PROFIL MOTORKY

Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník šindy
Vloženo 24.10.2018
Aktualizováno 13.4.2019
Zobrazeno 15 275x
HODNOCENÍ PROFILU OD 63 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Je to taková luxusní štětka. Vysvětlení pak níže.

Více fotografii

První dojmy - První dojmy byli skvělé, myslel jsem si, že kupuju náhradu za svou starou AT, se kterou jsem byl opravdu spokojený. No motorka se tak ze začátku opravdu jevila. Skvěle mi padla už na AT Test Days. ale čím víc jí poznávám tak je to jen horší.

Motorku bych doporučil pro - Fakt nevím komu bych ho doporučil, rozhodně někomu nenáročnému, nebo člověku, který to odjede a pošle dál.

Doplňky na motorce - Momentálně nemám vůbec chuť na tu motorku cokoliv dokupovat, pak určitě fungující padáky a držáky kufrů. Jo vlastně jeden doplněk jsem přeci jenom koupil, zároveň s motorkou a to hlavní stojan.



Recenze

Tak abych jenom nekritizoval, tak musím pochválit Design. Fakt se mi líbí. Další plus je plně nastavitelný podvozek s dostatečně dlouhým zdvihem a vysokou průjezdnost. I to jak padne do ruky. Vyváženost a lehkost jak se krásně vede ve stupačkách a to i přesto, že je to vlastně velká těžká kráva. No a bezpochyby velká nádrž, s běžným nájezdem 500km. V průměru se dá jezdit se spotřebou 4,5 l/100km. Taky je vybavena skvělou AKU Li-on, která je o celé dva Kg lehčí, ale díky které můžete zapomenout na zapnuté světla třeba při stavění stanu, prý i 15minut a končíte, nebo přesnoční dobíjení telefonu nebo foťáku. Její vybití se rovná její smrti. A ta smrt u této AKU je za 12tis. No tak tohle je u adventure mota docela špatný. Přední komplet LED světla jsou hezké, hezky svítí, ale výkon jako u staré AT se 120W v předním světle, nečekejte. Světlo absolutně bez bočního rozptylu, takže vidíte jen dopředu. Další věc je úložné místo. Kastlíček na nářadí je věc úplně srandovní, klíče by jste tam museli dát jedině nařezané na dva až tři dílky. Kastlík v podsedadlové části je tak malí a špatně vyřešen dekl, že narvat tam nejmenší lékárničku, znamenalo ji částečně poničit. víc nic se tam pak už nenarve. Kam pak dát třeba velké klíče na povolení zadního kola ? Pod sedlem není místo na vůbec nic. Maximálně malá skládací mapa. Motorka je vybavena už z výroby padákama, které jsou absolutně k ničemu, prakticky chycené jen na jednom bodě, o chycení na lešení pod předním světlem raději nebudu mluvit nahlas. Dále pak pětistupňové vyhřívání rukojetí. První dva stupně jsou úplně k ničemu, nepoznáte činnost, 3-4 pouze v lehkých motokrosových rukavicích, pokud si vezmete zimní, ucítíte pouze na 5 trochu tepla. Zapínání je sice při ruce, ale při úplně každém offu, jsem si nechtěně topil do rukou, protože je při ruce až moc. Vysoké plexi, které na ATASe dávají, je naprosto super, celkově ochrana oproti normální AT o hodně lepší. Moto má 4 mody, asi nemá cenu rozepisovat, chválím mod USER, kdy si vše navolíte a paměť si to pamatuje, takže nastavíte jednou a už se nemusíte zdržovat nějakým přiblblým mačkáním. Abych řekl upřímně, vyzkoušeno vše postupně a jediné co má smysl, je tři stupně výkonu s reakcí na plyn. rukojeť. Ostatní jako brzda motoru, nebo trakce, žádný velký změny v nastavení nejsou, takže u trakce stačí jen vypnuto a zapnuto. Ještě bych pochválil zvuk, který je naladěn akorát tak na mé ucho. Ještě jsem si nezvykl na umístění tlačítka klaksonu, který je nad blinkrama. Místo ukazování občas troubím, no ale to je o zvyku nicméně, blinkry by měli být při palci asi víc než zrovna klakson. A dostáváme se pomalu k tomu nejhoršímu. Honda byla vždycky u mně značka, která nejvíce dbala na kvalitu svých motorek, proto jsem měl už tři předtím a další ještě mám. Ale to co odvedla na tomto modelu, to je děs. Při důkladnějším zkoumání rámu, zjistíte dost míst, které nejsou dostříknuté, místy jsou v laku i částečky zřejmě prachu. Nedotažené kryty konektorů, například na CDI nebo regulátoru, kdy je tam jen částečně překryto šprckou, alá čínská elektrika. Asi Vás nepřekvapí, když po měsíci mi motorka poprvé zmokla, druhý den umytá a za týden začala reznout nádrž. Měsíc po té se začíná objevovat rez i na rámu. Sporadicky přestává fungovat brždění motorem. Po odjetých 2500km. Pevně doufám, že se alespoň Honda postaví čelem k té nádrži a dá novou. Protože nejsem samozřejmě jediný, kdo má takhle z výroby odprasenou motorku. A teď přichází to přirovnání k té luxusní štětce. Když si ji přivedete poprvé domu, tak si myslíte. Vyměnil jste ji za svou starou, se kterou už to prostě nebylo ono, žádné vyvrcholení. I když Vás stará nikdy nezradila, byla nenákladná, trochu bachratější. Tak s touhle to vyvrcholení přijde a rychle, protože je to jízda. No jo ale pak se jednoho dne proberete a zjistíte, kolik Vás ta coura stála a že pod tou vrstvou makeupu je vlastně nic moc. Co je platné, že chlapy po tom co ji vidí, doslova onanujou, když už Vám kdo ji máte, se už stýská po té staré, dobré, klidné a v nejhorších sračkách fungující AT ? Ještě bych rád napsal, že kdyby tahle motorka neměla v názvu Africa Twin, musela by být minimálně o sto tisíc levnější, jinak by to asi nikdo nekupoval. Celkově té motorce nevěřím, že vydrží 5-6 let. A už vůbec ne 20 jako u té bejvalky.




Tak že spousta lidí mně psala, že je zbytečné řešit to co řeším. A hlavně ty, kteří tuto moto nemají, chtějí vidět fotky. OK. Dnes jsem měl chvilku, tak něco přidávám.
Proč řeším konektor na CDI ? Protože co jsem ještě neviděl, tak tady na adventure motorce, je CDI venku, před zadním blatníkem. Ničím nekryté, jen ten kousek nepřiléhavé gumy přes konektor. Asi je vám jasné, že tohle není úplně nejlepší místo, pro nejcitlivější elektroniku a asi dvaceti pinový konektor. Proč to sakra není pod sedlem, nebo podsedlovým krytem?



















Další jste chtěli vidět kastlíček na nářadí, tak jsem Vám vyfotil i origo nářadíčko, kde bych chtěl pochválit přítomnost svíčáku. Pro ilustraci na jedné fotce přiložený standartní 10-tka očkový klíč. Ještě bych chtěl zmínit, že nechápu, proč neudělali delší odvod kondenzátu, když už se to musí tak často čistit, proč to prostě nenatáhli pod motor ? Tak jak to motorky normálně mívají ? Ale to je prkotina.
Tak bohužel přímo sem, už víc fotek nevložím, takže zbytek bude v galerii.
Jinak dnes jsem zjistil, kde je ta největší bolest s kvalitou, proč to rezne. Ta motorka totiž nemá nikde podpovrchovou úpravu - neslýchané. Jak nádrž tak i rám a věřím, že vlastně úplně všechno nemá totiž základní nástřik. Na nádrži, kde není dostříklá barva a je jen lak, je vidět normálně plech. To samé rám. Když montovali hlavní stojan, odlouplo se kus barvy od trubky, která ho drží a taktéž jen barva. Našel jsem to ještě na dalším místě, které je nedostříklé je tam holé železo. Jak dlouho tohle může vydržet ? Tohle by mně zajímalo, zda to budou mít všechny, nebo jen nestíhali normy, tak to přeláknuli bez základu? Těžko říct. Teď už začínají reznout i VIN čísla, padák alias držák světel má pod předními světly držák, který je uvnitř doslova schnilý. Tam neudělali díru v nejspodnějším místě, tak se tomu ani nedivím. Jo a to nejlepší - Honda přiznala, že rez je způsoben špatným technologickým postupem výroby. Současně s tímto lze uvést, že se nejedná o pohledovou část. A proto výměna nádrže ze strany Hondy je zamítnuta. O korozi rámu dělají mrtvého brouka. A za tohle chování můžeme taky poděkovat i těm uživatelům, kterým koroze jejich motorky nevadí a neřeší ji. Tohle je fakt nekvalitní křáp. Možná i jen smůla na páteční kus? Obrázek si udělejte jaký chcete.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vasa1975
vasa1975 napsal 19.11.20 v 17:56 10b.

dr771
dr771 napsal 15.05.20 v 18:55 9b.

Baumgartl
Baumgartl napsal 26.04.20 v 08:40 9b.

Souhlasím s tebou. Ale co by jsi si chtěl dnes koupit?

Dušan_Sihelský
Dušan_Sihelský napsal 04.04.20 v 23:02

Ahoj, tvoji recenzi jsem cetl pred nakupem sveho stroje a stejne jsem si ji poridil, ac 11cku, v nekterych tvych vetach se shledavam. Kazdopadne at se prasi za kocarem.

dakarcz
dakarcz napsal 18.02.20 v 14:54 10b.

Boro78: co hulis?

Více komentářů



TOPlist