Nabídce nešlo odolat...
Po Pacificovi a Evropě jen posun dál.
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - Opravdu veliká motorka, hlavně do šířky! Hmotnost v porovnání s předchozí Evropou je sice větší, ale těžiště níž. Sedlo níž a posaz víc rovný. Po první jízdě unešen.
Motorku bych doporučil pro - Motorku doporučím všem, co se jim líbí a uvažují o ní. Za zkoušku také všem, to aby věděli o čem to je!
Doplňky na motorce - Mlhovky, vyhřívané rukojeti, hrazda na řidítka, GPS, opěrka jezdce, 12V zásuvka, zadní spoiler s třetím brzdovým světlem, nosič zavazadel na zadním kufru.
Recenze
Vlastním holou/základní americkou verzi, čili bez ABS, vyhřívání, apod. Úpravy jsou jen částečné od předchozího majitele => opěrka řidiče, mlhovky, pár rádoby chrom doplňků, zahrádka na topcaseu a předkopy.
Mám v plánu přidat jen přehrávač MP3 plus zadní reproduktory, min vyhřívání rukojetí a možná i sedel; rád bych i tažné (jeden nikdy neví :D - ale v ČR moc komplikované přihlášení do TP :(
Víc není zatím potřeba, max tuning podvozku...?!
Budu porovnávat s Hondou ST1300 Pan-European, kterou jsem měl před. Samozřejmě každá je jiná koncepce :)
Wing! Je takový součet Pacific Coasta a Evropy, dle mého názoru :) Jak do počtu válců, tak celkovou koncepcí.
Wing je širší, nejen celkově, ale má široká i řidítka, která pomáhají s lepší manipulací.
Motor? Evropa má jinak zpřevodovaný motor a je to větší raketa! Nicméně Wing má síly víc než dost a pro cestování ve dvou daleko větší komfort!
Brzdy? Téměř 400kg samotná, nutno s tím počítat. Přesto jsou dostačující.
Posez? Wing díky těžišti, sedlu (křesle!) a řidítkám pohodlnější. Nemluvě o gauči pro spolujezdce. Po delší cestě mě téměř nebolí záda (měřím cca 173cm).
Zavazadlový prostor? Opět o něco větší (cca 100l vs cca 130l). Bohužel (?) se nedají odebrat postranní kufry.
Podvozek? Řekl bych, že teď po krajině víc pluju než jedu.
Oproti Evropě nemá tak vychytaný palubní počítač, chybí mi zde dojezd na zbylé litry v rezervě plus průměrná spotřeba (možná jsem to nenašel?). Jako další nešvar vidím, pro někoho, nemožnost nastavení plexi el. posuvem.
Tak na takovém stroji bych si dovedl představit cestu okolo Evropy, byť si neumím představit, jak se s ní při její hmotnosti manipuluje. Tak ať dlouho a dobře slouží!
Parádní koráb silnic. Královna mezi cesťáky. Hodně šťastných kilometrů
Nádhera.
Jak vidim dle fotek, tak chapu i ten pocit co jsem mel pri sezeni, ze to proste nebylo ono. Coz je skoda, je to krasny stroj, 6 val. A hlavne zpatecka
Uzivej kilometry
Parádní motocykl snů