Anketa Křišťálová Lupa 2019: Podpořte nás a hlasujte pro web Motorkáři.cz v kategorii Zájmové weby.




PROFIL MOTORKY

Honda CBF 600N (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jezev
Vloženo 9.5.2012
Aktualizováno 8.4.2013
Zobrazeno 2573x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Klasická japonská motorka, tzn. kulaté světlo, řadový čtyřválec.

První dojmy - Pohodová jízda, díky zvuku motoru mám pocit, že sedím na turbíně.

Motorku bych doporučil pro - Pro vyznavače klasického vzhledu motocyklu, kteří chtějí kvalitu a nepotřebují pocit výjimečnosti ani výkon supersportu.

Doplňky na motorce - Zadní kufr, plexi štítek.

Recenze

Na motorce mám najeto 5 tisíc km, zatím z ní mám velice dobrej pocit. Motorka je postavená velice solidně, nikde nic nedrnčí, všechny páčky a ovládací prvky fungují tak jak mají, nikde divně nečouhají žádné dráty atp.

Motor je klasickej japonskej čtyřválec (původem z CBR) se vstřikováním, při prvním nasednutí na motorku mě překvapilo, jak je motor (a tedy i celá motorka) úzký, ze sedla vlastně není motor přes nádrž vidět. Startování i po zimní pauze na první zmáčknutí startéru. Spotřeba závisí na stylu jízdy, při klidné sólo jízdě se spotřeba pohybuje jen mezi 4 a 4,5 litry.
Motor plynule táhne téměř od volnoběhu až k červenému poli otáčkoměru, takže se dá jet kochačka, kdy o sobě motor dává vědět jen lehkým vrčením, ale i sportovnější jízda, kdy se ozývá klasický jekot vytočeného čtyřválce, i když červené pole začíná už na 11500 otáčkách/m, takže jako čistokrevnej sport to rozhodně není. Při běžné jízdě v rychlostech kolem 100km/h není motor přes vítr skoro slyšet.

Podvozek je stabilní a ovladatelný ve všech situacích a nemám mu co vytknout. Brzdy jsou výborné a mají rozumný nástup (mám verzi bez ABS).

Ve městě se s motorkou jezdí velice dobře, samozřejmě v minimálních rychlostech se projeví váha, která je s náplněmi přes 200kg, skůtr to není.
Mimo město je motorka (i jezdec) ve svém živlu, moje cestovní rychlost kolem 100km/h motorce vyhovuje, ale dá se jet třeba 150km/h furt, motor i podvozek na to rezervu mají.
Dálnice moc zábavná na naháči není, fouká to, maximálku jsem nezkoušel.

Cestování je díky pohodlnému sedlu jezdce i spolujezdce (oba mají opravdu hodně místa) a díky pohodlné jízdní pozici v pohodě, pokud se samozřejmě nejede moc rychle. Do 120km/h je jízda ještě příjemná, pak už se projevuje absence ochrany před větrem. Loni na dovolené jsem s batůžkem po Rakousku najezdil 1500km a ani jeden z nás si nestěžoval na nepohodlí.

Tuhle motorku si asi pár let nechám..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
istonbike
istonbike napsal 08.04.13 v 11:47 10b.

CBF je moc pěkná nahatá strojovna s perutí ve znaku přijmi 10b s přáním super kilometrů v sedle

DOOMer
DOOMer napsal 11.05.12 v 13:45

jo, v černý je taky hezká

horlivec
horlivec napsal 11.05.12 v 11:23

Pěkná nahotina

Více komentářů



TOPlist