Vlastník | erbe | |
---|---|---|
Vloženo | 28.10.2018 | |
Aktualizováno | 16.6.2020 | |
Zobrazeno | 7 639x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
Vlastník | erbe | |
---|---|---|
Vloženo | 28.10.2018 | |
Aktualizováno | 16.6.2020 | |
Zobrazeno | 7 639x |
pěkné
Supr! Dobře, że ukazuješ potenciál těhlech strojů. Kdy v našich končinách musí mít údajně adv bajk minimálně 600ccm a nejlíp přes 200kg . Ať se daří.
sego13 tiež som videl tiež som si aj myslel že je to preklep ale keď si kamoš bral CRF250L z hondy v žiline a spýtal sa na cestovanie tak tuto Erbe poslúžil ako reklama a ukážka že to ide a to blo tuším 2roky dozadu teraz mám CRFku aj ja
Videl som na bazosi inzerat s 83 000 km najazdenymi, myslel som ze to je preklep o jednu nulu ale zjavne nebol :)
Jako že za dvě sezony jsi najezdil 83 000 km. To teda smekám a hluboko se ukláním. A taky blednu závistí kolik máš času na ježdění. :)
No jo motorky jsou prostě na ježdění.
Klobouk dolů před takovým km nájezdem do takových dálek na tomto motokole.
Super, taky o téhle motorce uvažuju
@Stanooo> v šedej trubke je komplet výbava pre prípad defektu. Lepenie, bicyklová pumpa, 3x montepáky + náradie. No a ešte nejaké drobnosti ako eskapásky, rukavice a pod.
Pro daný účel skvělý stroj :).
Rád bych se zeptal co vozíš v té šedé trubce.
@mRKEF> Turecko bol len tranzit. V Oltu som bol ubytovaný len preto, že pršalo a bola zima (na konci júna v Turecku!!) Na hrad som skutočne nemal v pláne ísť Snažím sa zosmoliť nejaký cestopis klasicky, ale tento rok to nebolo úplne ono podľa predstáv a plánov, tak je to také nie moc zaujímavé. Uvidíme
Díky za odpověď. Plně souhlasím s volbou motorky. Taky jsem názoru, že méně je více. Se spotřebou mám stejnou zkušenost - i když jezdím off, jsem na cca 3,55l.
Letos vidím padlo nějaké Turecko . Turci o tobě píšou, že jsi byl zklamán ze zavřeného hradu Oltu :D. Teda pokud to google přelouskal dobře.
@st11> ono malý kašpárek ... Ja som tiež kedysi klasického cestovného Behemota mal a už nikdy viac. Nech si každý jazdí na čom chce ale podľa mňa to je dobré leda tak na Nordkapp pekne po asfalte... V niekoľkých prípadoch sa ku mne na cestách pridali rôzne ťažké stroje (1200GSA, 800GS, V-Strom, Transalp) a minimálne v 2 prípadoch to boli jazdci s mnohoročnou MX/enduro históriou, ktorí sú ďaleko lepší piloti ako ja. Akonáhle sme ale boli mimo asfalt, tak ja som ich musel vždy čakať a naopak museli čakať oni mňa keď som sa len tak vybral niekam pozrieť, kde sa im to s ťažkým strojom riskovať nechcelo. Na CRFke je to radostný prieskum. Veľký stroj prejde veľa keď vieš presne do čoho ideš. To ale pri potulkách kade-tade proste neplatí. Ale jako nech si každý jazdí na čom chce však
@mRKEF> dík. jazdím primárne podľa papierovej mapy. Samozrejme v telefóne mám GPS s offline mapou. Na cestovné účely Maps.me a na terénne účely TOPO mapy napr. mapy.cz. GPS používam len v prípade, že neviem kam pokračovať. Neodsudzujem GPS, ale nepoužívam ho na navigáciu z bodu A do bodu B, iba ako situačnú pomôcku. To sa spája aj s druhým dotazom. Na PamirTripe som mal len origo nádrž. Model 2017 má iné palivové čerpadlo a iný je aj otvor a uchytenie v nádrži. V tom čase skrátka ešte neboli k dispozícií upravené Acerbis ani IMS nádrže. Viezol som preto so sebou 5L kanister vždy plný a keď som vedel, že nebude dlho benzín, alebo som šiel hlbšie do hôr (Bartang, Kytgyzstan, Mangystau-Kazachstan), tak aj PETky. CRFka skoro nič nežere, ani v extrémnych podmienkach nejde spotreba cez 4,2L. Minimum som mal asi 3 a normálne som mával spotrebu tak 3,5L na 100km. Teraz už mám väčšiu nádrž Acerbis a je to paráda. Kanister som mal so sebou aj tento rok, no bol permanentne prázny. CRFka ma povozila pekne, teraz už to bude slabšie, lebo na naučenie sa som si do terénu kúpil XTrainera a CRFka stojí smutne v garáži. Ale na nejaké Rumunsko alebo TET tu v Európe bude super.
Tak jsem mrknul zatím do 4. dílu. Smekám opět ještě níže. Obdivuji lidi, co na to mají "gule". Sám se vydat do takových končin, kde sebemenší chybička může znamenat i smrt - na to bych osobně neměl. Mě přepadají chmury, když tady zajedu do lesa a nikde nikdo :D. Jsem prostě dost posera a dost se bojím o sebe sama . Dovolím si pár malých otázek:
1) Jezdíš jen podle papíru nebo někdy vytáhneš i GPS nebo něco na ten styl?
2) Nevidím velkou nádrž, ale viděl jsem nějaké petky na moto. Jak řešíš palivo a kolik vozíš s sebou?
Tak ať to jezdí... Pro mě je už neuvěřitelná ta kilometráž - 80 000 za 2 sezony. Já tolik nenajel na motorkách od roku 2000 co mám řidičák :D.
top
Za mě palec nahoru! Je paráda, když někdo dokáže s malým kašpárkem zahrát velké divadlo
Gratuluju
Velká paráda pane
Nech slúži!
Moc pěkně si užíváš! 👍
Páni, ďakujem za reakcie! O CRFke ku 100k km plánujem väčší článok, tak to sem prípadne dám.
Nech vám to jazdí
lehký jezdec na lehké motorce
... top
Klobouk dolů
Konečně zase někdo kdo umí být borec i bez GS...
Dobre ty! Od ty maly mrsky bych takovy vykon/kilometry necekal. Honda nehonda ;)
mazec , paráda
Palec za to, že motorku využíváš na 100%
velmi inspirativni! a respekt k motorce i majitelovi!... jde videt ze mene je nekdy vice!
úžasný
hodne slusny
ty vole jdi do pr... jestli si myslíš, že se na to budu dívat naráz, musím taky něco dělat
ok super, mrknu na to o víkendu, ale první dvě jsem sjel bez přestávky a přeskočil bych hned na Pamír ale radši si to vychutnám celý
super, jedna s hvězdou.
pobavil mě tvůj komentář z minulého týdne. Rozepíšu se později - BO není ČAS
10 b
Ďakujem. Ja sa tu chlapi inak moc nevyznám... motku som vložil len preto, lebo hľadám nejaký online denník, pretože už nestíham sledovať čo som kedy robil Ja mám inak všetko na motoride.sk
http://motoride.sk/?login=erbe
Tu je zoznam videí z PamirTripu - prvé je nuda, málo materiálu, potom by to už mohlo byť zaujímavejšie.
Smekám před dlouhými cestami s tímto strojem.
Také si myslím, že méně je kolikrát více. K čemu 250 kg hovado, které člověk ani nezvedne ze země?
Btw mohl bych poprosit o link na YT?
mám rád jezdce "tunery":) sakra chtěl jsem dát desítku ale ukliknul jsem se na devítku:(
věřím, měl jsem ji
Skoro neuvěřitelné, že se na tom dá jezdit. Dnes to skoro vypadá, že kdo nemá mastodonta na silničních gumách, tam se nikam nepodívá
Taky si chci pořídit malé enduro, váhám mezi tímto a AJP. Tohle to zas vrátilo k Hondě.
Je to tak. Táto motorka sa Honde veľmi podarila. Už nech tam len konečne napchajú aspoň ten upravený motor z CB300. Mohlo by to pomôcť s najzásadnejším problémom a síce nízkym výkonom.
Sledoval jsem tvá videa na YouTube. Právě ona mě inspirovala ke koupi téhle malé muly od Hondy. Neuvěřitelný dříč, soumar, podceňovaný stroj. Přitom je s ním tolik zábavy a tak nízké provozní náklady. Máš můj obdiv za neuvěřitelné cesty na východ.Samo, bez dobrého oře by to nešlo.