renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kentoya Twin Cup 50 4T (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Martynko
Vloženo 22.9.2018
Aktualizováno 30.12.2021
Zobrazeno 3 131x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Samohyb motorowy aneb malé kola, malý motor, malá nádrž, malá řídítka, malá motorka

Výška jezdce: 165 cm

První dojmy - Je malá, a co je malé je roztomilé. Na poježdění je super, nejsem spěchací typ nebo ještě takový sebevrah s minimální poletující rychlosti světla, každopádně jsem s moto spokojen, účel splní, cena a provozní náklady jsou neskutečně nízké.

Motorku bych doporučil pro - pro nenáročné na rychlost, pro nenáročné na výkon, pro všechny všeobecně nenáročné, pro budovatele, pro chudé, pro mne

Doplňky na motorce - 2x tuning samolepky zvyšující 0,002kW výkonu, veliký košík zvyšující úložný prostor až o 30L, LED 6W pro noční vidění, palivový hladinoměr.

Recenze

Vzhledem k vyhlášce EURO 4 normy jsem nakonec prasátko rozbil a moto koupil když ještě pár kusů jsou, pak už takovéto samohybky nebudou. Kdo by něco takového chtěl srovnávat třeba s babetou nebo ještě hůř se skůtrem ať to nedělá, toto je vlastní nesrovnatelná kategorie tedy není to moped a není skůtr, v hlavních bodech je výkonější a rychlejší jak moped ale na skůtru neodvezeš pytel cementu s balíkem cihel nebo nějaký krásný velký pískovec do zahrádky.
Pak je tu styl jízdy, pokud nespěchám, nechám motor jen ševelit a užívat si krajiny jak jsem zvyklý na cyklometu s výhodou, že tak mohu činit i do kopce, jinak se dá motor vytáčet a pak už něco Twin cup jede. Manuál je prostě pro ty kdo mají manuál rádi, a já variátor přímo nesnáším, kde mám pokaždé pocit při zabrání plynu jako bych měl čekat na zázrak. V této kategorii se nechytá snad nic na trhu nabízeného, prostě je tu pouze jediná čínská padesátka a staré oježděné secondhandy...

Co víc říct, stihl jsem konec jedné éry, éry této čínské budovatelské motorky, relevantně moderní náhradou za naše staré budovatelské pionýry, pařezy, simsony či babety, uvidíme jaká éra těchto strojků bude u nás pokračovat, že by TOMOS?

Dále motor přímo svádí k úpravám, v budoucu po zajetí nechám odstranit ekologický bazmek a poladím na plný výkon, který i tak k mým potřebám dostačuje, rád bych se zaměřil na spotřebu. Ani dnes historický kousky jako fichtl nebo bateba nejsou nejlacinější na provoz, obrovská výhoda je u této číny v možnosti náhradních dílů, když se tyto motory montují do všecho od 50 až 125ccm. v miliontých variantách.

EDIT po 3 letech provozu a 10 000km: Vlastně to moc nepotřebovalo, jen 3x výměna oleje, jednoho řetězu a přední rozety ze 13z na 14z + blbosti jako žárovku, hadičky od benzínu s filtrem, tlumiče jsou v háji ale taknějak je pohodlnější tak je zatím neřeším, spotřeba je kolem 1,5L/100km, když potřebuju jet tak i 2litry, dá se však taky jet na kochačku za cca 1,3.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
doudeee
doudeee napsal 15.05.20 v 23:17 9b.

Výstižné.

Vodouch10
Vodouch10 napsal 24.09.18 v 14:23 10b.

Mohl jsem vyzkoušet od švagra - po odstranění restrikce 60km/h, po zvýšení obsahu na 80ccm, 80km/h.
Hlavně lépe tahá do kopce. Ty maximálky jsou už s vibracemi. Se starými dvoutaktními stroji je to nesmysl srovnávat. Přestože už má švagr fazera, nechce se mu betynku prodávat.

Více komentářů



TOPlist