Cestovní pohodlná , výborné brzdy , super zrcátka
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - 200metrů v lednu po sněhu a padajících vločkách ?? no měl jsem sevřenou pr.. překvapení z zpřevodování ,a jízda na 6 rychlostí 60 nebo 230.
Motorku bych doporučil pro - Cestovatel s nároky na pohodlý, pro přiměř. ochranu proti větru a klid s ABS a rezervou ve výkonu.
Doplňky na motorce - Plexi Givi, padáky,kufr,zadní blatník,Scotoiler, vyhř. hefty , ukazatel zařaz. rychlosti.
Recenze
Po CBF 600 jsem chtěl něco silnějšího a více na cestování mimo republiku.
Motorka byla lepší ovladatelná než šestistovka a jen o litr větší spotřeba 6-6,5L/100
Rychle 8,5L/100
Projel jsem na ní Německo,Rakousko, Itálii ,Polsko .
V Alpách jsem ujížděl klukům ve sjezdech ... výborné brzdy s ABS, reguluje jemně !
Podvozek komfortní ,ale i při rychlé jízdě stabilní.
V pohodě dálnice a silnice 1.třídy , do terénu ne ,jen šotolina..
Spolujezdec -kyně spokojenost dobrá madla.
Najeto celkem já 22000 km
Motor samet bez výkonové špičky , oříznutý Fireblade ,dobrý krouťák!
Poruchy ..zatím nejnespolehlivější motorka!
chybné čidlo stavu paliva, ložiska kol 3x , regulátor dobíjení+ stator alt. 49000km tlačil jsem jí kilometr ? , žárovky ,drnčení polokapotáže. Občas falešný neutrál , proč Honda neumí převodovku např Suzuki???
Komplet natankovaná hmotnost 263kg..na místě těžká , nebo manipulace do garáže.
Snadno se staví na hlavní stojan.
Servis jen svíčky,filtry,destičky,kapaliny.Ve 48000 ventily jen kontrola hodnoty vše v normě.
Pneu Michelin, zadní vydržela 11tis km.
Plně natankovaná s kufrem a padáky vážená na váze ve sběrně...
Taky jsem o ni premyslel, je supr.
Ale mokra 263kg? To neblazni, tak 210-220kg.
Uzij si sezonu