Z nostalgie jsem se rozhod že na tomto střepu nalítám 40 tisíc jak za starech dobrejch časů a jesi se náhodou nevysype převodovka a neohnou šavle pod motor jak u tej poslední tak spolem budeme navždy (do 7,5kč/kg).
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - A je to tu zas.Nízkorozpočtová sedačka co si pár let odpočala v kotelně - cca 13 takže až majitel skoro oslepl přišla ke mně.Se zahvízdnutým motorem ten první dojem nebyl nic moc.Ale čověku co ví že to stejně nejelo ani předtím to zase tak moc nevadí.Nicně 15 táců dalo motor do stavu že by mohl trouby ukroutit a vyskočit z rámu.Baterky netřeba dík bohu ( jedno kterýmu) za neojebaný bezkontaktní dynamo.
Recenze
Jedna z novějších 350.Klasickej zdechlej,vibrující a nesmrtelnej dvoubuch.Motorka to tak uplně není ale zase když se člověk vysype jako by zakopl -zanadavá opráší se a jede se dál.Levný díly (ne do motoru),opravdu jednoduchá konstrukce srovnatelná s konstruktérem po platíčku rohypnolu a lahvi doma vypálené voděny.Kolikrát si říkám proč na tom chcu jezdit? Protože tady ty starý vraždy mam prostě rád.Když sem na tom mohl začít tak na tom můžu aji skončit.V nízkejch středních a vysokejch otáčkách to nejede a čtverku nic nezastaví.Ural kříženej s tankem řek bych.S tankem piva podle toho jak se to motá v bahně.Nene tyty,do bahna už ne - pak tě pěší chůze o hůlkách nemine.
já na předchůdkyni, 634 lítal zamlada jako drak Ale daní za prolítané léto byla skoro generálka motoru každou zimu. Výbrus, ložiska na klice... rád na to vzpomínám.