Vlastník | Viperfarmer | |
---|---|---|
Vloženo | 8.5.2018 | |
Aktualizováno | 1.10.2023 | |
Zobrazeno | 5 538x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
Vlastník | Viperfarmer | |
---|---|---|
Vloženo | 8.5.2018 | |
Aktualizováno | 1.10.2023 | |
Zobrazeno | 5 538x |
BrdoSK Díky za informace. S tím sedlem ještě uvidím a brzdu také asi chvíli řešit nebudu, i když teda nechtěl bych muset řešit náhlé situace.. nicméně co mne dost znervózňuje, je kmitání řídítek i při jízdě rovně nad rychlost cca 140+
Sedlo som si dal upravit zdvihnut a ten odskok vzadu zmensit. Prednu brzdovu pumpu som dal radialnu tak teraz to brzdi lepsie. Strielanie do vyfuku je od talianov ako bonus original. Su urcite aj lepsie moto ale tato je ojedinela a talianka s japonskym motorom. Vlnenie v zakrute som vyriesil tlakom v gumach, prifukol som. Ak pojdem do dalsej tato zostane urcite doma.
Děkuji všem za komenty i fotky (pěkné stroje). Já jsem byl v garáži zatím pouze přelepit onen nešťastný štítek, abych se mohl znovu ukázat na dovozové STK a při té příležitosti jsem si sedl do sedla, zda jsem minule nebyl třeba moc zaujatý. Nebyl.. Nechci zde moc rozvádět problém s mýma kou*ema, abych nebyl snad v podezření, že si tady dělám reklamu, ale fakt mě moc zajímá, jak na tom můžete sedět chlapi? Dozadu se fakt posunout nelze, to je proti gravitaci "do kopce" a doslova proti odporu a k nádrži už vůbec ne, protože ta část sedla vycházející z předu je masívní a tlačí přesně tam, kde to není moc fajn. Když vystrčím víc zadek, abych tomu uhnul, tak se celá výbava stlačí pod sebe a to už vůbec není ono Jako fakt to nechci nafukovat, ale na tom určo nevydržím jet ani hodinu, natož výlet nebo cestování Myslím, že až to vyběhám s těma papírama (uf, fakt proces), tak půjde z domu a místo ní asi něco jako BMW R 1100RT atd. Slibuji, že od teď už nebudu brblat, že jsou to stroje pro dědky, protože se zdá, že už k nim slušně směřuju
-
tož gratuluji ke koupi tohoto stroje, mám ho asi rok a půl, najeto přes 10 tis a max spokojenost, to sedlo by trochu pohodlnější být mohlo to je fakt, ale zbytek mi osobně pasuje, a hlavně je to motorka která nestojí na každém rohu, já ještě druhou nepotkal , tož ať slouží
Motorka hezká ale já už bych po ní znova nešel. Komfortní posezení a motor paráda ale brzdy a podvozek bída a děs. Šusplech je plast takže je jenom jako. Najel jsem něco přes 40 tis a žádné zásadní poruchy snad ani nebyly. Vzpomínám snad jen na zatopené relátko v kastlíku, prasknuté asi tři dráty zadního kola a jinak jen odřeniny. Ty mě vadily nejvíc bo jsem měl i originální kufry v laku.
Cos to zas kupils, kamaráde
Paráda. Můj velký sen z doby, kdy jsem měl malého Canyona 500. Nakonec jsem se vydal jinou cestou, ale Navigátor se mi pořád líbí. Hodně štěstí na cestách.
. Myslím, že jsi to popsal naprosto přesně. Nejraději jezdím trošku svižně po okrskách a zapadlých vesničkách a přesně tam si tato motorka libuje. S tím sedlem jsem na tom stejně, trošku si musím vždy poposednout dozadu a uvažuji, že si to sedlo nechám upravit. Moto je fakt super a s laďáky výbornej zvuk. Za mě, z této doby v tomto stylu nejlepší možný výběr.
Vypadá hezky, přeju ježdění bez poruch a s radostí.
Zajimavé postřehy a dobrá recenze.Jezdil jsem TL a na ten motor se nedá zapomenout a jelikož mám rád enduro i cestování, tak se snad časem taky dočkám a Navigátota pořídím Přeju fajn sezonu