Krásný naháč, klasika na které není co měnit. Motor kultivovaný a umí jet v klidu a užívat si jízdu, ale taky umí vytasit drápy a prohnat i silnější stroje.
Motorka koupena od FIRMA:WARM UP (Liberec II - Nové Město)
První dojmy - při první jízdě byl velký respekt a taková vyjukanost :-) ale stačilo pár kilometrů a rychle jsme se sžili a začali se kamarádit. K tomu co mi na tehle mašině vadilo byl jen zvuk, respektive tam žádný nebyl, ta motorka je moc tichá a to nemůže být takže jedinou úpravu na super vzhledu tohoto stroje je výfuk.
Motorku bych doporučil pro - CBF 600 N je pro každého kdo má rád naháče a jejich klasické tvary, umí být hodná i zlobivá takže se na ní sveze kdokoliv holky i kluci.
Doplňky na motorce - zadní kufr SHAD, laděný výfuk "falešný Akrapovič", držák plynu
Recenze
Po CBF 600 jsem pokukoval již dlouho a když si ji pořídil kolega (na moje doporučení) tak jsem začal také nějakou vyhledávat. Moje CB 500 už nestačilo mým nárokům protože jsem začal hodně jezdit s baťůžkem a to i na dlouhé trasy a tak větší a silnější CBF byla jasnou volbou. takže v dubnu 2018 jsem ji našel a ještě k tomu kousek od mého bydliště, paráda nemusím se plahočit přes celou republiku. Zbývalo už jen přesvědčit manželku a prodat svoje skvělé CBčko. Super bylo že manželka jede na stejné vlně se mnou a nemusel jsem ji 2x nutit k tomu aby se se m,nou jela na CBF podívat. Navštívili jsme prodejnu, vyzkoušeli posezení ve dvou protáhli motor a plácli jsme si. Ihned jsem podal na CB inzerát a byla fuč do 3 dnů.
Po přesednutí na CBF jsem si musel zvyknout na úplně jiné chování motoru, čtyřválcová motorka je těžší ale je kultivovanější a má větší rozsah použitelných otáček. Zátah motoru na 7 tis ot. je úžasný a návykový. Stejně jako CBčko se cítí i nahatá CBF nejlépe na okreskách kde se vyžívá v každé zatáčce. Brzdy jsou o poznání výkonnější aby také ne když musí zastavit vyšší hmotnost než mělo CB 500.
S batůžkem za zády jsme absolvovali první jízdu cca 200km a vše proběhlo skvěle, zadní sedadlo je širší a pohodlnější, větší rozsah pérování je znát na rozbitých silnicích kde opravdu dobře filtruje české záplaty. Jediné co mě neustále vadilo u CBF 600 N je výfuk, je moc tichá, v nízkých otáčkách není vůbec slyšet a to mi vadí, motorka se mnou musí mluvit. Rozhodnutí o výměně výfuku za laděný padlo jakmile jsme potkali srnku která to do nás z boku doslova narvala a manželce nalomila kost pod kolenem. Motorce se nic nestalo, ustál jsem to, ale srnka už to nerozchodila a manželka byla 14 dní se sádrou od kotníku až pod zadek. po výměně výfuku jsme slyšet hodně dopředu a to nejen pro srnky ale i v obci si dávají ostatní účastníci provozu dobrý pozor. Motorka prostě musí být slyšet.
Minulý týden jsme na CBF absolvovali třídenní výlet po ČR a s bočními brašnami, kufrem, stanem, spacáky a s manželkou jsme najeli 800km. Honda dala jak okesky a klikatice kolem Karlštejna tak i dálniční přesuny s přehledem a gácií. Je skvělá a doufám že mi bude i nadále dělat radost.
Od zakoupení Hondy CBF 600 N v dubnu do léta máme najeto 4500km a zatím žádná porucha nebyla.
Jo, tahle barva se neokouká.
Klasika se nikdy neokouká.
Parádní kousek, ať slouží.
"Motorka se mnou musí mluvit"... to jest krásně vyjádřeno