Co k němu dodat, snad každej správnej motorkář ví...
Já jakožto ,,mladší" generace sme na nich samozřejmě už jezdili běžně, první enduro krůčky a první útěky před PČR :D
Motorka koupena od bejvalka - Odkoupenej od bejvalky, ještě že sme za dobře, jinak by nebyl :D
Výška jezdce: 169 cm
První dojmy - Budu mluvit o koupi pro mladou. Byl po majiteli který ho měl od 97 roku :D Najel na tom velký kulový, ale to jako budoucí majitel vlastně chceš :D
Motorku bych doporučil pro - Moto nejvhodnější pro začátečníky, nízké a lehce ovladatelné.
Doplňky na motorce - Někdo nabastlil přístrojovku mezi řidítka. Nic co by se nedalo vrátit do pův stavu.
Recenze
Vybírali sme ten stroj kvůli tomu, že už sem nechtěl za sebou na toulkách čízou tahat mladou, poňáč to do kopce hovno jede a když jí říkáš, nééé neni to tim že máš velkou prdel ale výkonem, tak ti to stejně nevěří :D
Takže se jelo pro Símáka, jakožto průkopníka jezdcovo zkušeností, že buď jí to ježdění bavit bude nebo ne, potom silnější, no prostě klasickej vyřazovácí postup :)
Byl chudák zaprášenej, sem tam se na něm majitel vyřádil sprejem, jako blatníky atd, ale nic strašnýho. takže žádná vrána a za slušnej peníz, neber to.
Pár vyjížděk proběhlo, pak se to začlo dusit, podezření bylo na gumičku sytiče, že zůstala viset, potom gufero na klice, poňáč tyhlety věci neviděli světlo světa co to jezdilo, tak se to aspoň preventivně vyměnilo ale problém přetrvával. Pak to najednou chvíli jelo, druhej den se zas stěží rozjel. Už sem na toho zmrda německýho začal nadávat ale pak přišel hokus pokus - sundaný tlumič výfuku, zkusil sem to nakváknout bez něj a hle, jak začal dejchat hajzl jeden.
Hned mi to začlo docházet, že jak se na tom jezdilo/nejezdilo a když už tak jen kadla kadla tak to bude mazutem ucpanej tlumič, už jen poklepem na plášť bylo jasný, že v sobě nějakej ten kilogram ropy mít bude.
Tááákže, horkovzduška, svářečský rukavice, cigáro a počkat až se to rozfajruje a vevnitř několik desitek let starej mazut chytne a octnem se jak na vlakovym nádraží v období páry, všude mlha, v tomhle případě kouř hustej jak mlíko.
Fyzikální jev na sebe nenechává dlouho čekat a uvnitř nahromaděnej mazut už čeká jen na tu správnou teplotu aby mohl chytnout a proměnit se v kouř. Představení začíná, do bytovek u garáží a do jejich oken se radši nedívám, ono tam vlastně ani neni vidět, a jen čekám, kdy někdo zavolá hašiše že něco někde hoří. Naštěstí se tak neděje a pokračujeme s kámošem v rituálu pálení karbonu usazeného v utrobách tlumiče dvoutaktního stroje německé výroby. A hle, kouř mizí a začíná to pravý představení v podobě několika desítek centimetrů dlouhého plamenu, jak když Riplejová kosí vetřelce plamenometem. Chrom na výfuku přestává být chromem a mění se na zbarvení duhové - detail - za tu následnou funkčnost to stálo. Ještě chvíli to fajruje, na omak a potěžkání ve svářečských rukavicích je zřejmé, že nějaké to kilíčko z hmotnosti ubylo a přeměnilo se na kouř, kterým sme přispěli na zdravý život na téhle planetě.
Vyklepáváme zbytky karbonu a nasazujeme na motorku.
No co myslíte, díky tomu teď Símál šlape jak víno a jestli se mu nic nestalo, šlape jak víno doteď :D Motor je zdravej takže jízda super. Vše je v základním nastavení z výroby.
A teď jen co stim vzezřením, růžový ráfky, něco i na tý nádrži, kastlikách. Zatím to tak nechávám a holt počítám stim, že si sem tam vyslechnu nějakou tu růžovou 4%ní narážku, ale co, sranda musí bejt. Takže asi tak..
Dobrá recenze i stroj.
trošku chlupatej airbrush, ale na holku dobrý
tě na tom spráskám jak hada
Pěknej airbrush V létě někam vyjedem.