Tak akorát. Trochu nekultivovaná, ale dostatečně hravá.
Motorka koupena od Jakubov u Moravských Budějovic - Nic moc. Žádné informace o stroji, spíš velká snaha nenést odpovědnost. Určitě nepravdivý údaj o najetých km. Ale už jsem ji chtěl a byla zdaleka nejlepší, co jsem do tý doby viděl.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 1000V Varadero: rok 2003 byl nad mý finanční možnosti
BMW R 1150 GS: drahý nebo dobitý
Suzuki DL 1000 V-Strom: moc se mi nelíbila a byť má stejný motor, zdála se mi línější než Navi, projel jsem se na čtyřech.
První dojmy - Měl jsem dlouhou pauzu, pak jsem se začal poohlížet, zkoušet a projíždět. GS, Varadero, Strom, Caponord, MG a samozřejmě Navigátor. Prvního Navigátora jsem projížděl u Náchoda a asi byl otevřenej, jel jak střelenej, úplně mi to roztáhlo koutky huby do vysmátýho šklebu šílence a bylo mi jasný, že tenhle motor je to pravý.
Motorku bych doporučil pro - pro chudýho a těžkýho cestovatele s plnou polní, který si chce občas zaskotačit s hravou a živou motkou
Doplňky na motorce - nic, jsem uživatel a nemám na to čas někdy možná vylepšit nápor větru a dal bych si to víc do rychla, přece jen těch dálnic už tu začíná být moc.
Recenze
Předtím jsem měl ZZR 1100, ale věděl jsem, že už jsem po roce ve špitálu klidnej a opatrnej jezdec. Taky mám 2 metry a potřebuju něco, na čem nebudu vypadat vyloženě jako vosa na bonbonu (tak vypadám stejně). Chtěl jsem, abych mohl na čundru, zajet po polňačce dál od silnice a nemusel se u toho bát o klín pod motorem jako předtím u ZZR. V neposlední řadě hrály roli prachy. Tahle Italka nemá moc dobré recenze a to její cenu tlačí na přijatelnou hodnotu. Je pravda, že jsem našel taky pár hodně dobitejch kusů. Prasklý kartery-čímsi zapatlaný a při projížďce jednoho kusu v Benešově se mi za jízdy ulomila páčka nožní brzdy. Pak jsem konečně našel tuhle-samozřejmě jako každá taky ležela, ale byla solidně opravená a motor byl absolutně netknutej a úplně čistej. Tak ji mám.
Samozřejmě má svý limity-všeobecně známý. Nad 180 km neklidnej podvozek-záleží na hmotnosti jezdce. Ale jel jsem i 200 a k žádnému rozkmitání nedošlo. Origo světlo je jen na parádu. Motorka je jednoznačně na silnici maximálně na klidnou jízdu po polňačce, ale podle toho co jsem viděl za kusy-se určo najdou tací, co obujou drapáky a vyrazí do výmolů a bláta -což je blbost. K jednoznačným kladům patří motor, u otevřených verzí je zrychlení famózní a u takovéhleho cendura nevídané.
Pěkná
10b za to že jsis sebral odvahu a koupil si cagivu...pěkná motorka...snad se jim tvuj kus povedl lepé než mého kamaráda...každopádně hodně štastných km a at jezdí kráska
Gratuluju, ať nezklame a dělá radost. kolama dolů