renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Rambler
Vloženo 20.8.2018
Aktualizováno 20.8.2018
Zobrazeno 371x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Jednoduchý dvouválec, který v sobě skrývá jak tradici tak moderní přístup k motocyklu.
Příjemně štíhlý stroj s nízkým posezem a váhou.

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - Na začátek skvělý stroj s výkonem, který nevyděsí. Váha a nízký posez jsou fajn.

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi, kteří měří kolem 170cm a chtějí jednoduchý a nenáročný stroj, který působí, že bude jezdit věčně. Chtějí poznat motor kde je kus tradice a cítit motorku pod sebou.

Doplňky na motorce - plexi

Recenze

Hledal jsem jednoduchý stroj na začátek, to půlitr splnil dokonale.

Na motorce jsem zatím najel cca 5tis km převážně po městě, na kratší výlety v okolí Prahy a hodně se naučil při motoslalomu (motogymkhana). Zažil jsem asi 15km po dálnici což bylo absolutně o ničem.

Motor je tradiční vzduchem chlazený dvouválec, v podstatě kus motocyklové historie. Celá motorka je mix solidní starý školy a moderní koncepce. V dobrém šicí stroj, který umí pěkně zatočit.

Motorku jsem koupil zavřenou na 25kw, to se projevuje tak, že ve vyšších otáčkách motocykl vypadá, že zrychluje, ale není to pravda. Po otevření cca v půlce sezony to začalo celé dávat smysl. Pro mně osobně je příjemné, že si můžu v klidu vrčet krajinou nebo se šourat městem a výkon nastupuje až v drůhé půlce otáčkoměru a musím ho skutečně chtít. Samozřejmě je třeba řadit, řadit a znovu řadit, koho to baví bude to milovat. Kdo se chce jenom vozit a mít všechno hned musí zakoupit jinou kubaturu.

Podvozek mi připadá tvrdší, (oproti banditu). Fajn je, že vám dává jasnou odezvu co se s motorkou děje. Samozřejmě nevýhoda jsou ďoury, dlažební kostky, spáry. Na začátek jsou informace od podvozku super. Jinými slovy, pokud pojedeš v křeči se ztuhlejma rukama přes dlažební kostky a tramvajový koleje tak to nebude fungovat, uvolníš se necháš to bejt a potom je to ok. Když při výjezdu ze zatáčky přidáš trochu víc než minule tak přesně víš co děje, zkusíš brzdy na parkovišti, ano jasně, v pohodě ten limit krásně poznáš a je to tady fajn.

Co je problém, mám 184cm a nedaří se mi na motorce pohodlně usadit, zalomený ruce, zalomený kolena, poloha skrčenec, nic pro mně. Motorka je skvělá na naučení. Vyzkoušet si základní věci a zjistit co jsem vlastně za jezdce. Řada lidí dokáže vymačkat z GS 500 spoustu legrace a miluje jí roky. Já jsem zjistil, že jsem spíš v klidu a koupil si starýho Bandita s polokapotou.

Aktuálně je to tak, že Bandit půjde na nutný servis a znovu jezdím na gs 500 a upřímně, strašně mně to baví.

Tak dnes 19. 7 je to ještě trochu jinak, jezdím znovu hlavně na gs. Do města a okolí je to příjemnej stroj, výkon stačí, zvuk mně baví a s půlitrem se všude vejdu. Vidlice nastavena na měkko a jo v pohodě.

2. července 2015 v servisu přezuta předni guma, vyměněny olej a gufera v přednich vidlích, což výrazně prospělo jízdním vlastnostem.

13. únor 2017 nakonec jí pořád mám. Sezonu 2016 mně spolehlivě vozila do práce, sice má pár drobných nedostatků, které jsou dané věkem, ale mechanicky je ok a to je pro mně důležité. Do města je prostě fajn, díky úzké stavbě se protáhneme všude, skoro jako na skutru a hodí se i lepší manipulace na místě (oproti větším strojům).

4. března 2017 předsezoní servis - vyčištění karburatoru, podtlaky, výměny kapalin, destičky

2018 prodáno - za pár dnů, dal jsem velmi hezkou cenu a popsal vše co bylo špatně. Motoricky + řazení byl stroj pořád super, po vyčištění karburátoru chytal na brnk, mezi výměnou bez ubytku oleje. Myslim si, že při trochu slušném zacházení a udržbě může gs 500 sloužit svým majitelům velmi dlouho.

Jestli se nepletu měl jsem pulitra čtyři roky a hodně se na něm naučil nejenom o motorkách, servisu - udržbě, ale i o sobě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist