruzeni je, ze kdyz jedu po D1 po panelech, nevim o tom. I luxusnim aute to trochu citim, nebo aspon slysim. Na GS ne.
To je asi vse co me k masine momentalne napada. Jak prjde novy napad, vybliju ho sem. dolu jeste par technickych udaju co jsem nezminil vyse. Mejte se lidi!
Zkopirovano z www.BMWGS.czc-cskvela stranka, kde vam radi poradi a pomohou. Checknete i mmeli.cz , bikez.com.





Fotky sou bez ladaku. S ladakem pridam asap.

Motor

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
VlastiMatty
VlastiMatty napsal 24.07.18 v 18:09 10b.

Děkuji za skvělý článek.

TombaRider
TombaRider napsal 18.03.12 v 16:33

Uz je pryc chlape..

mr_maara
mr_maara napsal 18.03.12 v 15:33

Pletu se nebo je tahle masina na prodej? Vcera jsem projizdej inzeraty a videl jsem tam tahle fota.

Honza-suky
Honza-suky napsal 27.10.11 v 18:23

Pěknej brámborák..:D (10b.) Přeji hodně ujetých km..

Sinfected
Sinfected napsal 27.06.10 v 14:21

Tak to nic :)) je jí náramně podobná. Každopádně - at ti báwo dobře jezdí !

Více komentářů



TOPlist