PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS Dakar (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Datle
Vloženo 24.2.2019
Aktualizováno 23.1.2020
Zobrazeno 572x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Ideální motorka pro začátečníky a lidi menšího vzrůstu(mám 176 cm)

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660 R: Ve finále jsem se na ní ani neprojel. Je o trošku vyšší a měl jsem ji v záloze. Samozřejmě vyšší pořizovací cena, která startuje na bazarech na 70 000+. Dětský sen a srdce se rozhodlo pro BMW, líbí se mi hrozně po desingové stránce.
BMW F 650 GS: Nemá 21 palcové přední kolo a chci jezdit terén.

První dojmy - První svezení a hned padla do ruky jako ulitá. Měl jsem tam cestovní Mitas E07. Takže na polní cestě, kde bylo trochu bláta tak velká nejistota. Vjel jsem na asfalt a jistota rázem přišla. Rozhodněte se kde chcete primárně jezdit a podle toho kupte gumy.

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi menšího vzrůstu. Mám 176 cm a padne jako ulitá.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti,kryt motoru,padáky,přídavná světla(čína s homologací)

Recenze

Únor 2019
Po 3 měsíčním hledání na bazarech jsem se jel podívat do Sokolova na jednoho Dakara. Samozřejmě né sám. V minulosti jsem jezdil jenom na simsonu a teď jsem si chtěl udělal radost.S bandou jedeme září 2019 do Rumunska, takže jsem pokoukával co pořídit. Po technické stránce,kromě staré baterky se nedalo nic vytknout. Od stroje za 55 tisíc se 78xxx najeto se nedá moc očekávat, ale já, i moji mechanici byli příjemně překvapeni. Mě hned na první dobrou sedla do ruky. Jsem trochu menšího vzrůstu,proto padal výběr na tento stroj. Po přivezení domů jsem akorát vyměnil baterku,olej,filtry,brzdovka,svíčka. Jinak všechno jde v pohodě. Mám na něm najeto prvních 100 kilometrů

Březen 2019
Najeto 350 km. 60% asfalt, 30% polňačky, 20% větší off
Mohl jsem výhodně koupit pneumatiky do terénu. A protože chci ježdění více off, než silnice, tak na zadek přišla Mitas C02 a na předek Mitas c19. Motorka se v blátě a terénu stala krásně ovladatelnou. Samozřejmě si dát pozor na asfaltu, ale tato kombinace pneumatik mě příjemně překvapila jak drží. Při rychlosti 100-110 km/h hrozný hluk. Ale s tím se samozřejmě musí počítat. V garáži mám ještě na předek Mitas C15 a Pirelli Scorpion Rally.
Rozhodně si chci koupit nějaký deflektor, protože poryvy na hlavu ve 100km/h+ jsou opravdu hrozné.

Březen 2019-Leden 2020
Tak za rok najeto krásnejch 5000 kiláků, bohužel ježdění přibrzdili moje potíže s kolenem. Člověk si řekne, že 5k kilometrů je hovno, taky že je, ale musí se brát v potaz, že 90% jízda v offu. Všechno tak nějak kolem komína, nepočítám 2 vejlety do Liberce.
Nakonec koupeny nové Mitasky C02 a C19, na ten asfalt se fakt moc nedostanu.
Podvozek do terénu fakt nic moc. Myslel jsem, že budu jezdit nějaký kochačky a ve finále máme na Severu hustou partu týpků, co se tim nemažou a mě začali víc bavit nějaký nesmyslnosti, než courání po okreskách. Taky pokukuju po KTM LC4 Adventure, ale je jich jak šafránu. Ten podvozek je u nich skvělej.
Za sezonu proběhla akorát oprava chladiče, kterej tekl a repase vodní pumpy, která už nekapala, ale chcala. Jinak nebyl sebemenší problém.
Ani jsem nezazimovával, protože zima neni a i kdyby, vezmu silnější tričko

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist