PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník ChrupajsVFR
Vloženo 2.3.2017
Aktualizováno 7.8.2017
Zobrazeno 849x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Honda VFR 800 vtec je pro mě naprosto ideální motocykl a skvělý kompromis mezi klidným pohodlným cestováním a občasným vyčištěním hlavy. Prostě moje motorka.

První dojmy - První dojmy byly smíšené a do ruky hned nepadla, protože jsem dodělal papíry, takže zkušenosti 0. Po pár vyjížďkách jen já a VFR jsme si prostě sedli a tvrdím že jsem nemohl vybrat lépe. Je to TOP co se týče silniční cestovní motorky.

Recenze

Tuto motorku jsem si vybral protože se mi jednak líbila a jednak jsem zvažoval pro a proti a neměl jsem ještě řidičák, tak jsem měl dost času vybírat studovat okukovat a zkoušet různé značky a typy atd. Začínal jsem úplně jinde, ale časem dle mých požadavku a také nulovým zkušenostem jsem zvolil tohle. Nakonec se to ukázalo jaká výborná volba a s motorkou jsem nadmíru spokojen a ani dnes bych neměnil.
S VFRkem najedu tak okolo 20 000km ročně a to jak cestování, tak i nějaké ty projížďky jen tak. Při mé výšce 178cm je to pro mě ideál a nemusím se nějak problematicky skládat.
Jízda s VFR pohodlná a když člověk chce tak trochu zatahá a ono to i jede. Někoho muže zlobit vtec a když někdo není zvyklý a nebo jezdil na něčem jiném, tak srovnává, ale já jsem dříve neměl žádný motocykl, tak jsem s tím neměl absolutně problém. Prostě jsem si zvykl a ba naopak oblíbil jsem si jej natolik, že bych asi neměnil. Čtyřválec véčkový má parádní hladký a vyvážený chod. No a při cestovní spotřebě plně naložen s ženou a kufry 5,5l/100km to jde. Samozřejmě nádrž na 22l je více než přijatelné. Navíc dá se s tím jet i za 5l. To jsem si vzal na cesty parťáka s obsahem 125.
Brzdy. No na ty jsem byl docela zvědavý, protože jsem si docela početl na různých stránkách o tom jak má VFR slabé brzdy. Nevím i kámoš co mi před koupi projížděl motorku, protože já ještě byl bez papírů, tak byl příjemně překvapen a okamžitě mi vyvrátil toto tvrzení. Já za sebe můžu říct, že mám teda ABS a navíc duální systém brzd mi nějak nevadí naopak myslím, že by na takových motorkách mělo začít více lidí.
Podvozek je dle mého něco mezi. Je to silniční cestovní motocykl, tak asi to nebude na Dakar a také ne do lesa na turistické stezky. I když vinou navigace jeden úsek jsme také zvládli. Na mém modelu mám nastavení tuhosti zadního tlumiče. Jo ideál a spíše doporučuji. Kamarád to nemá a je to na houby. Naložíte spolujezdkyni, kufry, a při jízdě svítíte do nebe a navíc místy i drhnete... Prostě toto by mělo být standard...
Údržba a poruchy? To by bylo na celý článek ale vše si píšu dle data i km a navíc jsem koupil motocykl se servisní knížkou a pokračuju. Dávám motorce vše co potřebuje a prostě nemám problém. Jezdím... Má už 107 tis kilometrů a ani nehodlám prodávat, protože mě zajímá kolik vydrží. Použiju slova mého kamaráda. Když si koupíš opici, musíš mít na banány. Pokud na banány nemáte... nekupujte si opici! S motorkou je to stejné!
Motorka se nejlépe cítí se mnou... . Ta moje samozřejmě. Ale je to ideální kompromis na projížďky... blbnutí... cestování...
Závěrem. Každý si koupí motocykl dle sebe a je spousta krásných a nádherných motorek. Vždy vybíráme dle sebe a svých požadavků. Teda alespoň by to tak mělo být. Já mám VFR.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Páčkalíny
Páčkalíny napsal 07.08.17 v 07:33 9b.

Top je blek, tohle je hned potom!? Taky jsemo ní uvažoval... Buďte spolu šťastní!!!

Jeanee
Jeanee napsal 05.03.17 v 22:50 10b.

jezdec74
jezdec74 napsal 04.03.17 v 19:33 10b.

Dobrá volba, kvalitní moto Přeji Ti mnoho pohodových kilometrů a co nejvíce cestovních zážitků.

turbo84
turbo84 napsal 02.03.17 v 22:53 10b.

Krásnej kousek.Pěkně napsané!Jak se říká V-tec buď miluješ nebo nenávidíš.Máš to za jasných 10b

Více komentářů



TOPlist