V podstatě seriová motorka, s pár doplňky pro cestování - nosiče kufrů + kufry + padáky Givi, cestovní plexi Ermax, držák + zásuvka na navi a hlavně centrální stojan - čistit a mazat řetěz bez něj musí být libůstka...
Recenze
Cesty: Alpy, Dolomity, Lago di Garda, Chorvatsko, Balaton...
Další info: Když jsem se před léty rozhodoval jaký stroj pořídit, tak jsem si vybíral mezi FZ6 Fazerem a DL 650 V-Stromem (tenkrát litrový Strom stál přes 300 tis. - takže nesmysl).
Volba padla na Fazera, ale pořád ve mě "něco hlodalo a hlodalo..."
Sešel se rok s rokem a hlavně cena za velkého Stroma se dostala pod 250. tis. a bylo rozhodnuto.
Změna to byla veliká - žádná lehounká a hodná "kočička", ale pěkně tvrdá a těžká mrcha )
Jinak jsem v podstatě spokojený a na cestování ve dvou je to pohodlná motorka a když se implantuje cestovní plexi, které z větší části odstraní nepříjemné turbolence, tak se to blíží dokonalosti.
Vlastně ještě jedna věc - odpružení předního kola.
Zkoušíme a laborujeme s kamarádem (on má DL650), ale nějak se nemůžeme pořád dobrat uspokojujícího výsledku, není to nějak pořád "ono". Další fází až bude čas, bude asi výměna předních pružin za progresivní a nebo zkouška změnit hustotu oleje v tlumičích - ono tam zas tak moc možností není, jak to nastavovat zvenku...
---
Tak jsem namontoval GIPro - ukazatel zařazené rychlosti - což je pro mě v tuto chvíli druhotná věc, ale hlavně tato věcička má možnost zapnutí funkce atre - což je v tomto případě u DL1000 možnost změnit informaci o zařazené rychlosti - pro otimalizaci chodu motoru. Ono vypínání jednoho válce v nízkých otáčkách se trochu zlepšilo, ale stále ještě občas...
Snad jsem to popsal správně.
Další krok ke zlepšení chodu motoru byla výměna svíček za iridiové, montáž K&N filtru a dle doporučení z V-Strom fóra jsem demontoval sekundární škrtící klapky v sání.
Motorka je po těchto úpravách o dost živější, lépe, rychleji a ochotněji se vytáčí a má daleko hlubší zvuk linoucí se ze sání.
Následují krok úpravy už je na cestě z USA - výfuky Akrapovič, tak jsem na ně móóóc zvědavý...
---
2009 - tak jsem namontovat výfuky Akrapovič, zvuk s vložkami je výborný a bez vložek ještě lepší, ale hlučnost je celkem značná...
Po zkušenostech z Alp, a obroušení cca 10 mm z každé strany centrálního stojanu, jsem ho rozřezal a převařil, abych v zatáčkách nedrhnul o zem (a to jsem měl zadní odpružení přitvrzené na max.). Komaxit vše završil a výsledek je super, v zatáčkách nedrhnu (mimo stupaček ) a funkce centrálního stojanu zachována...
---
2010 - namontovány vahřívané hefty - nechápu, jak jsem bez nich mohl jezdit...
V chladném počasí naprosto úžasná věc, což se potvrdilo na letošním "Vymetání výfuků 2010", odpoledne 4 C, ráno -1 C.
---
11/2010 - mtorka má nového majitele, oběma přeji hodně pohodových km...
mašinka
Krasavice, za mě taky 10b. Ať slouží
Nádherná motka
Dávám 10b