Klasická japonská motorka, tzn. kulaté světlo, řadový čtyřválec.
První dojmy - Pohodová jízda, díky zvuku motoru mám pocit, že sedím na turbíně.
Motorku bych doporučil pro - Pro vyznavače klasického vzhledu motocyklu, kteří chtějí kvalitu a nepotřebují pocit výjimečnosti ani výkon supersportu.
Doplňky na motorce - Zadní kufr, plexi štítek.
Recenze
Na motorce mám najeto 5 tisíc km, zatím z ní mám velice dobrej pocit. Motorka je postavená velice solidně, nikde nic nedrnčí, všechny páčky a ovládací prvky fungují tak jak mají, nikde divně nečouhají žádné dráty atp.
Motor je klasickej japonskej čtyřválec (původem z CBR) se vstřikováním, při prvním nasednutí na motorku mě překvapilo, jak je motor (a tedy i celá motorka) úzký, ze sedla vlastně není motor přes nádrž vidět. Startování i po zimní pauze na první zmáčknutí startéru. Spotřeba závisí na stylu jízdy, při klidné sólo jízdě se spotřeba pohybuje jen mezi 4 a 4,5 litry.
Motor plynule táhne téměř od volnoběhu až k červenému poli otáčkoměru, takže se dá jet kochačka, kdy o sobě motor dává vědět jen lehkým vrčením, ale i sportovnější jízda, kdy se ozývá klasický jekot vytočeného čtyřválce, i když červené pole začíná už na 11500 otáčkách/m, takže jako čistokrevnej sport to rozhodně není. Při běžné jízdě v rychlostech kolem 100km/h není motor přes vítr skoro slyšet.
Podvozek je stabilní a ovladatelný ve všech situacích a nemám mu co vytknout. Brzdy jsou výborné a mají rozumný nástup (mám verzi bez ABS).
Ve městě se s motorkou jezdí velice dobře, samozřejmě v minimálních rychlostech se projeví váha, která je s náplněmi přes 200kg, skůtr to není.
Mimo město je motorka (i jezdec) ve svém živlu, moje cestovní rychlost kolem 100km/h motorce vyhovuje, ale dá se jet třeba 150km/h furt, motor i podvozek na to rezervu mají.
Dálnice moc zábavná na naháči není, fouká to, maximálku jsem nezkoušel.
Cestování je díky pohodlnému sedlu jezdce i spolujezdce (oba mají opravdu hodně místa) a díky pohodlné jízdní pozici v pohodě, pokud se samozřejmě nejede moc rychle. Do 120km/h je jízda ještě příjemná, pak už se projevuje absence ochrany před větrem. Loni na dovolené jsem s batůžkem po Rakousku najezdil 1500km a ani jeden z nás si nestěžoval na nepohodlí.
Tuhle motorku si asi pár let nechám..
CBF je moc pěkná nahatá strojovna s perutí ve znaku
přijmi 10b s přáním super kilometrů v sedle
jo, v černý je taky hezká
Pěkná nahotina