renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Navigator 1000 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník bicoun_cz
Vloženo 2.7.2010
Aktualizováno 20.6.2014
Zobrazeno 11 448x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Když se skříži Italskej design s japonským srdcem, je z toho tohle......prodáno

Více fotografii

První dojmy - masakr!!!

Recenze

Silniční cenduro, rám MV Agusta, motor Suzuki TL 1000, výkon kolem 95 koní.
Motorka je dost zachovalá. Měla při koupi údajně najeto cca.15 tisicí, ale kdo by věřil tachometrům Najel jsem s ní za dva měsíce 2.5 tisíce km, převážně po našem českém tankodromu. Takže oceňuju pohodlné tlumení, které je schopné vyžehlit skoro cokoli. Škoda jen, že přední vidlice není stavitelná. Brzdy by mohly být trochu ostřejší, ale pokud se za ně pořádně vezme, brzdí. Motor je kapitola sama pro sebe. Italové vzali motor z TeLete, naroubovali na něj vlastní řídící jednotku, svody, výfuck...a nahradili tím cca 70k agregát z Ducati, který do té doby hučel ve stejném šasi v Gran Canyonu...Výsledek je docela dobrej, jen v mezních situacích je skutečně znát, že ten rám byl původně navržen pro slabší agregát...Motor nemá rád podtáčení.Kolem třech tisíc sebou škube, pod tři tísíce už jen škube (a linou se zněj zvuky, jako kdyby vás ventily chtěly navždy opustit).Instalací GIPRA se motor dost zklidní a snese i podtáčení (do 2tisíc).Když ale točíte nad tři tisíce, je to to pravé ořechové..Kolem pěti tisíc chytá druhý dech a končí někde u 8.5 tisíce. Dál už nemá smysl motor trápit. Kvalty jsou poskládané tak akorát. Na šestku v 100km/h točí 4 tisíce. K mechanickým projevům se mi líbila formulace kolegy Ifina, který to vystihnul jedním slovem..Chrastipeklo To je ono.. V motoru pořád něco chrastí, cvaká na druhou stranu aspoň víte, že je motor v chodu..Jinak na motce mám od předchozího majitele přešité sedlo, takže větší porce km nejsou problém. (klasické je rovné a docela tvrdé).Posaz je přirozenej, vzadu to asi taky bude ok.
Pokud je motor v otáčkách, jede parádně(a celkem dost, tam se myslím ty geny s TeLetem nezapřou
Na motce mám originál výfucky a přemýšlím o koupi "laděných".
Světla jsou samozřejmě pro parádu a na večerní jízdu rovnou zapomeňte. Potkávačka svítí 2m před motorku a dálkový asi tak 20..Jednou jsem absolovoval večerních 8 km a docela jsem koukal(resp. nekoukal
Údržba zatím klasická. Měnil jsem olej a filtry..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bony.m02
bony.m02 napsal 08.03.13 v 10:31 10b.

Krásnej zachovalej slon 10b. muj e-mail: p.spravce.n.c@seznam.cz Mám taky slona a dělám už 4.rok menší motosraz začátkem srpna jen pár kámošů tady u nás na severu a letos když bude z vaší strany (Navigatorů) zájem jste zvaný tak obešlu všechny na netu jako tebe a stačí písnout na meila a já vám dám přesnější informace,tak zatim zdar.Jo jinak přez Hradec několikrát do roka projíždim,mám rodiče u V.Mýta

Pjercak
Pjercak napsal 04.03.12 v 11:00

Pěkný cestak fascinuje me ta nadrz ala mv agusta

C.B.R
C.B.R napsal 02.02.12 v 05:10

pekne cestovni e 10

bicoun_cz
bicoun_cz napsal 12.01.12 v 13:26

Objednal jsem turistické plexi přímo na Naviho (výrobce Skidmarx GB), tak pak napíšu zkušenosti. Údajně by mělo být o 8 cm vyšší, než originál. Jinak kdyby jste se někdo rozhodnul kupovat svíčky, tak doporučuju ebay. Chtěl jsem iridiové NGK. Naši "milí" prodejci je mají okolo 450-550 KČ za kus bez poštovného. Na ebay za 430KC dvě i s poštovným do ČR Je to typ NGK CR8EIX 4218

bicoun_cz
bicoun_cz napsal 24.06.11 v 09:16

Ok díky za reakce

Více komentářů



TOPlist