renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBF 600N (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Cevi
Vloženo 10.3.2019
Aktualizováno 25.3.2021
Zobrazeno 1 353x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po fichtlovi a malém Varaderu první velká motorka. Hodná a nezáludná, prostě Honda.

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650: důvod neuveden

První dojmy - Po čtyřtaktní dváce najednou motorka s výkonem. První kilometry byly v lehkém tempu, na žádnou divočinu jsem si hned nevěřil :D. Pocit z výkonu ještě umocňoval laďák od RP tuning.

Motorku bych doporučil pro - Někomu, kdo nepotřebuje 150 koní, začátečníkům a lidem co přesedají ze dvácy.

Doplňky na motorce - Laděný výfuk RP tuning.
Přední LED blinkry Oxford.
Zrcátka M-style.
Klín pod motorem.
Zadní kufr od Hondy.



Recenze

Původně jsem neměl vůbec v plánu CBFko kupovat. Nejdřív jsem se hodně koukal po SV 650. Pak jsem ale narazil na tuhle all black Hondu za více než dobrou cenu a bylo jasno. Za pár dní už jsme pro ní jeli.

Motorka je jako celek strašně hodná, to ale neznamená, že neumí jet i rychle. Jelikož je motor šestkovej čtyřválec, tak je ho potřeba pro větší výkon točit. Do nějakých 6 tis. otáček na pohodovou jízdu a cestování. Jakmile se ale podřadí, třeba při předjíždění, a otáčky se přehoupnou přes nějakých 7 tis. otáček, tak motor chytne saze a ručička tachometru se rychle a plynule přemisťuje doprava (majitelé silnějších bajků budou mít třeba jiný názor :D). Chod motoru je velmi klidný a vibrace jsou cítit pouze kolem 5 tis. otáček, a to jen velmi lehce, nic nepříjemného.

Zvuk je s koncovkou od RP tuning víc než dobrý a když třeba ve městě na trojku uberu plyn, tak si motorka lehce brumlá a praská. Originální výfuk je na druhou stranu velmi tichý a při jízdě není skoro slyšet.

CBFko je lehce ovladatelné jak ve větších, tak v nižších rychlostech. Plánuji koupit širší řidítka (přece jenom každý nejsme 160 centimetrový japonec), což by mohlo ovladatelnost v nižších rychlostech ještě zlepšit.

Na motorce nemám větrný štít a ani se mi nezdá že bych ho nějak potřebovat. Dá se v klidu cestovat i ve 140 km/h aniž by to bylo nějak nepříjemné. Zkoušel jsem jet na CBF 500 se štítem a rozdíl je samozřejmě znát, ale já jsem větru odolný..
S cestováním ve dvou nemám na delší vzdálenosti zkušenost, ale na ty kratší jsem až na fakt, že je motorku třeba více točit než v jednom žádný problém nezaznamenal.

Podvozek je po dost dlouhou dobu stabilní, nehoupe se, neodskakuje apod. Při agresivní jízdě jsem si ve větších náklonech několikrát všiml, že se motorka začala chovat trochu nervózně a lehce se kroutila. To se dá ale čekat, přece jenom to není žádnej sportovní naháč.

10/04/2020 prodáno. Snad bude novému majiteli sloužit dobře.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ivohlavacek
ivohlavacek napsal 15.03.19 v 14:01 10b.

Jsem aktuálně na úplně stejném bodě jako jsi byl ty nedávno... Taky nejdřív fichtl, potom Varadero 125 a teď se dívám přesně po černém CBF600N 2004 moc ti děkuji za tuhle recenzi, dost mi pomohla si představit do čeho jdu.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 10.03.19 v 16:37 10b.

Více komentářů



TOPlist