renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS Adventure (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník milan999
Vloženo 26.2.2020
Aktualizováno 22.6.2021
Zobrazeno 1 306x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Na pohled a první dojem obrovská kráva ...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motobikes Bylany (Bylany) - Radost u nich nakupovat, parádní prodejna, krásný motorky...
Vše bylo ochotně vysvětleno, předvedeno, ukázáno ... ideální příklad jak to MÁ vypadat !!!

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo: Byla by sice nová ale potřebovala by ještě za další nemalé kačky dodělat ...

První dojmy - S tímhle se průměrnej trouba jako já skamarádí během prvních 10-20 km. Velikost zmizí hned po rozjezdu, do zatáček to jede samo. Kam se podíváš, tam to zatočí .. :-) :-) Brzdy parádní, čitelné a krásně dávkovatelné. Ovladatelnost v malé rychlosti je až neuvěřitelně snadná a za mě dokonce snažší než třeba na předchozí 650GS. Manipulace na místě chce trochu sílu a nebo najít ten správně grif...

Motorku bych doporučil pro - Každému kdo chce cestovat OFF i ON ale asi už to chce mít něco odjeto, je to přeci jenom 260 kg mazlik

Doplňky na motorce - Vše už v originálu ...
Po roce ..., rozšíření stojánku, mřížka na světlo+chladič, ochrana kardanu, výstuha spodního padacího rámu + spodní ochrana válců, větší kryt motoru , kovové blástry.

Recenze

Zatím najeto pouze cca 130 km, čekáme na počasí ale už je jasné že to bude obrovský žrout času . Vyrazil jsem v 6 stupních že se jen tak na chvilku sklouznu a kdyby nezačalo lejt tak bych do teď neslezl...
Najeto cca 17000 km. Měl jsem pravdu - je to žrout času jako prase ..
Přestalo mě bavit jezdit po silnici 1 třídy ( o dálnici nemluvím..), čím zapadlejší cesty po vesnicích tím lépe. Podvozek neuvěřitelně žehlí i ty nejhorší cesty a když skončí asfalt teprve začíná zábava. Vzhledem k váze stroje je to trochu maso když je mokro ale dá se. Chce to vhodné pneu ( doteď TKC 70 Rocks) za sucha v terénu dostačuje, za mokra to chce špunty. Vzhledem k častému navštěvování "terénu" je potřeba řešit ochranu stroje, postupně jsem zjistil že většina "ochranných" prvků a doplňků (originálních i neoriginálních) je tak na ozdobu a ne na ochranu. Originální spodní padací rám po pár odloženích ( pád moto na bok při nulové rychlosti)i přes doplněnou výstuhu se ve spodním upevnění ohýbá a postupně se přiklání k válci...
Budu montovat padáky od Outback Motortek to by mělo fungovat...
Jemnému odložení se prostě člověk nevyhne pokud se chce naučit na GS v terénu ... Alpské zatáčky jsou bezva ale jízda ve stylu GS Trophy mě baví víc ... Mašina funguje ve všech režimech bezvadně a její limity jsou dáááááleko dál než ty moje a věřím že i většiny jezdců na GS.Jen se trochu peru s brzdami , asi by mě vyhovovalo vypnutí ABS jen na zadním kole ale to je jen drobnost. Systém duálních brzd holt má svá specifika ale dá se s tím žít ...( v "enduro" režimu při zmáčknutí přední brzdy jde zadní smykem a přední hlídá ABS, při zašlápnutí zadní do toho ovšem kecá ABS a to mi vadí. Takže nezbývá než ABS vypnout úplně ...)
Letos je v plánu šotolina v Bosně, tak uvidím jestli Covid dovolí a jestli tento styl ježdění na velkém Cenduru je to pravé ... ale už teď tuším že 100% ANO.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Roman27395
Roman27395 napsal 03.03.20 v 15:35 10b.

Naprostý souhlas, včera jsem taky jezdil. Cca 120km a neprijit tma, tak jezdím dosud.

lubalk
lubalk napsal 28.02.20 v 19:23 10b.


Krásná

xvladax
xvladax napsal 26.02.20 v 15:12 10b.

moc hezká , tak jen radost z jízdy

big_bart
big_bart napsal 26.02.20 v 14:57 10b.

Parádní stroj, ať slouží a hlavně ať je venku lepší počasí

Více komentářů



TOPlist