PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600RR (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Saele
Vloženo 8.9.2020
Aktualizováno 8.9.2020
Zobrazeno 1 244x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje vysněná motorka - limitovaná edice 09

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 600F: důvod neuveden
Honda CBR 600F Sport: důvod neuveden
Yamaha YZF-R6: důvod neuveden
Honda CBR 650R: důvod neuveden

První dojmy - Nejenže jsem už několik let zamilovaná do vzhledu této limitované edice, ale po prvním vyzkoušení motorky pod sedlem, bez předchozí zkušenosti s RR, jsem se zamilovala i do řízení.

Motorku bych doporučil pro - Všem

Recenze

Po roce ježdění na CBR 500R jsem začala koukat po výkonnější motorce a CBR 600RR byl jasný favorit - upřímně - hlavně kvůli vzhledu. Vždy jsem měla pro CBR slabost a po prvním setkání s modrobílou limitovanou edicí 09 jsem věděla, že si ji jednou pořídím.
Kvůli nezkušenostem v ježdění proběhlo mnoho diskuzí mezi "zkušenějšími" motorkáři, kteří mi RR vymluvili a já byla rozhodnutá 600RR nekoupit a koukala spíše po 600F/600F Sport. Po prodeji předchozí motorky se k mému štěstí objevil inzerát na mou momentální motorku a já měla jasno.
Nebojím se říct, že jako každý SS, i tato byla bouraná, ale nic co by mě odradilo od koupě (promáčklý chladič, neorigo přední maska, mírně ohlé brýle, nějké oděrky).
Jelikož jsem nikdy neměla možnost se na CBR600RR svézt, trošku jsem se bála sportovního posedu a následné bolesti kolen, zad, zápěstí atd. kterou mi všichni, kteří mě odrazovali od koupě, líčili. Po první společné jízdě, jsem dospěla k závěru, že si člověk opravdu nemůže nechat radit od ostatních, protože každému vyhovuje něco jiného a toto je, co jsem hledala - netroufám si ještě tvrdit, zda by mi byla stejně pohodlná i na delších vzdálenostech, ale tam se doufám dostaneme. Zatím mám za den nejvíce ujeto 380km. Spotřeba se pohybuje okolo 6l (Na nádrž cca 250km)
V porovnání s CBR500R, které je spíše sportovněji vypadající cesťák s rovným posezem, mi vyhovuje daleko více mít váhu na rukou. Výkon v porovnání s 35kW je také úplně jinde. Motorka je hravá, skvěle padá do zatáček. Přední brzda brzdí skvěle. Na 500R jsem používala přední a zadní brzdu 50/50, na 600RR mi zadní brzda nepřijde tak silná a z 99% brzdím pouze přední.
Mám si s ní ještě hodně co vyhrát a naučit, ale nebudu lhát, když řeknu, že sem tam mi myšlenka na výkonnější moto hlavou projede, hlavně kvůli neustálému podřazování, aby motorka měla záběr, který je znatelný až od 8k otáček. S mými zkušenostmi se ale určitě nejedná o blízkou budoucnost a CBR600RR si určitě ještě pár let nechám. K mému štěstí se mi po 19ti dnech podařilo zajet pod svodidla, kdy mě překvapila ostrá zatáčka a já už neměla na to, ji vybrat (naštěstí to na nás obou odnesly jen kapoty :) )

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Veverčák
Veverčák napsal 11.09.20 v 20:58 10b.

Neeee, tebe znám

Motorku máš krásnou, tak ji nezlob a tahej. A pamatuj, na dromu je jí nejlíp

Kasinak
Kasinak napsal 10.09.20 v 22:56 10b.

Pěkná!

Maršal_Malinovskij
Maršal_Malinovskij napsal 08.09.20 v 18:55 10b.

Pěkný Cébero, tuhle kombinaci jsem snad ještě naživo neviděl. Tak užívej a hlavně vždy dorazit domů v pořádku

Více komentářů



TOPlist