renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Schimi
Vloženo 9.5.2020
Aktualizováno 9.5.2020
Zobrazeno 1 992x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


honda ATAS 2018 - Splněný sen!! Konečně doma a může se blbnout, cestovat, relaxovat a kochat...

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Asi bych opisoval text, který jsem už uvedl u seznámení se standardní Afrikou, tohle je jen menší posun dál ve vlastnostech pro offroad dobrodružství a dojezd, i když ten byl už u normální Afriky vynikající.

Motorku bych doporučil pro - Univerzál prakticky pro každého, limitující může být výška anebo váha...

Doplňky na motorce - Šusplech - Outback Motortek (bílá)
Padací rám a ochrana motoru - Outback Motortek (bílá)
Centrální stojan - Outback Motortek
Kryty chladičů - bumot (bílá)
Kryty rukou - Barkbusters VPS (bude výměna za Storm)
Tankvak - SW-Motech City EVO 12 V
Držák mobilu - Aliexpress
Boční kufry Honda

Recenze

Po pár letech se ve mně probudila určitá krize a potřeboval jsem nutně zpět do sedla. Na úžasné časy s V-stromem zůstaly jen vzpomínky. Takže konec vzpomínání a jde se na věc. Typ motocyklu byl jasný všeuměl a univerzál, podobně jako byl V-strom aktuálně verze se mi docela zamlouvala, ale přišly i myšlenky vyzkoušet něco lepšího a proč ne rovnou to nejpropagovanější na trhu?

Honda Africa Twin, dávný sen a legenda pro každého cestovatele...

Po delším testování půjčené Afriky už bohužel nebylo cesty zpět. Okamžitě jsem obvolával prodejce, ale bylo to marné všechno vyprodané, tak jsem rozjel hlídací psy na všechny inzertní servery i do říše, ač k tomu mám stále určitý odpor (jedinou výhodu vidím ve větším výběru, ceny jsou lepší jen na západní straně, ale doprava a anabáze s doklady ten rozdíl spolehlivě smažou).

Po zkušenostech s verzi 2017 jsem věděl, že chci jen od 2018 dál. Otravné přepnutí kontroly trakce s každým vypnutím klíče bylo fakt k vzteku. Po faceliftu už tam je uživatelský mód, který se nepřepíná. Dále disponuje lepší grafikou displeje a udajně odstranili nějaké drobné nešvary (rezavějící nerezový výplet kol a občasné střílení do výfuku a vypnutí motoru).

Byl jsem okouknout jednu past kterou majitel složil a potom se asi bál jezdit, ale typicky po česku nic nepřiznal a já prosral jednu krásnou sobotu. Standardně když Vás někdo nechá hned svézt je to divné a taky bylo.

Po půl roce se to povedlo a ATAS byl doma. Při prvním svezení jsem si připadal jako malý kluk, každé vrknutí plynem bylo ... no nedá se to jen tak popsat, to každý z nás zná, ale nedokáže popsat.

Máme za sebou víc jak rok a 10 tkm, a pořád dělá velkou radost...
Časem přidám více.

Pro techniky spotřeba je úžasná: 4,85 l/100 km
https://www.spritmon.../detail/1019679.html

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 10.05.20 v 08:08 10b.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 10.05.20 v 00:31 10b.

Více komentářů



TOPlist