renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200 Bandit (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jirke
Vloženo 29.12.2016
Aktualizováno 24.7.2017
Zobrazeno 2 385x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.4

Popis motorky


To je zas příběh tahle motorka... :)
Když jsem se dozvěděl, že budu mít Bandita dvanáctku, nebyl jsem rád, nebyl jsem nerad, bylo mi to takňák fuk. Je potřeba říct, že jsem ji nehledal, ale našel ji kamarád, a že zařídí dovoz. Věřím mu.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha BT 1100 Bulldog: osud

První dojmy - První dojmy byly hrozný - né z motorky, ale z nastalé situace. Po pádu z koloběžky jsem se ocitl na operačním sále, a to den před tím, než mi měla banditka přijet. Takže po operaci 6 týdnů sádra a pak totálně mrtvá ruka. Alespoň dost času na prvotní servis Bandita a takové to ošlechtění... No první opravdové dojmy přišly až někdy v srpnu 2016, kdy už jsem si s rehabilitovanou rukou na motorku troufl. No jaké asi byly ty dojmy, když jsem zjistil, že můžu po komplikovaný zlomenině lokte řídit motorku... :) Euforie a potvrdi ljsem si to co mi říkal kamarád co mi motorku servisoval... že to kurwa jede !

Motorku bych doporučil pro - Asi pro věechny kdo maj už trochu rozum :)

Doplňky na motorce - Podotýkám, a na fotkách je to vidět, motorka nemá žádné doplňky jako plexi atd, takže hodnotím originál stav.
Při dovozu měla instalované vyhřívané gripy a ty šly hned pryč.
Naopak, pro další sezonu, pokud bych si motorku nechal, bych určitě nainstaloval teploměr oleje.

Recenze

Jak už jsem řekl, stroj jsem si nevybral, on si vybral mně, nebo chcete-li, vybral mi ho kámoš.
Jsem rád i za těch trapných pouhých 500km, který jsem na tom v roce 2016 najel, protože to pro mě bylo jako znovuzrození.
No ale vlastně jsem si uvědomil, že jsem nikdy neměl motorku s větším objemem motoru. Sice jsem měl výkonově silnější, ale přece jen...objem je objem :)
Takže, nejsem způsobilý o tom vyprávět romány, to bych musel trochu víc benzínu prolít nádrží. Ale po hodně dlouhý době je tohle motorka, co mi k mý postavě (185/96) prostě sedí. Jako ale komplet - posez, úchop...všechno. Na předchozí Revere mě bolely kolena z příliš dlouho skrčených nohou, tady vůbec.
Pak samozřejmě dobrej dojem z pevnýho podvozku (no já měl s podvozkama dycky problém, ale to hlavně při jízdě ve dvou). Na banditu jsem nikdy nikoho nevez, ale zvládl by to hravě.
Brzdy se musely trochu rozhejbat, ale brzdí to. I když pořád tam jistou rezervu vidím..
No a motor - tak pokud hodnotím zvuk, tak to sem měl spousty erektivnějších motorek. Mně se prostě řadovej čtyřválec zvukově nelíbí. Ale z hlediska průběhu výkonu + krouťáku, no tak paráda. Na předchozím Revere jsem se kolikrát modlil, abych v kopci nebrzdil nějaký auta :) S Banditem jsem nikdy nejel na Vmax. Znovu se vracím k tomu zlomenýmu lokti - prostě se bojím. Jel jsem na tom asi 180 a viděl sem videa na youtube, že to jede 250... No tak fajn, ale tohle není blackbird, kde je řidič aspoň schovanej... Navíc jezdím v turistických hadrech a ne v kombošce.. Nejvíc na tom baví to zrychlení třeba na dvojáka..
Ještě k motoru a celkový mechanický hlučnosti - já jsem vlastně nikdy kromě dvoutaktních padesátek něměl vzduchem chlazenej motor, takže sem tam pro mě překvápko co za zvuky se z toho linou. Několikrát jsem byl ubězpečen, že mám všechny zvuky v pořádku :) Navíc se mi líbí, že motor startuje klidně i bez sytiče a že teplo od něj jde defakto hned.

Dvakrát jsem se vracel z vyjížďky už po tmě, takže bych zhodnotil ještě svícení. Nic moc, ale to tvrdím o každý motorce co má jedno světlo H4. Jezdil se mnou kámoš s Varaderem a nechal sem ho po setmění jet radši prvního.
Shrnu tedy že pro mou postavu a s mými zkušenostmi (17 let řidičák, najeto na motorkách asi 30.000km) je to naprosto ideální - nemám pocit, že jedu na malorážce, a současně mám pocit, že motorku ovládám já.
Ptáte se, kde se motorka cítí nejlíp - dvakrát jsem sní objel Orlický hory a myslím, že jsem tam nikdy nejel s vhodnějším strojem.
A kdyby na to přišlo, klidně bych se s ní vydal i do Alp atd.

PRODÁNO v červnu 2017.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
lálinnem
lálinnem napsal 10.01.17 v 14:01 10b.

Dobrá a pohodová motorka.
Zvuky neposlouchej protože ikdyž je motor pořád jakoby nachlazen tak ty moje už mají okolo 100 tisíc a zvuky se z toho linou pořád stejné. Někdy lepší, někdy horší. Počkej až bude horko a ještě nějaká kolona tak budeš mí dojem že motor je těsně před infarktem ale určitě si zvykneš.

jamalah
jamalah napsal 03.01.17 v 10:34

Ta modrobílá barevná kombinace mě vždy velmi zaujala a okouzlila.Jen si moto šlechti ať vydrží. Přeji plno pohodových kilometrů v sedle Bandasky

Jirke
Jirke napsal 30.12.16 v 11:12

Díky..
No pamatuju si, že třeba Transalp 650 svítil ještě hůř. A taky nevím, co je v banditu za žárovku, ono často výměna za nějakou kvalitní taky pomůže.

changes1
changes1 napsal 30.12.16 v 09:10 10b.

Pěkný stroj hlavně barevná kombinace a stav. S tím světlem je to asi o zvyku, já mám 1250 s kulatým světlem a zdá se mi že svítí výborně, ale může to být proto že jsem měl před tím motorku co svítila naprosto špatně. Každopádně si ji užij. Ať se daří!

Piki
Piki napsal 30.12.16 v 07:59 8b.

Je to pěknej kus železa a motor vydrží moc, tak ať slouží

Více komentářů



TOPlist