Strašně živé "TeLe". Občas neohrabané, ale důležité je to mít v pořádku mezi ušima, o nic více nejde
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VTR 1000F Firestorm: důvod neuveden
Suzuki GSX-R 1000: důvod neuveden
Suzuki GSF 1200S Bandit: důvod neuveden
První dojmy - První jízdní dojmy? Nic tak silného jsem neřídil, má tendenci se stavět na zadek, zatím se spolu seznamujeme, takže příští rok se více pomazlíme. Velká akcelerace, brzdy se mi zdají v pořádku, jelikož majitel přede mnou tam dal brzdy z GSX-Rka, pancéřové hadice, atd.. Jen se bojím toho, co se o ní říká, zda opravdu odchází motorové části, či ne
Motorku bych doporučil pro - Pro mne :D samozřejmě pro zkušenější jezdce, což se tedy nedá o mne moc říci, ale pokud nemá člověk mezi ušima průvan a trochu tam něco má, tak není problém :)
Recenze
Motorku jsem kupoval, když měla cca 66tis najetých km. Nyní máme spolu najeto cca 7tis od 06/19 a po každé jízdě mám rohlík.. Proč vlastně TLko.. Když jsem začínal (nepočítám dětství a pubertu), pořídil jsem Triumph TT600, která byla padaná a majitel z ní udělal v podstatě Speed Four.. tam jsem měl zkušenost s větší motorkou a byla to pecka.. ale první co bylo, že se tam následně vy*rala elektrika (prý obráceně nějak zapojená) a náhradní díly dražší.. Proběhal tedy výměna za SV650S staršího typu.. a tam .. přesně tam vznikla láska ke dvouválům.. Musela pryč, protože jsem čekal potomka a nebyl by čas.. Po dalších 3 letech, kdy jsem trpěl jak pes, protože jediný koníček jezdil okolo mne, ale nebyl jsem součástí jsem se porozhlížel. Kamarád měl VTRko a jednou jsem se na něm svezl, abych zkusil, jaké je to mít pod prdelí litrového dvouvála.. No bomba, co budu povídat..
TLko už jsem měl v patrnosti z dřívějška, ale moc jich není, respektive kusů na prodej, které bych nějak viděl v dobrém stavu. Ale naskytl se mi jeden (můj) stroj, který sice byl padaný na okruhu v Mostě, ale chlápek v podstatě opravil skoro vše, jiné kotouče - silnější, protože TLko moc nebrzdilo, pancéřové hadice, powercomander, KNko, lepší tlumič, atd atd atd..
11.10.219: Včera jsem ji dal do servisu (po sezóně) do servisu Attila Sarkány, aby z toho byla ještě lepší a udržovaná motorka, pořídil jsem klín, zadní blatník a celkově to bude moje kočičanda, která se občas chce postavit na zadní.. zatím říkám občas, protože k tomuto výkonu mám neustále respekt a proto jezdím "piánko" .. Myslím, že na nový rok, až se opět projedeme, budou lepší pocity.. uvidíme :)
20.12.2019: Po 2 mesicich dovezena ze servisu. Rudy satan jmenem TeLe doplnen o zadni blatnik, klin motoru, full led predni svetla s funkci probliknuti dalk. svetlem pri zmacknuti klaksonu, dynamicke blinkry, renovace laku, motor rozebran skoro na sroubek a komplet vycistena, nove filtry, oleje, pneumatiky atd.. neskutecna radost.. zaslouzila si tedy svuj vlastni koberecek a stojany .. uz aby bylo teplo
8.4.2021: Po dovezení ze servisu jsem se byl projet v dubnu 2020 a utavil se zadní válec. Koupil jsem tedy druhé TeLe a dal do svého motor s nájezdem 28tis km. Takže mám o rok mladší motor s menším nájezdem.. no není to krásné?? ?? takže opět v sedle a druhé TeLe se pomalu rozprodává ..
Parádní TeLátko, mám jeho motor v jiném kabátku, tak vím, co je zač Ty čínský výfuky vyhoď do šmelce a kup nějaký pořádný
Máš krasné kladivo,přeji mnoho spokojených km,jen pozor na uložení tlumiče.
Diky Dabliku.. vim, ze jsem trefil do cerneho hoooodne moc do cerneho
A hele, japonský dělobuch!!! Ano správně, móóóóóc správně.
Přesně takhle se to dělá.
Me se tam prave libi .. moooc libi