PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600RR (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník carolinee_55
Vloženo 18.9.2020
Aktualizováno 26.9.2020
Zobrazeno 2 631x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Můj první supersport, první Honda a dalo by se říct, že i taková opravdu dospělá motorka.

Více fotografii

Výška jezdce: 171 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-6R Ninja: Ninjy miluju od mala, ale nenašla jsem žádnou, která by mi vyhovovala nájezdem, cenou atd.
Yamaha YZF-R6: Vzhledově se mi moc líbila, ale nakonec jsem vybrala Hondu, která se mi taky líbí a podle různých testů a recenzí působí víc univerzálně.
Suzuki GSX-R 600: Z šestkových supersportů se mi líbí nejméně, ale to je věc vkusu.

První dojmy - První dojmy byly opravdu šokující. Na supersportu jsem nikdy neseděla, takže nejdřív se mi honilo hlavou, jak je to divný, kde až mam ty nohy, taky jsem byla překvapená, že motorka je pěkně vysoká, ja mám 171 cm, což si myslím, že na holku není až tak málo a mám půlku chodidla ve vzduchu. :D

Motorku bych doporučil pro - Já si myslím, že pro srdcaře a blázny jako jsem já. :)

Doplňky na motorce - Páčky Barracuda
Závažíčka od Barracudy
LED blinkry
Růžové přepákování Neverland

Recenze

Honda CBR 600 RR v limitované edici Movistar mě zaujala hlavně svým vzhledem, i když chvíli jsem přemýšlela, jestli nebudu vypadat jako kluk s modrou motorkou, ale co už. Ještě jsem pokukovala po Repsol verzi, ale zrovna nebyla v nabídce žádná vyhovující.

Je to moje 3. motorka - moje první motorka byla Kawasaki Ninja 250 R, která byla malá, lehoučka, ale po chvíli mi bohužel přestal stačit výkon, já teda nejsem žádný závodník, ale když jsem chtěla někoho předjet, nešlo to tak snadno, ale kdyby byla o něco silnější, asi bych ji nikdy nevyměnila, posez byl pohodlný, moc nežrala a hrozně se mi líbila.

Druhá motorka, kterou jsem měla byla Yamaha MT07, koupila jsem ji hlavně kvůli tomu, že jsem chtěla vyzkoušet naháče, vzhledem k jejich pohodlí, snadné ovladatelnosti a vyššímu výkonu, než u mojí první Ninjy. Byla jsem se vším spokojená kromě jízdy ve vyšších rychlostech, neskutečně na mě foukalo, já myslela vždy, že někam musím nutně odletět. :D MTčko jsem prodala a začala vybírat z šestkových supersportů, bylo mi i celkem jedno, kterou značku pořídím, nakonec to byla Honda CBR 600 RR.

Musím si sama přiznat, že to nebyla úplně volba z rozumu, motorka je mi poměrně velká, nedosáhnu celou nohou na zem a je na mě i trochu těžká. Doufám, že to je teda jen o zvyku, ale jakmile zaparkuju blbě a pak potřebuji vycouvat do kopce, tak jsem celkem v problémech. :D Ale byla to láska na první pohled a doufám, že mi vydrží, co nejdéle.

Zatím se vzájemně oťukáváme, mám z ní respekt, nebudu lhát, že ne, ale v nízkých otáčkách je daleko klidnější, než MTčko, takže když člověk neblbne a přemýšlí, je to v pohodě.

Musím říct, že mě hned potrápila tím, že odešel alternátor i regulátor napětí. Myslím si, že o tom i pán, který mi motorku prodával věděl, protože když jsem mu to potom psala, že mě motorka nechala na výletě, napsal mi, že se mu to stalo taky. Motorku jsem nechala opravit, a když jsem se pánovi ozvala, jestli by mi nepřispěl na opravu, začal dělat mrtvého brouka, soudit se kvůli pár tisícům za opravu a nejezdit kvůli tomu na ní se mi nechtělo, ale po téhle zkušenosti už asi do ojeté motorky nikdy nepůjdu, když vidím, jaký jsou mezi námi hovada.

Po opravě se mi motorka motorka vrátila, vypadá to, že je vše v pořádku a funguje jak má, nemám toho zatím moc naježděno - jen 1000 km, takže je na nějakou pořádnou recenzi brzy. Ale musím říct, že zatím jsem si všimla, že motorka hodně ráda papá a to i snad trávu podél silnice.

Pohodlí - popravdě jsem to čekala horší! Jela jsem tedy nejvíce kolem 100km na jeden zátah, nic mě nebolelo. Ale po nějaké době mě vždy začně brnět pravá ruka, mám v ní "mravence" a musím si jí vyklepávat. Nebrní mě, ale vždy, tak nevím, čím by to mohlo být.

Příští rok bych se s motorkou ráda podívala do motoškoly v Brně, poprvé na okruh.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mikeov
Mikeov napsal 26.09.20 v 23:38 10b.

I ta modra ti slusi :)
Je komfort na takovy motorce pri vyssi rychlosti vetsi nez na MT07? Háže to s tebou míň?

carolinee_55
carolinee_55 napsal 26.09.20 v 19:57

@targus děkuji, to zní zajimavě, nikdy jsem moc problémy neměla, ale vím že mi praktická doktorka říkala, že mám hypermobilní páteř

A děkuju všem za hezké komentáře

Targus
Targus napsal 25.09.20 v 21:22

S těmi mravenci to je asi tak.
Docela brutální předklon, dost těžká přilba na hlavě, hlava samotná je při jízdě v dosti nepřirozeném záklonu vůči trupu.
Takže pokud nepomůžou rukavice, či hefty (podle mne vyhozené peníze) je to nějaký drobný blok na krční páteři.
Vím, o čem píšu, krční páteř (a nejen tu) mám od celoživotního ježdění (ovšem nikoli na SS) na sračky.
Zkontrolovat krk u fyzioterapeuta, pokud je vše O. K. (zejména porovnat rozsah rotace doleva a doprava), začít posilovat krční svalstvo. A samozřejmě nezapomínat na strečink, ten je při takovém zatěžování krku náramně důležitý.
Přeji hodně zdravíčka a šťastný návrat z každé vyjížďky.

čert129
čert129 napsal 25.09.20 v 20:29 10b.

Moc pěkná motorka i motorkářka přeji Ti hodně šťastných km. a vždy pohodu na cestách

Jounas
Jounas napsal 25.09.20 v 18:57 10b.

Tohle je skvělá motorka...Jezdil jsem na ní v Brně na Honda dnech a hned mi padla do ruky.

Více komentářů



TOPlist