renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Beat
Vloženo 21.4.2011
Aktualizováno 19.1.2014
Zobrazeno 12 552x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


BMW F650GS- nakonec jsem se taky chytil. Já zavilý veteránista jsem se nechal ukecat- naštěstí!!

Více fotografii

První dojmy - ok

Recenze

21.4.2011
Za všechno může letošní motosalon. Vážně. Co tam já jawař a veteránista v jedné osobě budu dělat? :o) Původně jsem tam vůbec nechtěl, ale kolegové z práce mě vytáhli.

Stánek s BMW byl pro mě magnetem. A tak jsem postupně osedlal motorky co mi na první pohled padly do oka. Nakonec to vyhrálo GS 800, ale s cenama co v současnosti jsou a mým rozpočtem, mi nezbylo, než se poohlédnout po něčem starším.

Náhodou jsem zabloumal na inzerci a byla tam. Rok 2004, jasný původ- Čech, který si ji koupil v Irsku, letos si ji přivezl sebou do ČR, tady ji vyměnil za jinou motorku v motoshopu a GSko nechal protiúčtem a teď už jsem na řadě já. Co se týče výbavy nemůžu si stěžovat- vyšší štítek (s mými skoro 2 metry na mě netáhne a motorka vypadá k světu), ABS (dobrá věc pro i holky), padáky kolem motorku, kufr, oba stojany, centrální nastavování zadního tlumiče, alarm s dálkáčem, vyhřívané rukojeti, motor od Rotaxe ve vylepšeném dvousvíčkovém provedení, brzdy Brembo- zkrátka se u BMW vytáhli. Celkově stav 1A, ( ani vejfuky nejsou olezlý jako má většina GSek).

První jízda domů cca. 250 km z Frýdku Místku byla super. Motorka uhání jak po dálnici (mě se povedlo jet 160-170 km/h dle větru ale to už není moc pohodlný) tak i po okreskách s dírama nezklame. Motor šlape už od spoda s pěkným zátahem a když se za ni opravdu vezme, je radost na ni jet.

Kdysi jsem tu hledal zkušenosti a hltal moudra o týhle motorce, tak něco taky na oplátku přidám. Co se týče komfortu s mými konfekčními mírami 2 metry a 100 Kg čistý váhy jsem měl decentní problém- hrana (zlom ) na nádrži mi vychází akorát na koleno, což mi nejdřív v riflích vadilo, ale v moto kalhotech o tom ani nevím. Sedadlo je nízké- plánuju najít doboru duši s vysokým sedadlem abych si to zkusil případně vyměnil- jak tu někdo psal, takhle sedím v motorce a ne na motorce a navíc mě tlačí zadek :o) I když se zdá, že motorka je vysoká když se pořádně oklopí, drhnu botou nebo stupačkou (má stará dobrá kejvačka tohle vůbec neumí a ochtně si nechá líbit sebevětší náklon :o), takže s tím už teď počítám a dávám si bacha. Zkusím ještě doladit šroubek tvrdosti tlumiče, který je dle manuálu na spodku tlumiče pod řetězem. Na přední gumě Metzeler je motorka na asfaltu za morka trochu nejistá, ale to bude spíš tím, že už vzorek není nic moc. Příjemná je spotřeba- stříkačka si ji hlídá a dle způsobu jízdy je to 3,5-4l (motoru vlastně není co vytknout).

Celkově motorku hodnotím jako super stroj.
V průběhu zase něco dopíšu.

4.2.2012

Konečně mám zase trochu času něco připsat. Je večer a už je to skoro týden co se nám dosud pohodová zima rozhodla stlačit rtuť v teploměrech na standartních - 15 C až -20 C. Píšu to proto, že minulý víkend když se ukázalo sluníčko a bylo na nule, nedalo mi to a s GSem jsem dal menší vyjížďku. Maximální spokojenost jak s motorkou tak oblečením, které jsem koupil (více zde: http://www.rockway.eu/).

Během sezóny jsem si zrepasoval tekoucí přední vidlice opravnou sadou od firmy "All Balls". Do vidlic tak přišly vylepšený dvoubřitý simerinky pro větší těsnost a nový olej. Při tý příležitosti jsem vyměnil od stejné firmy ložiska krku řízení. Po demontáži těch starých jsem zjistil, že původní ložiska v sobě mají vymačkané dolíčky , což se nepříjemně projevovalo při jízdě kdy se perete s řidítky které samovolně mají tendenci zapadat do zámků vytvořených důlky.

Další nemilou závadou bylo i to, že motorka občas samovolně chcípala a nedržela volnoběh. Při hledání zkušeností s touhle závadou se většina majitelů shodovala v tom, že je závada způsobena tím, že se motorka startuje s lehce přidaným plynem- třeba když Vám chcípne na křižovatce při rozjezdu. Prý stačí otočit klíčkem a otáčet plynovou rukojeť pomalu až na doraz čímže se má údajně zkalibrovat klapka. Celý návod na kalibraci jsem si pro sebe zařadil do sekce "babská rada" (hlavně mi to nepomohlo :o) .

Skutečnost s chcípáním byla jiná. Postupně jsem pozoroval, že mi odchází baterka. Po pár zkušenostech s rozděláváním falešné nádrže aby jsem se dostal na baterku a mohl jí nabít jsem se už polepšil a naučil se rozdělat jen středový plast s tím, že oba boční stačí vycvaknout od středního a roztáhnout. Baterka byla bez kyseliny. Není divu, je nad motorem takže trpí teplem a vibracemi a ještě k tomu s blbým přístupem pro kontrolu má na předčasnou smrt dost důvodů. Motorka dostala novou baterii a od té doby je se samovolným zhášením a nedržením volnoběhu klid .

Další opravou bylo zavaření praskliny na předním plexi se kterou už jsem moto koupil. Zbývá jen dobrousit a stříkout půlku plexi na černo :o) .

7.1.2013
Tak, a jsem zase o rok starší! Na motorce jsou zase najetý další km a zdá se, že to byla dobrá volba. Za letošek jsme se podívali i do rakouska na Gross to už byl skoro konec podzimu, ale počasí vyšlo super. Co se týče úprav a nákladů namontoval jsem nový čirý štít od Wundrlichu (nejvyší verze co šla koupit) Takže na dálnici se konečně můžete kochat přírodou. Přibyla i nová guma na předku, a sice opět vyzkoušená výrobcem montovaná Metzelerka. Na jaro pošilhávám po nový řetězovce. Tak ať nám to letos jezdí!! :o)

18.1.2014
A další rok je fuč! :o) Asi nejdelší cestu měla loni motorka do italských Alp- Stelvio, Bormio. Před cestou přibyla nová řetězovka od ČZ Strakonice a nová zadní guma od Mitasu. Pár postřehů k ní- za sucha nemám výtek, ale za mokra má snahu ujíždět , tak to chce jet s chladnou hlavou. Oproti originálu Metzeler Tourance (jednosměs) kterou mám i na předku, je zase o polovinu levnější, vyhrály tedy finace. Až ji sjedu, půjdu zpátky do originálu. Ze závad se objevila pouze jedna- občas po nastartování se nerozsvítí přední světlo, které se má rozsvědcet automaticky. Můj tip je na kabelový svazek od spínačky, nebo ten před zadním kolem. Oba jsou namáhaný pohybem, takže to znamená rozdělat měřit a koukat. To si dám až na jaře. I když letošní zima / nezima, kdy je venku + 10 stupňů, svádí k opravám a projížďkám, tak uvidíme!! :o)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pajjaa
pajjaa napsal 04.01.14 v 21:54

Nádherná. Původně jsem chtěl tu samou barvu, ale když jsem sedl na Máju, tak nebyla cesta z5

HeXedito
HeXedito napsal 09.11.11 v 08:51

hezká slečna.. mám téměř tu samou a sem taky nad míru spokojenej

penal1
penal1 napsal 23.06.11 v 14:33

ahoooj...taky sem si zamiloval 650 GS...jen musím prodat svou stařičkou HONDU abyh si ho moh koupit...jinak sem samozřejmě jawař jako ty...hehe...hodně štěstí na cestách...čáááu...

SarahL
SarahL napsal 19.06.11 v 21:57

Je krásná ...

Honza-suky
Honza-suky napsal 08.06.11 v 15:31

Nádhera. Ať dlouho slouží..:)

Více komentářů



TOPlist