Ha, že už jste si mysleli, že jsem na motorce vše udělal a teď už jen užívám a jezdím? Haha Přes zimu jsem měl práce dost, tak nebyl čas to sepisovat jednotlivě.
Tak co se vlastně na motorce dělalo?
- výměna převodových kol + nové segrovky, nová těsnění při skládání, nové těsnění olejové hadičky (rosilo) + olej a filtr + chladící kapalina
- zatmelený dekl spojky (od předchozího majitele zmáčklý a trochu rosil)
- výměna ložisek řízení + misky řízení
- seřízení ventilových vůlí
- čištění, mazání a dopnutí řetězu
- montáž zadního kufru
- montáž vyššího plexi
- repas předního brzdového třmene, nové destičky EBC HH + panceřovaná hadice
- nové zadní destičky EBC GG, výměna brzdovky
- repas startéru + nový startovací řetěz
- montáž voltmetru, nové nabíječky, vyhřívaných rukojetí - vše přes relé
- zabudování motonavigace
- výměna brzdové páčky a montáž blastrů
Ještě přijdou držáky bočních kufrů (byť k nim půjdou zatím jen brašny) a deflektor na plexi, pořád to zvedá vzduch málo. Celkově teď motorku připravuju na letní cestu Chorvatsko/Bosna s přítelkyní, tak ať mě v pořádku doveze
Přístrojovka teď:
-
Zase rozebíráme...
-
Rozdíl mezi převodovými koly
-
Blastry
-
Vyhřívané gripy
-
Nabíječka
-
Montáž pro navigaci
-
Navitel? Já jsem ten kryt koupil sólo, a předělal na tom tom. Teď do řeším uchycení někam pod plexi. Nechci na přísavky, ale napevno. Dobře ji máš vymazlenou