renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650S (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Semby1
Vloženo 27.5.2019
Aktualizováno 27.5.2019
Zobrazeno 521x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Velká očekávání střídá lehké zklamání

První dojmy - Tohle bude opravdu krátké, jelikož jsem na motorce najel snad pouhé 2tkm. Moto jsem koupil na jaře a na podzim zase odputovala, i když byla v super stavu! První dojmy byly dobré, po předchozím roce bez moto mi to přišlo jako raketa.

Motorku bych doporučil pro - Začátečníci a pokročilí, co hledají přiměřené množství muziky, za přijatelnou cenu.

Doplňky na motorce - Žádné

Recenze

Základním faktorem pro koupi této motorky byla cena do 50k a touha vyzkoušet tento stroj, po kterém už jsem párkrát pokukoval.

Jak začít? ...možná tím, že je to Japonec. Kvalita, odolnost, praktičnost, robustnost... to vše je oukej! Na druhou stranu je tady ale jakási bezduchost, nevýraznost, tupost a tuctovost. Hele to, že je to motorka dobrá pro začínající jezdce o tom žádná, servisu vyžaduje pramálo, takže cenově na provoz a pořízení je to zajímavý stroj. Pojďme hezky popořadě!

Začal bych ergonomií, která na polokapotovaném S-ku není nejlepší, na delší cesty to opravdu není. Jedinkrát jsem s tím jel trasu přesahující 200 km a byl jsem rád, že můžu dolu. Opravdu cesta Ostrava - Brno a zpět na tuhle moto není. Ale na krátké projížďky okolo komína je to v pohodě + štítek dokáže mnohdy dost pomoci.

Motor... Od spoda krásně táhne, využitelnost otáček je perfektní od cca 3000/min až po omezovač, ale co mi trochu vadilo, bylo výrazné ,,vyvadnutí'' nad cca 170-180 km/h. Další neduh tohohle motoru je spojka, ať jsem ji nastavoval jakkoliv, sem tam se stalo, že z ničeho nic proklouzla. Ostatně toho se lze dočíst na netu. Co mě ještě překvapilo, byl opravdu hezký jadrný zvuk a to i se sériovým výfukem. Myslím, že hodně udělal sportovní vzduchový filtr, ale i tak jsem byl mile překvapen.

Asi největším zklamáním byl pro mne podvozek. Absolutně bez odezvy, do předních řidítek nejdou žádné informace, to je trochu škoda. Tak samo na tom byl zadek, jedinou informací je lehké podjetí zadku na hraně, začínající jezdce by to mohlo lehce vylekat. Při jízdě motorka působí těžkopádněji, než by se na první pohled mohlo zdát, je potřeba ji sem tam trochu do zatáčky pomoct.

V neposlední řadě k designu! Předek je klasická japonská vosa, nepotěší, ale ani neurazí, prostě neutrál. Co se mi líbí jsou budíky, působí nadčasově a čitelnost je fakt skvělá! Z pozice jezdce jde o hezčí kus mezi konkurencí. Co je ovšem COOL je zadek. Dva LED pruhy táhnoucí se pod sedlovku od vrchu dolů... To je paráda, na semaforech na tobě všichni nechaj oči. Vždycky když jsem si ji fotil, tak jedině zezadu, hezký zadky se totiž líbí všem. ;)

Sečteno podtrženo... Přes všechny negativa výše je to dobrá motorka. Já osobně jsem dost náročný a potrpím si na detaily, maličkosti a charakter. Ale věřím, že pro většinu motorkářů, ať už začínajících, nebo pokročilých je to dobrá volba. Pokud si ji chceš zkusit, neváhej, buď tě osloví, nebo ne a snadno ji prodáš. Při koupi si prověř servisní historii a určitě doporučuji výměnu provozních kapalin a seřízení ventilových vůlí. Péče a provoz o ni není nijak náročná a pokud jsi šikovnější jedinec, tak většinu zvládneš i sám.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist