renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kentoya Twin Cup 50 4T (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Johny_Servis
Vloženo 3.11.2018
Aktualizováno 12.12.2023
Zobrazeno 2 138x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Čínská ludra za 10 kilo korun po důchodci

Výška jezdce: 194 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Babetta 210: slabá, staré stroje
Peugeot Vogue: moped bez manuální převodovky

První dojmy - Ale jo, na to že je za cenu laciného jízdního kola, to jakž takž ujde

Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv, kdo potřebuje levně z bodu A do bodu B při maximální rychlosti 60km/h.

Doplňky na motorce - Kufr 28l
Multifunkční LCD display (hodiny, teplota vzduchu, napětí el. sítě)

Recenze

Po klasické motorkářské cestě mustang - ČZ175 - Jawa 350/632 - Hodna CB600S přichází další evoluční krok - Čínský moped

2.3.2019
První poznatky ze zkušební jízdy:
Překvapuje mě, jak dokáže motorka jet - já 80kg a není problém na rovině "přetočit tachometr", tj. cca. 70km/h tachometrových - kolik je to ale v reálu netuším, tipnul bych si tak 60. Stačí ale mírný kopeček nebo trochu silnější protivítr a rychle ztrácí dech, ale na trojku už se drží kolem tachometrových 50km/h celkem statečně.
Z toho také plyne, že srovnání s pinckem/mustangem je úplně mimo - ačkoliv je to v Čechách neodpustitelné, tak to musím říct - tato nejblbější Čínská parodie na motorku je ve všech ohledech podstatně lepší než pýcha našich otců. Kdybych měl dnes 16 let a dělal si papíry na "malou motorku", tak by byla volba jasná. Nejen kvůli ceně ND, které jsou minimálně srovnatelné, ale taky třeba díky servisním návykům, které jsou dost podobně "velikým motorkám", jenom je vše menší a jednodušší.
Dále jsou často na pranýři brzdy - mě tedy slabé nepřipadají, společně s brzdným účinkem motoru brzdí motorka docela slušně - zdá se mi že tomu dost pomáhají i nové "normální" gumy místo Čínských parodií.
Co je velikou nevýhodou, tak zpracování některých konstrukčních skupin. Docela šílenost jsou blatníky a hlavně tlumiče - Číňan zjevně okopíroval jenom to co viděl z venku (péro) a ne to co je vevnitř (samotný hydraulický tlumič) - zdá se mi, že to totiž netlumí ani trochu.
Po této sezóně už bude na odpis řetězová sada, při té příležitosti budu asi dávat i nový válec "72" a chtěl jsem i repasovat uložení zadní kyvné vidlice, ale vypadá to, že se budu muset zaměřit i na samotné tlumiče, tak uvidíme...



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
valentinow123
valentinow123 napsal 10.04.22 v 19:52 10b.

Na téhle "minimotorce" je hlavně špatně to, že stojí nová už kolem 35 tisíc, stav "po důchodci" je kolem 20 tisíc. Čili tvrdit, že cena je jako za horší kolo, je trochu pasé.
Další celkem hloupý opruz je, že se s tím musí chodit na technickou.
Nechápu proč by se mělo chodit s padesátkou co jede dolů z kopce s větrem v zádech 60 km\h na technickou, ale prostě tak to byrokrati chcou. Jediná možnost , ja se tomu vyhnout je mít skutečný moped, tj. bez převodovky a s pedálama, ale tam zase platí omezení max rychlosti do 45 km\h a i na takovéhle prdítko se musí přišroubovat SPZka. Prostě neuvěřitelné.
Jinak Číňani tohle mají celkem vychytané, zpracování je sice dost děsné, ale pro daný účel to funguje.
S montáží toho kitu na 72 bych byl celkem opatrný , viz výše - musí se na technickou.

mito7
mito7 napsal 22.05.20 v 07:29 10b.

Když si dcera v 16-ti letech dělala řidičák, tak měla volbu úplně jinou ("jedině kapotovanou zalehávačku"), tak jsem jí to splnil - pořídil jsem jí Mito a je spokojená dodnes a už je to 4 roky a nic jiného nechce.

vopák
vopák napsal 01.03.19 v 23:33 10b.

Čínská ludra.. pobavilo..tak at' to drandí..

Více komentářů



TOPlist