renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600RR (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník velbloud17
Vloženo 21.8.2018
Aktualizováno 30.3.2023
Zobrazeno 1 124x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda CBR 600 RR hbitý střední supersport ideální na kvalitní horské průjezdy.

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Honda CBR 600 RR hbitý střední supersport ideální na kvalitní horské průjezdy. Máme za sebou 1000 km. Tak už alespoň něco máme odjeto v buchlovskych kopcích, pomalu si na sebe zvykame, ale musíme udělat pár úprav na brzdach, aby se dala do 100% stavu.

Recenze

Honda CBR 600 RR hbitý střední supersport ideální na kvalitní horské průjezdy. Máme za sebou 1000 km. Tak už alespoň něco máme odjeto v buchlovskych kopcích, pomalu si na sebe zvykame, ale musíme udělat pár úprav na brzdach, aby se dala do 100% stavu.

Jaro 2019
Tak brzdy máme vyměněny, vyměněn olej v předních vidlicích, oleje a filtry také vyměněny. Ještě nás čeká výměna pneu a můžeme se opřít do ní opřít na 100%. Zatím máme spolu odjeto cca 600 km, takže si na sebe postupně zvykáme. V létě nás čeká jízda na okruhu, kde se pokusíme užít každý metr dráhy.

Léto 2019
V červnu jsem tedy nechal přezout pneumatiky. Rozhodoval jsem se mezi Dunlop Sport smart TT a Bridgestone Battlax S21. Nakonec jsem zvolil Bridgestone i hlavně kvůli tomu, že zrovna byly v akci ?. Po pár kilometrech jsme si to jeli zkusit do Buchláků, kde jsem se mohl konečně krásně projet bez toho aniž bych musel přemýšlet jestli to ty gumy zvládnou? (Předchozí měl majitel takové turisticke a do 10 let neměli daleko). Krásně držely a s podvozkem pracovali výborně.

14. 7. Nás čekala motoškola na okruhu přes společnost okruháři. Den předtím jsem tedy provedl kontrolu komplet motorky, doplnit olej, čištění a mazání řetězu, pak ji umýt a v podvečer když byla volná chvíle, jsem se rozhodl se pohrát i se svodama a pořádně je vyčistit... práce to byla na kokot, ale stalo to za to ? Ráno jsem tedy mohl vyjet směr Brno. Teorie byla zajímavá kde jsme řešili i některé věci, o kterých se na diskuzích vedou velké spory... Po obědě jsme jeli na polygon... Tak dozvěděl jsem se hned co dělám špatně, čeho se vyvarovat. Musím uznat, že člověka v prvních chvílích hodně svazoval ten pocit, že má "trenéra" a dalších 25 sledujicich jeho jízdu. Ze čtyř cvičení jsem se nejméně těšil na brždění. Pořádně jsme za brzdu na této motorce ještě nezatahl, tak jsem nevěděl jak až moc ji můžu zmáčknout... Po prvních dvou pokusech jsem byl skeptický, ale třetí se už povedl. Po posledním cvičení mě přidělili do rychle skupiny a byl jsem z toho trochu skeptický když jsem viděl skym jsem ve skupině. Hergot vždyť ti kluci jezdili na polygonu výborně a pak to tam byl skoro samy litrovy supersport. V 18:00 se šlo na věc, první dvě kola s instruktorem, aby nám ukazal stopu a pak to nechal na nás. Jel jsem poslední z 8 členeho vláčku a hned po "startu" se projevil ten rozdíl ve výkonu motoru... na novinkách to jeste šlo, ale na výjezdech od schwancovky nahoru jsem si připadal že jedu dozadu jak mi ujížděli. Inu když to nejde motorem tak se s tím popasovat v zatáčkách. Při otrkavani za dvojici jezdců mě předjeli 2 kluci na litrech a před sebou další dva... ty se mi poté podařilo předjet a měl jsem před sebou volnou dráhu. Musím uznat že jsem nejel tak jak bych mohl jelikož jsem pořádně neměl nucenou stopu, ale podařilo se mi stahovat další dva kluky predemnou. No nic, červená vlajka a konec prvních jízd. Na věc šla druhá skupina, ti bohužel měli havárii, tak se naše druhá jízda nekonala. Tak jsme se těšili na třetí, bohužel pri druhé jízdě druhé skupiny zase pád... naštěstí nás organizátoři poslali na trať místo třetí jízdy druhé skupiny. Když nám dali zelenou pro výjezd a já viděl motorky kolem mě (Aprilia RSV4, Aprilia Tuono V4, Honda CBR 954) tak jsem si říkal že to bude rychle a pojedu kdoví kde... první kolo bylo takové rozehřívací což bylo super, jelikož jsem jel za skupinkou KTM Super Duke 1290 a zmiňovaná Honda s Aprilii. Celou jízdu jsme jeli spolu, občas jsme si s klukem na hondě přehodili místo, jinak jsme jeli pořád všichni spolu. Fakt jsem si tuhle tu jízdu náramně užil, kdy jsme ani jednou nemohl polevit jinak bych je ztratil. Motorka pracovala úžasně, gumy dostali zabrat. Samotného mě překvapilo, že jsem tak jel když mě ti ostatní kluci do toho tak vtahly, stopou i rychlosti. Prostě odjížděl jsem z tratě z úsměvem jak malý kluk ? Pokud někdo uvažuje o motoškole, tak můžu jen doporučit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Normik
Normik napsal 23.08.18 v 07:55 10b.

Pěkná

Více komentářů



TOPlist