Pokus kluků u Suzuki dohnat Taliány.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Co se tvrdohlavosti a svébytnosti naturelu týče, neexistuje asi motorka ze země vycházejícího slunce, která by byla Italské lajně blíž. Jenže jak to tak bývá, ne vždy platí: "Když oba dělají totéž..."
Recenze
První a červená. Po letech na cestovních strojích zjišťuju, že na motorce neumím jezdit. Pln odhodlání jsem do toho vlítnul - a pak ještě i do sem tam nějaký zatáčky.
TLS jsem během zimní pauzy po koupi vyšperkoval do stavu 1A - a hned na jaře zase na písku rozebral do stavu 4B. No nic. Tak zas znovu plasty a tentokrát i gumy a hujé. Bez zkušeností a na cestovních gumách v Mostě za 1:58 - moc příjemné.
Když se pak na to kápne, tzn. nesedět na tom jako pytel brambor, ale naopak se do toho aktivně vložit, je jízda velmi velmi zábavná. Jen je třeba si zjistit, že zadní rotačák na kompresi musí být na nejměkčejc a na odskok zase skoro na tvrďáka. Předek v brejlích nesnižovat a pohrát si akorát s kompresí a je to. Je teda nutný podotknout, že to chce mít to bez kutilských zásahů. Když se tohle udělá, nic neteče ani se neklepe, ale jede to.
Jo a ještě ta trága s chlazením - origoš 97 jezdí pořád na "sytič" - takže to žere benzin tak, že se hromadí v motoru. Tohle jsem teda předělal dle modelů od 98 nebo TLR, namontoval k K&N filtru PowerCommander a hle - necuká, nekucká, táhne no a prostě... Japonec!
Pěkná!?
Parádní telátko
I když nejsem Suzuki guy tak toto Bych mohl mít ve zbírce.Velice pěkný strojek.Měl svoje mouchy,ale ty dali poléčit.
Divoká klasika
Krasna mašina a super barvička