renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník dadanek1999
Vloženo 14.12.2016
Aktualizováno 1.12.2020
Zobrazeno 8 811x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9


Vloženo: 01.03.2018, Uskutečněno: 01.03.2018, Zhlédnuto: 91x


Vzhledem k tomu, že úpravci sedel chtějí za úpravu okolo 6000 Kč a běžní čalouníci mě s tím poslali dopryč, že mají na tři měsíce plno, vzal jsem to celé po svém a bez jakýchkoliv zkušeností jsem se do toho pustil sám!

Teda, kdysi jsem na Simsonu vyměnil kus za kus molitan a natáhl přes to ušitý potah

No prostě jsem nakoupil v KARSu koženku, molitan o dvou tvrdostech, lepidlo a pustil jsem se do práce...

Lepil jsem to NA původní molitan (který byl v překvapivě dobrém stavu, jen je ho prostě málo a je dost tvrdý), takže sedlo se mi bohužel ještě o kus zvedlo - dostanu na zem ještě hůř než předtím, ale dá se, no. Se spolujezdcem motorka klesne a zase dostanu celýma oběma nohama. Sedlo jsem ve své části dost rozšířil (4cm středně tvrdého molitanu na každou stranu, po stažení koženkou je to reálně tak 2cm na každou stranu) a přidal tvrdší molitan navíc. U spolujezdce rozšíření o polovinu a opět více molitanu.

Spolujezdcovu část jsem taky natvaroval tak, aby nesjížděl, bohužel jsem kvůli schodku musel sedlo rozpůlit a potáhnout zvlášť část řidiče a zvlášť část spolujezdce, co se dá dělat

Profi job to není, když se sedlo nasadí tak se potah bohužel trochu skrčí a není správně vypnutý - zjistil jsem, že sedlo se při montáži trochu ohne a to způsobí tento problém Ale jsem spokojený, celkové náklady 620 Kč + 159 Kč za sponkovačku z Lidlu (která je jen tak mimochodem úplně nahovno, polovinu míst nebyla schopná prošít a před koncem to vzdala, takže jsem zbytek koženky musel nýtovat do sedla - na potahování by to chtělo pneumatickou nebo elektrickou, ale to by se prostě nehodilo k Lowcost sedlu )

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
horacjar (0) napsal 04.03.2019 v 00:50

Ja mam od jednoho borce z trutnova a za dobre...

dadanek1999 (1) napsal 24.02.2019 v 08:55

Ahoj, nezatéká, letos jsme sedlo vyzkoušeli na dovolené, skoro dva dny v dešti a v pohodě. Ještě ho ale budu předělávat, spolujezdec si stěžoval, že potřebuje víc molitanu

stano30 (0) napsal 23.02.2019 v 19:09

Nezateka voda cez ten spoj povahu?

Clint. (77) napsal 02.03.2018 v 20:37

Tyo, jako husty to ses borec


Nejnovější záznamy v deníku
  • Schránka na nářadí a držáky kanystrů

    Made by táta :-) Oboje z hliníkových jeklů. Kanystry jsou na vodu - jedem na dovolenou dva, takže na vaření a pití docela spotřebujem. A nechtěl jsem vozit petky v kufru kvuli hmotnosti, takhle jsem dostal nějakou váhu

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 08.07.2020
    Uskutečněno: 08.07.2020
    Tachometr: 51700km
    Komentářů: 2x
  • Výroba rozšíření stojánku

    Hliníková destička 60x80x5 cca 22 Kč, čtyři šrouby, pár podložek, matky a silnější pružina ze strojních součástek za cca 55 Kč. Jo a jedna součástka z merkuru = bez nákladů. Zároveň proběhlo dotažní rozjetého “U” na stoj

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 05.07.2020
    Uskutečněno: 05.07.2020
    Tachometr: 51644km
    Komentářů: 1x
  • Zimní údržba

    Příprava na letní trip, tedy úpravy a nějaký základní servis. Nový olejový filtr a olej (přešel jsem na 10W50 Repsol, výrazně ztišil zvuky z převodovky), proplach chlazení čističem a nová náplň, seřízení ventilů a seříze

    Typ: Údržba
    Vloženo: 19.03.2020
    Uskutečněno: 19.03.2020
    Tachometr: 51000km
    Komentářů: 5x


TOPlist